Poslao: 13 Dec 2011 15:20
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Koliko ja znam najbliza cela masina ima u Solunu. Pogledaj u Mototrade.gr, imas gore link.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 13 Dec 2011 16:27
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Sad sam gledao,vidim da ima i opcija da salju,samo da ne bude postarina skuplja nego cela masina
Da idem tamo kolima ne isplati se nikako,bembara trosi kao lud...
I sta kad stigne to,da li su potrebne neke ostale prepravke da bi se ubacilo?
|
|
|
|
|
Poslao: 28 Dec 2011 10:49
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Napisano: 15 Dec 2011 16:15
Аутобуских полазака за Солун има сваког дана, а карте нису прескупе.
Изгледа да ће ова грчка велетрговинска фирма - http://www.motoway.gr/en/ да крене да ради и у Србији, али то тек треба да видимо. Они имају свашта за хоризонталце, па и читаве моторе. Цене не би требало да су више од оних у Мототрејду у Солуну, јер су они "прва рука".
Пасује све "шраф на шраф", једино може (не мора, али може) да код већих запремина од 120 цм3 (имају шире постављене брезоне цилиндра и главе) онај округли поклопац на левој страни главе смета левој цеви леве стране рама Спринт Кроса. Колико сам успео да видим у упоредим са фотографија многих модела, све је ОК да се то упакује, али мора да се води рачуна и о томе.
Исто тако, неки модели немају изводе за електричне потрошаче, али не би требало да буде проблем да се то скине са Спринта и постави на нови мотор.
У 300 евра мислим да може да се упакује нак 125-ца, одговарајући карбуратор и мајстор да среди ауспух и грану за њега.
Dopuna: 23 Dec 2011 10:54
Треба ми власник Спринт Кроса који има:
1. мало воље
2. 15 минута слободног времена
3. виласти кључ 10
4. шублер или обичан метар
Оно што покушавам да сазнам јесте пречник оба краја алуминијумског дифузора карбуратора, оне мало чудно извијене цевке која спаја карбуратор и главу мотора.
Значи, интересује ме пречник улаза и пречник излаза, да ли су оба око 16 мм или је онај на излазу редуциран на 12 мм, а и које су ознаке (ако уопште постоје).
Унапред изражавам своју захвалност ономе који се доохвати посла, одврне 4 шрафа и премери отворе.
Dopuna: 28 Dec 2011 10:49
Евио најјефтинијег решења за подизање снаге и радне запремине Спринт Кроса и других хоризонталних мотора са 50 кубика - http://shop.motobike.rs/SKUTERI/4T-KINESKI-CROSS/E.....13057.html
И још једном молим да неко ко има Кроса премери пречнике дифузора на улазу и излазу.
|
|
|
|
|
Poslao: 31 Dec 2011 18:23
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Исти мењач иде не све моделе од 50, 72, 89, 100 и 107 кубика, они код којих се користи исто кућиште мотора. А цилиндре од 50 и 72 кубика, осим по ознаци на ребру, не можеш споља да разликујеш.
Ако се мотор експлоатише нормално, не преко 3/4 од пуног гаса, у нормалним временским условима, прегревања не би требало да буде, а ако се и примети да пржи уље, увек може да се постави хладњак за уље, било да се зезаш са буџењем (има по Нету да се нађе шта си и како људи радили), било да купиш све готово (погледај на нпр И-беју шта добијаш када укуцаш нешто типа "oil cooler pitbike monkey").
|
|
|
|
Poslao: 13 Jan 2012 22:07
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Koliko se to otprilike dobija snage tj radne zapremine zamenom ovog cilindra i kako se to konkretno u voznji odrazava? Da li ce motor vise da se greje? Da li je potrebno jos nesto posle zameniti ili je dovoljno samo ovo? Koliko vredi taj posao kod majstora da mi zameni?
Koliko je veliki fabricki cilindar ako je ovaj gore fi 47x13?
Izvini ako su glupa pitanja ali ne razumem se u ovo a zelim da naucim nesto.
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2012 06:40
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Запремину повећаваш са 50 (48-49 или колико већ) на 72 кубика, а отприлике се за толико повећава и снага (значи, још додатних киловат или киловат и по). На максималну брзину се не одражава претерано (10-15 км/ч), али се осети повећани обртни моменат, што ти омогућује да се мало поиграш за комбинацијама ланчаника и добијеш већу путну брзину.
Стандардни пречник цилиндра на 50 кубика је 39, а код 72 кубика је 47 милиметара, док је ход исти: 41,4 - 41,5. Оно 13 је пречник клипне осовинице - то је исто код обе запремине.
Идеално би било да се промени и карбуратор који има већи пречник дифузора, али и са постојећим, са мало подешавања и евентуалном заменом дизне за већу, радиће сасвим добро свој пос'о. Немам представе колико би за тај посао мајстор могао да наплати.
Мотор у пракси не би смело да се више греје, али то свеједно зависи од стила вожње и његове подешености. Пошто си нагурао тек око 1000 километара, мотор је још увек у фази разраде, па је повећано загревање нормална ствар - због тога и постоје оне препоруке да га не цепаш првих Х километара. Ако си правилно разрађујеш моторче, од неких 1500-2000 пређних километара требало би да осетиш да је бржи и да боље вуче.
Са том километражом, ја бих ти препоручио да обавезно одеш код неког да ти подеси зазор између брегасте и клацкалица, да ти због малог зазора не прогори издувни вентил. А можеш и сам да провериш да ли ти је подешен карбуратор. Ако су ти електроде на свећици чисте и беле - сиромашна смеша. То зна да буде узрок прегревања. Ако су црне - смеша је пребогата. Идеално је када су неког мрке или смеђе нијансе.
|
|
|
|
Poslao: 14 Jan 2012 22:39
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Zahvaljujem na odgovoru.
Skoro sigurno cu ovo da odradim kad mu dodje sezona voznje. Nemam mogucnosti za neke vece investicije tako da ce ovo da bude dobar izbor za neko vreme.
Bar cu da pokazem onom komsiji sa traktorom da ne moze vise da me pretekne uz lokalno brdo
Treba jos da se raspitam ko u gradu moze to da mi zameni i za koliko para...
|
|
|
|
|