Poslao: 01 Maj 2012 07:50
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Citat:По описаним симптомима, мотор тражи још бензина, али га не добија. Пробај прво са подизањем иглице карба за један урез. После тога, скини и очисти свећицу, па после пар десетина пређених километара провери какве су електроде свећице (црна - пребогата смеша, сива - сиромашна, мрка/бордо - како треба). О подешавању карба сам писао раније, па ћеш се снаћи.
Probao sa većom diznom, onda je još gore. Probao sa manjom diznom, onda je na neki način i bolje, tj. ne trza, ali se dešava da se nekad zaguši, i mislim da malo sporije ubrzava. Podigao sam iglicu karba, ništa. Štelovao smešu, ništa. Menjao filter, ništa posebno. Skidao lonac auspuha, ide malo bolje. Probao sa drugom svećicom ništa... Što se CDI-a tiče, ja imam pravljeni CDI (originalni je crkao), ali ne verujem da bi on pravio ove problema...
Dakle dobitna kombinacija bi bila da se proširi grana, i skine lonac...
Što se instalacije tiče, ne treba mi električar. Sad idem da mu povadim creva, a i sve ostalo što mi ne treba... Ionako nemam akumulator.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 01 Maj 2012 08:22
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Хоће СDI и то какви су му параметри, да промени понашање мотора у разним режимима, али свакако не може да направи чудо.
Јеси ли проверио ниво горива у лончету карба? Навуци прозирно цревце уместо оног на дну лончета за испуштање накупљене воде и другог отпада, па га усмери ка горе. Онда одвијеш онај мали вијак и цревце са напуни горивом. а његов ниво у цревцету би требало да је до горње ивице лончета или који милиметар испод. Пошто су код нас карбови мало нагнути, рачунај да је добар ниво на између највише и најниже тачке горње ивице лончета. Ако је ниво знатно више или ниже од тог, мора мало да се криви или исправља онај месингани језичак на пловку који потискује иглицу која затвара довод горива у лонче.
|
|
|
|
|
Poslao: 01 Maj 2012 09:51
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Нађи и дебље, па обмотај сисицу на лончету са мало изолир траке, да дихтује.
|
|
|
|
Poslao: 01 Maj 2012 10:40
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Probao sa debljim crevom(crevce za gorivo), i prelazi gornju ivicu karba za nekih 1cm otprilike. Šta mi je činiti, da li da spuštam, ili podižem plovak ili da ne diram ništa?
|
|
|
|
Poslao: 01 Maj 2012 12:51
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Прелази читав карб за 1 сантим????
Или мислиш на горњу ивицу лончета карба?
Какогод било, треба да мало да подигнеш онај месингани језичак на пловку. У питању је само пар милиметара савијања језичка. Некој да те мрзи да скидаш и стављаш карб неколико пута, савијајући (у твој случају исправљајући) језичак мало по мало. Ипак није предвиђено да се сваки час исправља и савија, па може и да пукне или добије луфта између језичка и пловка.
Само, ја бих ти пре свих тих интервенција препоручио да скинеш карб, раставиш га, детаљно очистиш и продуваш. Од нашег бензина може да се нахвата неки "каменац" на бочним отворима месинганог дифузора (цевчице) у кога се завија главна дизна. Могуће је и да има нека трунка код иглице која затвара доток бензина у лонче, па и да је испуцала она гумица/силикон на конусу те иглице. Постоји на карбу још једна цевчица која спаја лонче и спољну атмосферу, а њена сисица излази са десне стране карба, испред шибера. Провери да може она није зачепљена.
|
|
|
|
Poslao: 01 Maj 2012 12:57
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Ne ceo karb, lonče. Čistio sam ga više puta u zadnjih nekoliko dana (svaki put kad sam ga rastavio). Videću posle da to rešim, imam neke obaveze sada.
|
|
|
|
Poslao: 01 Maj 2012 22:59
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Mene takodje zanima gde je ta razlika od 15-20kmh koja se stvara izmedju max brzine nasih motora. Zbog cega tvoj ide sporije?
I ovo mora da se napravi,pa kad bi motor isterao jos tih 30% gasa koliko mu je ostalo odosmo mi na realnih 90-100kmh max speed.
|
|
|
|
Poslao: 02 Maj 2012 06:14
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
'Ај не зезајте. Са око 4 коња, колико дају ова 72 кубика, рачунајте да је максимум 70 на сат.
|
|
|
|
Poslao: 02 Maj 2012 09:26
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Napisano: 02 Maj 2012 8:11
Ja ne zezam, meni je dosta 60kmh, meni je bitnija snaga, a i promeniću lančanik... Nisam ono još uvek probao, danas ću...
Dopuna: 02 Maj 2012 9:26
Zorge ::'Ај не зезајте. Са око 4 коња, колико дају ова 72 кубика, рачунајте да је максимум 70 на сат.
Honda od 72ccm ima max brzinu 75kmh, tako da je i to naš maksimum...
|
|
|
|