Predstavljanje: Sprint Cross

34

Predstavljanje: Sprint Cross

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Napisano: 12 Okt 2012 16:21

Odradicu ja ojacanje svakako. Video sam da je moguce i sa gornje strane pricvrstiti masinu.

Dopuna: 28 Feb 2013 14:39

The time has come. Pripreme za novu sezonu.

Danas sam narucio nov akumulator 9ah, iz njihovog servisa u Novi Sad.

Ima u ponudi 2 modela - 7ah i 9ah ,po ceni od 2500 i 2800din. Gelski.

I jos jedna vest, stavio sam ga na prodaju, vreme je da se predje na nesto jace.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Штопо мулатораку?



offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Oko 600e. Toliko se krecu na oglasima obicni od 50ccm tako da je ovo realna cena.

Vec sam se prijavio za polaganje za A kategoriju i trazim neki stariji ZZR-250 da kupim.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Napisano: 01 Mar 2013 8:50

Ма питам те пошто је био акумулатор.

И опет ћу да ти напишем - батали 250-ку, иди одма' на неку 500-ку типа КЛЕ, ГПЗ, ЦБ, ГС.

Dopuna: 05 Mar 2013 20:56

Ил' сам ја презупчио, ил' си ти накнадно кориговао свој пост, али ја нисам приметио да си помињао и цене акумулатора.

Какогод било, потражио сам данас нешто на сајту новосадског "Мото бајка" и поред новог дизајна затекнем и овај артикал - http://www.motobikeshop.rs/B2B/ProductDetailView.a.....3d308698be .

То је, да тако кажем, дугоходна радилица, која служи да се (уз још неке ситне, овде доступне, делове) од од хоризонталца од 50 направи 107 кубика.

offline
  • Pridružio: 06 Jan 2013
  • Poruke: 1

...Nasao sam neki kit, motobikeshop.rs/B2B/ProductDetailView.a.....db19d4063a pa me zanima sta mislite o ovom kitu , koliko se pojaca snaga ? i zamolio bih vas da prikacite neki link gde ima jos da se kupi taj kit da pojacam svoj motor na nekih 80 ccm...

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Pa vise od pola teme se pise o tome sto ti pitas ,da si procitao znao bi.

Motor sam prodao tako da...manje ce da se vidjamo ovde Smile

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2013
  • Poruke: 9

Pozdrav ekipo!

Godinama sam vozio Tomos ATX, ali sam zbog nekih administrativnih zavrzlama morao da ga prodam. Pošto nisam, a i nemam nameru pod stare dane da polažem za A, a motorče mi treba, sama po sebi se nametnula kupovina nekog kineza u kros varijanti.
I evo ga:

Moja iskustva za ovih 30 dana od registracije i pređenih skoro 800km:
- posle prve kiše prestala da radi sirena
- posle druge kiše ne radi dugme elektro startera
- ne radi osvetljenje brzinomera i indikator brzina i migavaca
- na 70. kilometru mi pukne prednja guma (unutrašnja) i ispostavi se da su je Kinezi prilikom montaže zgužvali (zamena me koštala skoro 3000 din)
- na oko 100 km spadne mi seger koji drži polugu papučice menjača na osovini tako da je morala da radi žica
- od početka se teško šaltao iz 1. tako da je gotovo nemoguće izbaciti ga direktno na ler već to može samo iz 2.
- jedna guma na prednjoj viljušci pukla na prevoju posle nekoliko dana
- na osovini zadnjeg točka loš navoj
- utvrdio sam da mu je zapremina rezervoara 6.7l
- na tehničkom su mi ofrlje napisali masu vozila jer su se u papirima pojavljivale neke 3 različite cifre
- brzinomer je totalno nepouzdan, a pređenu kilometražu pokazuje za oko 10% manje, kao da je uređaj namenjen za točak od 19", a ne 21"
- potrošnja po kilometraži koju on pokazuje je 3.2 - 3.3l što znači da mu je stvarna potrošnja nešto ispod 3l
- u vožnji se ponaša kao da ima DVEIPO, a ne 4 brzine, odnosno na malo većem usponu jedva krene, a u 4. me jedva vuče po ravni bez šanse da bar malo ubrza
- uspon od 8% nekako i savlada drugom a za malo veći mora 1. i onda je brzina 17-18 km/h
- prosečna brzina (stvarna) po ravnom putu je nešto veća od 46km/h (10km - 13min) ...

Došlo je vreme da se nešto preduzima po pitanju snage, pošto mi brzina nije preterano bitna, pa sam u dilemi:
- dići motor na 70 kubika i gde nabaviti delove (vidim da je dosta informacija išlo i na PP pa bih i ja zamolio za iste Cool )?
- promeniti zadnji lančanik, što bih najrađe uradio , ali ne znam gde se može naći od 58 (ili slično) zuba pa bih zamolio za info ako neko zna jer link sa početka teme više ne radi?

Pozdrav!

offline
  • Pridružio: 30 Sep 2012
  • Poruke: 128

svi, ovako taksativno, pobrojani kvarovi se rešavaju u ovlašćenom servisu u garantnom roku ( ne znam zašto si plaćao zamenu unutrašnje gume, zapakuješ i o trošku uvoznika i distributera pošalješ u servis, isto tako ti se i vrati)
što se brzine i snage tiče, zakon je ispoštovan, samo što si ti navikao na atx-a koji je dvotaktni (za razliku od ovog na slici koji je 4t) i daleko primereniji raznim poboljšavanjima performansi, ne kažem da ne može ali teže i skuplje. za kraj pokušaj ovim ljudima da objasniš šta si kupio i šta bi hteo od njega, pazi, gubiš garanciju bilo kakvim prepravkama.
motobike.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=31
sve što sam dosad tražio kod njih sam i našao, ako link nije primeren i smatra se reklamom, molim modove da ga uklone.

