|
|
|
|
|
Poslao: 28 Mar 2012 18:23
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Обавезно среди ту издувну грану - разлику ћеш сигурно приметити. Ја сам ту грану заменио и пре него сам покренуо мотор први пут. Набавио сам читаву грану без катализатора и испуста за смог-пумпу, али ми је проблем био ужи део гране, та танка цев која излази из главе, јер ми се чини да је на мом моторићу, рам мало шири испод мотора него код твог. Због тога није све лежало како треба, па сам избацио ту танку цев и упасовао кривину од оригиналне гране Томосовог АТХ-а и дао стругару да ми направи ону биксну на почетку гране. Та цев са АТХ-а је тек два милиметра ужа од ширег дела гране, а исто толико шира од ужег дела, па и оно "око" за фиксирање гране за главу лепо стоји. Углавном, простојно је испало на крају. Ово ти пишем у случају да ти се под руком нађе стара АТХ-ова грана, да знаш да можеш да је искористиш.
И ово, врло важно, када будеш радио ту грану: вероватно ће после упасивања тих цевки, мајстор заваривати "на лицу места", тј. када је све то постављено на мотор. Да решавањем проблема са издувом не створиш друге проблеме, пре свега са електриком, ти пре заваривања одвоји контакте од акумулатора, комутатора, реглера и уопште свих електричних уређаја које нађеш испод седишта.
Јесу ли спуштао предњи део блатобрана, да не "зева" толико, или ми се чини? Ако ниси, а хтео би, подбаци кроз она два предња вијка који држе блатобран по пар или колико да треба гумених подлошки да би "цивилизовао" тај предњи блатобран, да не плаши малу децу.
|
|
|
|
Poslao: 28 Mar 2012 18:28
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Zorge ::
И ово, врло важно, када будеш радио ту грану: вероватно ће после упасивања тих цевки, мајстор заваривати "на лицу места", тј. када је све то постављено на мотор. Да решавањем проблема са издувом не створиш друге проблеме, пре свега са електриком, ти пре заваривања одвоји контакте од акумулатора, комутатора, реглера и уопште свих електричних уређаја које нађеш испод седишта.
Nema potrebe da sve skida, dovoljno je da otkači samo akumulator(plus ili minus. A i kakav je to majstor koji to ne zna?
Citat:Јесу ли спуштао предњи део блатобрана, да не "зева" толико, или ми се чини? Ако ниси, а хтео би, подбаци кроз она два предња вијка који држе блатобран по пар или колико да треба гумених подлошки да би "цивилизовао" тај предњи блатобран, да не плаши малу децу.
E ovo sam se pitao da li može, idem odmah da probam.
|
|
|
|
Poslao: 29 Mar 2012 20:14
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
ivance95 ::Nema potrebe da sve skida, dovoljno je da otkači samo akumulator(plus ili minus. A i kakav je to majstor koji to ne zna?
То сам и ја мислио, све док недавно нисам прочитао пост на једном украинском форуму који се бави којекаквим моторићима са овим нашим хоризонталцем, у коме један човек пише да је нешто заваривао на некаквом "Кабу", после чега мотор није могао да упали, да би на крају, како пише, утврдио да је црк'о ЦДИ.
У вези ретких моторића са овим мотором: данас сам у једној продавници видео "Кивејев" црвени "Каб". Кошта око 120 хиљада.
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Mar 2012 07:27
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Је л' примећујеш да је Орлушина не појављује на форуму?
Изгледа да се не скида са моторина....
|
|
|
|