I tako psujem kineze ceo dan...
Danas sam ga rasturio totalno.
Vozim se a ono skripi nesto, vibrira ona plastika i to me uzasno nervira. Nece uvek ali recimo u drugu brzinu pri jacem gasu.
Dosao sam kuci,razvalio ga,spremio sundjere,izolir traku,lepak itd...
Evo jedne slike na kojoj sam ga pola rasturio. Posle sam nastavio ono napred da rasturam a pozadi je sve ok,ne skripi nista.
A zatim sam pokusavao da otkrijem sta skripi kad amortizuje. Prskao sam sve zivo ispod sedista sa WD40 i opet skripi beda...
Taj problem sa škripanjem sam imao i ja. Skini šraf koji drži zadnji amortizer(dole), i one ostale pored njega koji drže viljušku zadnjieg točka, jedan po jedan, svaki obriši lepo i namaži najbolje tovatnom mašću ili polutekućom. Samim prskanjem WD40 nećeš ništa dobiti, to ti garantujem, ušla je prljavtina između šrafa i biksne... Nego kako radi nov motor?
Mnogo bolje ide,razlika je velika. Uzbrdice vise nisu problem, prvu i drugu brzinu skoro i da ne koristim vise.
Zvuk je takodje mnogo ozbiljniji....stvarno se prelepo cuje.
Ovih dana ga zavrsavam komplet,svaka sitnica mora da bude kako treba.Prokleti sam perfekcionista,jbg.
Прочитао си шта ти пише Иванче - то подмазивање товатном машћу свих тих биксни у силенима и шрафова је лек за шкрипање. Ја сам током зиме од дрвета склепао "хоклицу" на кога сам поставио мотор тако да су точкови висили у ваздуху, па сам могао да расклопим све елементе задњег ослањања и домаћински их подмажем. Ако си довољно вешт, направи нешто тако или лифт за мотор, па ће ти користити не само за ово подмазивање.
А ако ти се после кише или прања мотора у неком тренутку поново појави то шкрипање, пазари у фарбари неки силиконски спреј за подмазивање и подмазуј њиме без расклапања.
За ликвидирање вибрација пластике треба да се снабдеш оним самолепљивим тракама за дихтовање врата и прозора, гуменим или сунђерастим, гуменим подлошкама (има их по гвожђарама и служе за разне намене), па и силиконом.
Ако ти прва и друга сада служе за украс, стварно треба да пронађеш за пар зуба већи ланчаник.
Mnogo bolje ide,razlika je velika. Uzbrdice vise nisu problem, prvu i drugu brzinu skoro i da ne koristim vise.
Zvuk je takodje mnogo ozbiljniji....stvarno se prelepo cuje.
Ovih dana ga zavrsavam komplet,svaka sitnica mora da bude kako treba.Prokleti sam perfekcionista,jbg.
Izlazi 2. uz nek srednje uzbrdice?
@Zorge
Ma nije on prljav, da ti slikam ja moj, danas sam rešio da ga konačno operem...
Немо' бате, молим те... Ипак је овај топик о моторима, а не о интимној хигијени. Реално, кога је брига да види слике твог, било прљавог, било запраног.
На предњи. Њега ће лакше наћи. Мада бих ја, са већом снагом мотора, почео да размишљам о 428 ланцу, јер се стандардни 420 тегли к'о жвака. И опет нема проблема за предњим, али проналажење задњег је ноћна мора.
Е сад ти зезни Орлушину: купи главу као он, са већим вентилима главу и цилиндар за 107 кубова из НС-а, са клипом 52,4 мм, па дај да се спили висина цилиндра тих 8 милиметара разлике која је у ходу између "краткоходне" и "дугоходне" радилице и кад све то спакујеш, ето ти... скоро 90 кубика.
Citat:Е сад ти зезни Орлушину: купи главу као он, са већим вентилима главу и цилиндар за 107 кубова из НС-а, са клипом 52,4 мм, па дај да се спили висина цилиндра тих 8 милиметара разлике која је у ходу између "краткоходне" и "дугоходне" радилице и кад све то спакујеш, ето ти... скоро 90 кубика.
I koliko da platim za to zadovoljstvo... Možda bih i uradio, kada bih mogao da nađem sve to posebno. Tj. posebno glavu za 72 i posebno cilindar i klip za 107. Misliš da bi to moglo da funkcioniše, a da se ne raspadne?
Dopuna: 25 Mar 2012 16:09
Ja sam moj morao da skraćujem koliko sam ga istegao...