Ne bih ti savetovao da kupujes nov motor od 50 kubika. Kad ga savladas posle par meseci videces da je to slabo ali onda je kasno jer se tesko prodaju.
Za pocetak ti savetujem nesto polovno sa brzinama,moze i kinez dok se naucis i isteras par hiljada km. To mozes za 500e da nadjes.
Kasnije lepo polozis za A i kupis neki fin enduro do 500ccm max i da je 4T naravno pa se vozis kao covek gde god zelis i to za male pare.
Dalje da ti odgovorim na pitanje za kros motore.
Zavisi sta ti treba a i sta ti se svidja. Po meni enduro motori su najprakticniji i najbolji.
Razlika izmedju 2T i 4T je velika ali da ne duzim mnogo i objasnjavam njihov sklop,recu cu samo rezultate jer to je ono sto tebe zanima. 2T motori su snazniji u odnosu na 4T iste kubikaze. I to im je jedina prednost. Vise se kvare,trose mesavinu i mnogo manje traju od oviih drugih.Plus potrosnja im je daleko veca.
4T su masine koje prelaze vece kilometraze,imaju lepsi i mirniji rad,manju potrosnju,sipas im samo benzin a ulje menjas kao na kolima posle odredjenog broja km. Ali 4T od 50ccm je prakticno neupotrebljiv koliko je slab.
I na kraju voznja na motoru jeste daleko opasnija od voznje kolima ali osecaj ne moze nikad da se poredi.
Motor te oslobadja,osecas vetar,miris prirode,adrenalin ,znaci drugacija-intimnija perspektiva - jaci dozivljaj.Pruza osecaj slobode,avanture,izlaz iz svakodnevne rutine.
Plus nove prilike za druzenje,upoznavanje....a naravno i devojkama su vrlo privlacni muskarci koji voze motore. ;-)
|