Poslao: 13 Apr 2012 08:48
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Ту месингану цевчицу просто затвориш, да не вуче фалш-ваздух. Ја сам то решио за 28 секунди: био ми под руком силикон и неки алуминијумски ексерчић, па сам, држећи прстом са унутрашње стране, да не прелије унутра, утиснуо у ту цевчицу сликон, а онда и тај ексерчић. Циљ је постигнут - отвор затворен и не може да вуче фалш-ваздух, а ако некада устреба, лако може поново да се отвори. Такву лулицу ти шаљем. Ако си естета, увек моћеш да одшрафиш ту месингану цевчицу и завијеш нешто или завариш и истурпијаш да буде равно, али то не утиче на функционалност.
Хајде узми апарат и потроши мало филма и усликај тај филтер кога си ставио на карб.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 13 Apr 2012 17:48
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Да ли треба подешавање карба оцениш сам: ако се мотор загрцава, неравномерно ради или пуца кад одузмеш гас, свећица са чађава и црна или бела и без чађи - онда подешаваш.
|
|
|
|
Poslao: 16 Apr 2012 10:28
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Napisano: 13 Apr 2012 21:49
Citat:Хајде узми апарат и потроши мало филма и усликај тај филтер кога си ставио на карб.
Nisam danas bio kući, kupim film sutra, i dobiješ fotke.
Citat:Da li treba ponovo stelovanje "karba" posle menjanja tog filtera?
Kao što Zorge reče, to zavisi od ponašanja motora. U principu, svo štelovanje se svodi na ona dva šrafa (za ler gas, i smešu).
Citat:Ја сам то решио за 28 секунди
Ja sam isto odmah zatvorio, više zbog prašine, ali i zbog falš vazduha. Ja sam iskoristio ono crevce od smog pumpe koju sam skinuo, samo sam zavio jedan M6 u crevo, i problem rešen za 27,9 sec.
Dopuna: 16 Apr 2012 10:28
Nego i dalje imam problem. Motor odlično ubrzava i prima gas do 40km/h, onda odjednom izgubi ubrzanje, tj. ubrzava do 45-50, ali jedva, nakon toga počne da trokira, kao da ima blokadu. Snage ima, svuda izlazim drugom, prešao sam oko 150km. Misliš da probam sa većom diznom? A i ajde da sačekam da probam sa većom granom, mada ne znam da li to može da pomogne...
|
|
|
|
|
Poslao: 18 Apr 2012 19:57
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Napisano: 18 Apr 2012 19:48
Stigla je lulica, ali idem posle podne u školu, pa nisam probao. Videću sutra da namontiram, i testiram.
Dopuna: 18 Apr 2012 19:57
Nego, onde vraćam stari bakelit između karburatora i lule?
|
|
|
|
Poslao: 18 Apr 2012 20:35
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Хе, да је барем бакелит.... То је пластика.
Пошто пречник њеног отвора одговара пречнику постојећег карба, онда је само вратиш. Да си поставио неки карб чији је дифузор 19 или 22 мм, пластика са тим пречником какав је сада, само би гушила мотор. У сваком случају, између карба и лулице увек имај нешто дебље типа те пластике, бакелита, чак и комада старог кожног опасача, јер то што је ту служи за изолацију карба, да се топлота са главе, преко лулице не преноси на карбуратор јер.... вероватно си чуо од ћалета шта буде када почне да се прегрева и сам карб.
Када будеш пробао лулицу, испробај све могуће комбинације - све дизне са оба филтера ваздуха. Уопште не мора да значи да ће "проточнији" филтер за ваздух у комбинацији са највећом дизном дати најбољи резултат.
Већа дизна не мора да значи да ће мотор боље да повлачи било шта друго осим гориво из резервоара.
Ако и даље будеш имао то гушење не високим обртајима, спусти онај сегер на игли за један подеок ниче, или просто речено - подигни иглу.
Иначе, овај од моторне тестере или од чега је већ: ако ти остане тако откривен, веома је могуће да ће током неком пљуска наквасити, због чега ће мотор лоше да ради све док се филтер не осуши. Спакуј га у нешто, парче канализационе цеви или некакав "ер-бокс" кога измудриш.
|
|
|
|
Poslao: 22 Apr 2012 13:31
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Ne znam kako, ali i moja lulica je ista kao ova što si mi poslao... Kada si me ono pitao da li je isti prečnik, ja nisam merio, ali sam video da je isti sa obe strane, ispostavilo se da je to 22mm. Poslaću ti sutra lulicu nazad. Najbolje radi na staroj dizni, na njoj se ne guši, ide do 45, ali se barem ne guši. Hvala ti, i izvini što si bezveze slao. Videću da nađem drugi lančanik.
@Lonely
Koliki je prečnik lulice kod tebe?
|
|
|
|
Poslao: 22 Apr 2012 16:27
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Ал' си лош са "одокативним" оценама...
Шта бре иде до 45? Па толико без проблема иде стандардни 50-кубикаш. Јеси ли средио издувну грану?
Дохвати се чачкања карба и филтера за ваздух. Овако изгледа да нешто код тебе није како би требало.
|
|
|
|
Poslao: 23 Apr 2012 10:18
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
ivance95 ::
@Lonely
Koliki je prečnik lulice kod tebe?
Pojma nemam,niti sam gledao.
--------------------------
Kako bre 45kmh??
Pa brze od toga sam isao dok je sve bilo fabricki.
Kazem ti,ako promenis delove koje sam ja promenio i sve nastelujes kako treba kazaljka mora skoro do kraja da istera.
|
|
|
|