Predstavljanje: Sprint Cross

16

Predstavljanje: Sprint Cross

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Cuo sam se sa ovim,u ponedeljak moze da ti posalje. Strpi se jos par dana i ne komplikuj.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Znam da može u ponedeljak, i ja sam ga zvao jutros, pa je morao da proveri da li ima na stanju, i javio mi je. Izgleda da ću to i uraditi, ovi iz MotoBike me opasno zabrinjavaju...



offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

ivance95 ::Zvao sam motobike, i oni imaju, ali poljski kit... Misliš da to vredi?
Пољски???

Ма не верујем да је баш пољски, већ да је кинески, али да се продаје под пољским брендом. Немам појма какви су јер заиста нисам никада чуо да се везују хоризонталци и Пољаци. Да си ме питао да ли је бољи кинески и индијски, па да свој глас дам за ове последње... Види који је бренд, па макар прогуглај и види пише ли се шта о њима.

Lonely Eagle ::Da,desava se to sto si rekao,do nekog broja obrtaja ubrzava odlicno pa prestaje. Sta to znaci?

P.S poslao sam ti diznu danas.

Ако изузмемо то да нико не може да 100% на даљину и на основу тога што пишеш, поуздано одреди тачан разлог за то "стагнирање", дај да дам две претпоставке:

1. Ил' си већ постигао неку брзину и за више ти треба још снаге, коју мотор не може да оствари, па без ње неће више.

2. Ил' би мотор са порастом обртаја хтео да посрче још више горива/ваздуха, али их не добија.

Прво што пробаш је да подигнеш иглу карба за један урез и видиш како се мотор понаша на високим обртајима, али и на ниским и средњим такође. Ако ни то не направи неку разлику, онда покушаш са већом дизном (од 80 на 85, можда и 90). Ако будеш радио нешто такво, обрати пажњу на боју гарежи на свећици, па реагуј ако нешто није како треба.

Ако је гареж црна, а мотор и даље дође до неких обртаја и задржава их без обзира што ручицу гаса још можеш да завијаш, поради нешто са филтером за ваздух, нпр. отвори кутијицу, извади сунђерче и преко половине која је остала навуцу комад женске чарапе и испробај по неком путу без пуно прашине како вуче мотор, има ли ту задршку.

Ради то корак по корак: прво скини филтер и стави чарапу, па провери. Ако нема разлике, подигни иглицу па пробај са стандардним филтером, па са чарапом, па онда друга дизна, са филтером и са чарапом. Ако се покаже да је до филтера и да мотор гуши стандардни филтер, измудри нешто од некаквих папирних филтера (они имају најбољу филтрацију) за ваздух који ти допадну шака.

Фора је и то што више ваздуха не значи обавезно да ће мотор боље радити. Били су ту стари савети да кутија филтера треба да буде барем 10 пута веће запремине од радне запремине мотора, па да улаз у њу буде двоструко већег пречника од дифузора карба и ко зна шта све не, али ипак је најбоље да свако нађе оптимално решење.

Ипак, физика је неумољива и тешко можеш да је зезнеш - близу си горњег лимита брзине коју могу да нагурају коњи које имаш у мотору. Боље да иде 60-65 без проблема, него да иде тих 70 или 80, а да ти срче к'о нездрав, штуца, "враћа кусур" и брљави на ниским и средњим обртајима.

Због "здравља" мотора, али и потрошње, ја бих ти ипак рекао да га не "навијаш" на више од 3/4 гаса.

Успут, благодарим на дизници. Да они комплети дизни почињу са мањим дизнама, 'ладно бих купио један, али шта вреди кад нису.

Да не заборавим и ово, aко неко постави питање: не, овој занимацији нема краја.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Citat:Пољски???

Ма не верујем да је баш пољски, већ да је кинески, али да се продаје под пољским брендом. Немам појма какви су јер заиста нисам никада чуо да се везују хоризонталци и Пољаци. Да си ме питао да ли је бољи кинески и индијски, па да свој глас дам за ове последње... Види који је бренд, па макар прогуглај и види пише ли се шта о њима.

