Predstavljanje: Sprint Cross

12

Predstavljanje: Sprint Cross

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

I tako psujem kineze ceo dan...
Danas sam ga rasturio totalno.
Vozim se a ono skripi nesto, vibrira ona plastika i to me uzasno nervira. Nece uvek ali recimo u drugu brzinu pri jacem gasu.
Dosao sam kuci,razvalio ga,spremio sundjere,izolir traku,lepak itd...

Evo jedne slike na kojoj sam ga pola rasturio. Posle sam nastavio ono napred da rasturam a pozadi je sve ok,ne skripi nista.





A zatim sam pokusavao da otkrijem sta skripi kad amortizuje. Prskao sam sve zivo ispod sedista sa WD40 i opet skripi beda...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Taj problem sa škripanjem sam imao i ja. Skini šraf koji drži zadnji amortizer(dole), i one ostale pored njega koji drže viljušku zadnjieg točka, jedan po jedan, svaki obriši lepo i namaži najbolje tovatnom mašću ili polutekućom. Samim prskanjem WD40 nećeš ništa dobiti, to ti garantujem, ušla je prljavtina između šrafa i biksne... Nego kako radi nov motor?



offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Ne gasim ga zadnja dva dana Smile

Mnogo bolje ide,razlika je velika. Uzbrdice vise nisu problem, prvu i drugu brzinu skoro i da ne koristim vise.
Zvuk je takodje mnogo ozbiljniji....stvarno se prelepo cuje.

Ovih dana ga zavrsavam komplet,svaka sitnica mora da bude kako treba.Prokleti sam perfekcionista,jbg.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Прочитао си шта ти пише Иванче - то подмазивање товатном машћу свих тих биксни у силенима и шрафова је лек за шкрипање. Ја сам током зиме од дрвета склепао "хоклицу" на кога сам поставио мотор тако да су точкови висили у ваздуху, па сам могао да расклопим све елементе задњег ослањања и домаћински их подмажем. Ако си довољно вешт, направи нешто тако или лифт за мотор, па ће ти користити не само за ово подмазивање.

А ако ти се после кише или прања мотора у неком тренутку поново појави то шкрипање, пазари у фарбари неки силиконски спреј за подмазивање и подмазуј њиме без расклапања.

За ликвидирање вибрација пластике треба да се снабдеш оним самолепљивим тракама за дихтовање врата и прозора, гуменим или сунђерастим, гуменим подлошкама (има их по гвожђарама и служе за разне намене), па и силиконом.

Ако ти прва и друга сада служе за украс, стварно треба да пронађеш за пар зуба већи ланчаник.

И ово: перфекционисто, плакни мало то моторче.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Lonely Eagle ::Ne gasim ga zadnja dva dana Smile

Mnogo bolje ide,razlika je velika. Uzbrdice vise nisu problem, prvu i drugu brzinu skoro i da ne koristim vise.
Zvuk je takodje mnogo ozbiljniji....stvarno se prelepo cuje.

Ovih dana ga zavrsavam komplet,svaka sitnica mora da bude kako treba.Prokleti sam perfekcionista,jbg.

Izlazi 2. uz nek srednje uzbrdice?
@Zorge
Ma nije on prljav, da ti slikam ja moj, danas sam rešio da ga konačno operem... Mr. Green

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Немо' бате, молим те... Ипак је овај топик о моторима, а не о интимној хигијени. Реално, кога је брига да види слике твог, било прљавог, било запраног. Mr. Green

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Zorge ::
Ако ти прва и друга сада служе за украс, стварно треба да пронађеш за пар зуба већи ланчаник.

Veći? Misliš na prednji ili zadnji? Ako je zadnji, onda bi trebao za par zuba manji.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

На предњи. Њега ће лакше наћи. Мада бих ја, са већом снагом мотора, почео да размишљам о 428 ланцу, јер се стандардни 420 тегли к'о жвака. И опет нема проблема за предњим, али проналажење задњег је ноћна мора.

Е сад ти зезни Орлушину: купи главу као он, са већим вентилима главу и цилиндар за 107 кубова из НС-а, са клипом 52,4 мм, па дај да се спили висина цилиндра тих 8 милиметара разлике која је у ходу између "краткоходне" и "дугоходне" радилице и кад све то спакујеш, ето ти... скоро 90 кубика.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Napisano: 25 Mar 2012 16:08

Citat:Е сад ти зезни Орлушину: купи главу као он, са већим вентилима главу и цилиндар за 107 кубова из НС-а, са клипом 52,4 мм, па дај да се спили висина цилиндра тих 8 милиметара разлике која је у ходу између "краткоходне" и "дугоходне" радилице и кад све то спакујеш, ето ти... скоро 90 кубика.
I koliko da platim za to zadovoljstvo... Mr. Green Možda bih i uradio, kada bih mogao da nađem sve to posebno. Tj. posebno glavu za 72 i posebno cilindar i klip za 107. Misliš da bi to moglo da funkcioniše, a da se ne raspadne?

Dopuna: 25 Mar 2012 16:09

Ja sam moj morao da skraćujem koliko sam ga istegao...

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Ma dacu ja vama... Evil or Very Mad

Idemo na crtu ako vam eksperiment uspe Cool

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 896 korisnika na forumu :: 15 registrovanih, 2 sakrivenih i 879 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: comi_pfc, draggan, dragoljub11987, Jakov01, Leonardo, mane123, maxim_von_burdengate, Milos82, MilosKop, pein, raykan, Regrut Boskica, sabros, VJ, zlaya011