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2013
  • Poruke: 9

Napisano: 30 Mar 2013 17:36

Neke stvari i jesu rešene u servisu, ali dosta i nije. Garancija na gume ne važi, a i šta je trebalo da radim? Da ostavim motor pored puta 20 km od kuće i 3 km od najbliže kuće i da čekam da mi servis okrpi gumu? Na dosta primedbi serviser kaže: "Pa j* ga ovo je kinez" i onda ti bude jasno da ispravljanje Krive Drine košta 100kila živaca, a ona i dalje teče kud je tekla.

- Seger nisu u servisu imali, ali nisu mogli ni da ga nabave pa sam ga nabavio ja.
- Gumu prednje viljuške su obećali da će nabaviti ako bude kod dobavljača?
- Za osovinu zadnjeg točka sležu ramenima bez komentara.
- Motor je do prvog servisa nešto bolje išao, ali mi sada preporučuju da za 250 € doplate dignu na 70 ccm i da zadrži garanciju i to će biti to???

Ako ne nađem veći lančanik zanemariću garanciju i otići kod ozbiljnog majstora da za 100-110€ dignem na 70ccm i to će valjda biti to.

Prvi servis sam platio 2550 din i jedino što je popravljeno da se do sada nije pokvarilo je sirena i taster elektrostartera, a motor posle servisa lošije ide i još sam posle toga 3x išao da se žalim.

Dopuna: 30 Mar 2013 17:46

E da

Uz motor nisam dobio nikakav alat pa bi mi značilo da mi neko kaže gde i koji ključ za svećice da nabavim. Svećica je neka sa baš malom šesticom za ključ.

offline
  • Pridružio: 30 Sep 2012
  • Poruke: 128

garancija za gume ne važi ako je tako navedeno u garantnom listu, u šta neću da ulazim, zakrpio si je i ok.
izgovor "Pa j* ga ovo je kinez" ne bi trebalo da te zanima ni najmanje, ti si kupio nov motor a oni su zaduženi da ga održavaju u ispravnom stanju u tom roku što podrazumeva i novu osovinu zadnjeg točka. znam da je ovo teško izdejstvovati ali tako to radi, redovni servisi su uslov za garanciju, ako su serviseri nestručni onda se desi ovo što se tebi desilo, motor ide lošije nego pre servisa. ono što serviser treba da uradi u redovnom servisu je da ti promeni ulje, očisti uljni i vazdušni filter, pregleda kočnice i svetlosnu signalizaciju, kao i još nekoliko stvari koje zavise od toga da li zna šta treba da gleda. u te stvari spada i provera pritiska u gumama koji treba da bude 2.5 bara u zadnjoj i 2 bara u prednjoj gumi a to se najčešće zaboravlja i olako prelazi preko toga jer se, s obzirom da su gume tvrde, to ne vidi na prvi pogled ali se i te kako oseti. druga stvar (ako nisu gume) koju bi ti, kao korisnik, mogao da prekontrolišeš je nivo ulja, neću da kažem da ne znaju koliko treba da sipaju ali sam imao situacija da čovek dođe zbog toga što motor ne ide a kad odvrenem kontrolnik ulje lipti, postoji tačna baždarena oznaka na meraču od min do max. i na kraju da otvoriš vazdušni filter i vidiš da li je posle čišćenja pravilno vraćen. ostalo je u domenu ovlašćenog, podvlačim ovlašćenog, servisa a na tebi je da se žališ da ne ide i tačka.
rekli su ti da će oni da ti ugrade kit od 70ccm i da nećeš izgubiti garanciju? za to uvoznik, siguran sam, ne zna, i ako se nešto desi motoru što ovi serviseri ne mogu da otklone (koliko vidim ne mogu mnogo toga) onda će motor morati ići u centralni servis, a budi siguran da će se naći neko ko će primetiti da je mašina dirana. sve u svemu ne preporučujem to osim ako si spreman da izgubiš i ovo malo sigurnosti.
ključ za svećicu je cevasti 17, svećica je obično ngk sa navojem koji je sigurno 10mm, a u alat spada još i kombinovani odvijač (šrafciger), običan + krstak, vilasti ključevi 8-10, 12-14 i ključ za stezanje prednjih vila.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1127 korisnika na forumu :: 46 registrovanih, 4 sakrivenih i 1077 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Ben Roj, bobomicek, Bobrock1, bojan_t, Brana01, Dannyboy, darkojbn, Denaya, doktor1964, Georgius, havoc995, HrcAk47, ILGromovnik, Istman, ivan979, kybonacci, Lieutenant, mile33, milenko crazy north, Milija.00, milutin134, Mirage 2000N, MiroslavD, mrav pesadinac, Nikola70, Oscar, Panter, pein, radionica1, ruma, sabac015555m, shlauf, Sirius, skvara, Smajser, Srle993, t84dar, Tvrtko I, vasa.93, vathra, vukovi, wolverined4, zziko, Šraf, Živković