Interscooter. Ma nije mi zbog brenda, nego ovi iz shopa nisu tačni, dva puta sam naručivao od njih, i oba puta pogrešnu stvar poslali... Da li imam pravo da otvorim paket kada mi pošalju, da se uverim u sadržinu?

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

To zavisi od brze poste. Neki to dopustaju a neki ne.
I mene su dugo zavlacili ovi iz moto-bike kad sam hteo kod njih da narucim kit.
Prilicno su neozbiljni.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Napisano: 09 Apr 2012 18:38

Maksimalno su neozbiljni... Ja zovem tehničku podršku, on zna manje nego ja... Kada mi je pukao klip, ja ima lepo naglasim da hoću klip sa karikama, oni mi pošalju samo klip i bolcni... Ajde pređem preko toga. Drugi put im još lepše naglasim da hoću samu anker ploču, oni mi pošalju i magnet, i to skuplje... Onda sam ih zvao da razjasnimo neke stvari, oni kao kažu da je to jedina opcija bila, i da nisu imali samo ploču, a kad sam ih zvao kažu mi da imaju, i tako piše na sajtu... Nije mi što će kit biti možda nekvalitetan, nego će mi poslati stvarno neki levi kit, i posle mogu da se slikam sa njim...

Dopuna: 10 Apr 2012 13:19

Naručen iz Moto Bike-a... Sutra stiže.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Орлушино, дизна стигла. Благодарим! Ziveli

Имам нека посла данас, па ћу тек сутра да отварам карб и мењам je.

Поменуо сам ону лулицу карба већег пречника. Њу сам поставио и разлике се примећују - има добрих и лоших промена. Добро је то да су некакве иритирајуће вибрације мотора у 4. брзини и при око 35 на сат нестале, а чини ми се да моторче моће више да врти, док је лоша ствар што се при првом јутарњем старту мотору треба више времена да се загреје и нормално одазива на гас, а после је потребна пажња када се додаје гас - лагано, без нервозе, иначе чујеш усис ваздуха, а мотор не убрзава.

Иване, обавезно да пропратиш тај твој кит са фоткама.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Napisano: 11 Apr 2012 9:19

Dobiješ ekskluzivne fotke iz prve ruke. Ziveli

Dopuna: 11 Apr 2012 14:43

Kit je isti kao ovaj što je Orlušina nabavio, Rialli, pa da ne trošim film Mr. Green ... Ali su me opet za****li... Neutral Na sajtu piše 6570, oni kaplatili 7120 kit, i dizne 1600 umesto 1517, a lično su mi potvrdili cenu...

Montiran verovatno večeras, ili sutra ujutru, imam neke obaveze sada...

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Napisano: 11 Apr 2012 18:59

Немој да поцепаш и бациш стари дихтунг између кућишта мотора и цилиндра - можда ти устреба и пре него помислиш.

Dopuna: 11 Apr 2012 19:07

И ово да напишем: после пређених око 350 километара и каквих све не покушаја да подесим одвајање квачила и разних начина шалтовања, не успева ми да елиминишем оно, што Орлушина написа - да "лупи" када се мења из прве у другу брзину. Добијем фрас кад то "лупи"... А код мене су степени преноса распоређени различито у односу на ваше моториће - неутрал није између 1. и 2., већ пре 1., али исто се понаша. Ако налетим да је неко негде решио тај проблем, јавићу.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Imam ja jedno rešenje. Kod kola se to rešava ubacivanjem mlevene gume u menjač, e sada, ne znam da li bi ovde to moglo, s'obzirom da se isto ulje koristi za podmazivanje motora... Drugo rešenje je da našteluješ kvačilo da dobro odvaja, i pališ ga i krećeš drugom... Mr. Green

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 884 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 1 sakriven i 872 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, Andrija357, Bubimir, DonRumataEstorski, Krusarac, LUDI, MilosKop, novator, styg, VJ, wolverined4