Poslao: 05 Jun 2012 10:52
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Napisano: 22 Maj 2012 20:11
Постојећи ЦДИ ти ради пос'о и преко 10.000 о/мин, што твој мотор не може да постигне без још чачкања. Ако је исправан, стандардни ће ти радити како ваља.
Ако до сада ниси, промени предњи ланчаник за један са нпр. 16 зуба.
И ако чачкаш карб, упознај се са принципима његовог рада, па ради корак по корак јер може да се догоди да једино боље повлачење кога будеш добио буде боље повлачење бензина из резервоара.
Dopuna: 05 Jun 2012 10:52
Ево идеје која би могла да помогне да се "пропадање" обртаја смањи или елиминише. Пробајте да од лима изрежете форму која је облика дихтунга између усисне лулице карба и главе, али са отвором у средини од 12, па 14, 16 милиметара или који год да пречник донесе позитивне промене. Ако се то ради, треба обратити пажњу да мотор на том споју где се постави та плочица случајно не вуче фалш-ваздух.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 05 Jun 2012 11:35
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Misliš da tako smanjimo usis, i sprečimo motor da previše smeše povuče?
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2012 14:42
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Ja sam moj parkirao neko vreme, nemam trenutno volje da se bakcem sa njim. Pre neki dan sam cistio rezervoar, sav je zardjao od kvalitetnog goriva, morao sam peskom da ga ispiram...
Smesu najlakse podesavas tako sto stavis motor u ler rezim, ali sraf za ler stavi na max, onda podesavas smesu, i gledaj na kojoj poziciji ima najvei broj obrtaja, kada to zavrsis onda m podesi ler.
Katalizator nema uticaja na brzinu ili rad motora, a ono i nije katalizator, vec ne znam ni ja sta. Dizna nema tolikog uticaja,mozes da stavis i vecu, ali ce motor ici samo gore, preko .80mm ne mere.
Kada menjas filter potrebno je da podesis smesu da bi motor pravilno radio. Ako ti se bas ide 100km/h, a ne vozis po velikim uzbrdicama, kupi prednji lancanik od jedno 18 zuba,, em ce bolje da ubrzava, a i imaces brzinu.
@Zorge Glavna sapnica je? Usisno grlo ili glavna dizna?
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2012 21:04
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Lonely Eagle ::Sta god sam radio kad rucica za gas dodje na zadnju 1/4... motor pocinje da trza/gusi se i odrzava tu brzinu. A to je sad na ravnom 50-55 po njegovom kmh. Ne mogu vise ni 60 da izvucem.
То значи да мотор не добија довољно горива на високим обртајима. Пошто си испробавао са разним дизнама, покушај мало и са различитим иглама карбуратора; нађи некакве игле од Томоса или чега већ, али да су различитих димензија од оне која је на PZ који је на мотору. Ово може да буде последица мањка ваздуха, али ако је стандардни филтер у реду, не би смело да буде проблема.
Је ли, а ниво горива у лончету? Јеси ли проверавао?
Него, ево мало штива о карбураторима, па можда нешто помогне - http://forum.pyrotherm.rs/forum/index.php?showtopi.....gNewSkin=2
ivance95 ::@Zorge Glavna sapnica je? Usisno grlo ili glavna dizna?
Ово последње.
|
|
|
|
Poslao: 29 Jun 2012 14:10
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
@Zorge
Jel moze nesto da se uradi sa ovom prednjom gumom? Izgleda ruzno, tanka kao na biciklu.
Recimo da se stavi malo veca ili bar sa vecim kramponima?
Ako moze gde mogu da je kupim i kolika je cena ?
|
|
|
|
|