Poslao: 14 Sep 2012 10:31
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Odlicno,....eto,projekat je dobio zeleno svetlo
Ovo za max brzinu moram nekako da ti dokazem,snimicu video klip kad se vratim iz NS. Putovao sam na moto skup u Krusevac sa likom koji vozi Yamahu Diversion 900ccm. Kad sam terao gas u patos to je kod njega pokazivalo oko 80kmh a mojih 50-55kmh je kod njega oko 65kmh.
Pored smaranja ta putna brzina koja mi je oko 65kmh je mnogo nezgodna. Sleperi,autobusi idu malo brze pa kad krenu krivine oni ga uspore a ja ne mogu da ih preteknem pa me zaprasuju dok idem iza njih.
Da ne pricam o "poklapanju" kad preticu pa me zadnji deo prikolice otera u kanal.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
|
|
Poslao: 14 Sep 2012 13:23
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Ja sam taj problem resio,vodim mehanicara uvek. Pazljivo sam birao drugare tj kompaniju za putovanja
|
|
|
|
Poslao: 25 Sep 2012 13:21
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Орлушино, пало ми под руку (мислим на фотку), па да ти покажем.
Лево је 50-тица, а десно 110-ка, па види разлике у габаритима.
|
|
|
|
Poslao: 12 Okt 2012 11:51
|
offline
- Lonely Eagle
- Elitni građanin
- Pridružio: 07 Maj 2004
- Poruke: 1527
|
Napisano: 27 Sep 2012 17:12
Super,nije neka razlika.
Mozda skoknem i do Temerina ovih dana da pogledam sta imaju za moje motorce.
Dopuna: 12 Okt 2012 11:51
Zorge,vidi masinu 110ccm od Quad-a:
Mozda moze da se upakuje,sta mislis?
|
|
|
|
Poslao: 12 Okt 2012 13:08
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Их, суперишка!
Одма' добијеш и рикверц и полуаутоматско квачило!
Наравно да можеш да га упакујеш, али ако хоћеш да избациш рикверц и полуатоматско квачило, мораш да искористиш примарни и секундарни сноп зупчаника мењача и добош бирача са свог мотора (или пазариш нове), што изискује отварање мотора и одвајање полутки, док за конверзију на мануелно квачило не треба пуно посла - мења се декла и још неке ситнице приде (качио сам негде илустрован читав процес замене).
Само са овим мотором, какав је на фотки, има један проблем: није инсталирана курбла. Верујем да би конверзијом квачила у мануелно средио и тај проблем.
Какогод, да имам ситуацију да поседујем моторин са хоризонталцем 50 кубикашем и онда пазарим један овакав 110 цм3 мотор, као са фотке, ја бих се одлучио за варијанту да раставим стари мотор, заменио његову радилицу са оном са 110-ке па склопио кућиште, а онда редом заменио кратке брезоне цилиндра са 50-ке за оне дуже са 110-ке, заменио ланац развода и поставио овај са 110-ке, па по прописима поставио цилиндар, главу и све остало. Можда бих препакивао и зупчанике примерне трансмисије, ако се преносни односи разликују на 50-ки и 110-ки, али то све може да се реши и променом ланчаника.
Остају све брзине и курбла, остаје исти број мотора, а добијаш 110-ку. са мало масивнијим цилиндром и главом.
А и да знаш: колико сам ја могао да видим из писања људои који су се зезали са подизањем запремине, много је осетнија разлика када скочиш са 50 на 70 кубика, него са 70 на 110. Осети се пораст снаге, али ништа спектакуларно.
|
|
|
|
|
Poslao: 12 Okt 2012 14:48
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
GY-6 је брат од тетке ових хоризонталца.
GY-6 је ознака Хондиних једноцилиндричних 4Т мотора за скутер, са све варијатором, са радним запреминама од 50 до 150 кубика (можда има и већих). Код Кинеза се ти 50-кубикаши означавају као 139 QMB, a 150-ке као 157 QMJ. Углавном, за овај што имаш мотор, од тих скутерских мотора можеш да се огребеш за неки клип или неку другу ситницу. Нисам се интересовао за скутере, па и не могу да ти кажем да ли деле још неке делове.
Иначе, сам рам, ако га посебно за 50-тице нису радили од тањих цеви, реално издржава без проблема све до 20-так коња, за нормалну вожњу. Када спакују 50-тицу, оно што могу да видим, јесте да праве носачем мотора довољне за ту снагу и ништа више. Ако се будем дохватио замене мотора, неће проћи без озбиљног ојачавања носача на раму.
|
|
|
|