Predstavljanje: Sprint Cross

36

Predstavljanje: Sprint Cross

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2013
  • Poruke: 9

Napisano: 31 Mar 2013 20:28

Zorge ::Чек' стани - питај овог момка, који је написао пар реченица ту изнад, за контакт телефон људи код којих се интересовао, где су му нудили кит са цилиндром пречника 50 мм (за 80 кубика), јер кад је бал - нек' је бал. Разлика у цени између кита са цилиндром 47 мм (за 70 кубика) не би требало да је значајна, а корист од коњића више, можеш да осетиш.

E, stvarno Orle, mogao si pustiti na PP brojeve telefona ako si ih sačuvao!

Dopuna: 01 Apr 2013 15:13

Hvala Orle

Hvala Zorge

Dobio sam info da anlaser teže okreće 80-ku pa sam odustao od toga. Naručen kit za 72ccm i sad idem kod majstora da zagovorim termin za ugradnju.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Ako planiraš da daš 250e za kit, ja bih ga pre bacio...
Btw. Da se ne ponavljam vezveze, pročitaj predhodne strane. Ja sam imao problema kada sam ugradio kit, morao sam da menjam filter. Na brzini u mom slučaju nema dobitaka, čak šta više, u početku je išao i sporije, zbog stepena kompresije. Ali je primetno da je dosta jači, uzbrdice savladava bez problema drugom.



offline
  • Pridružio: 19 Feb 2013
  • Poruke: 9

Ma sve će me sa ugradnjom koštati 100 evrića, a od garancije dižem ruke.

Meni samo snaga i treba.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

tubravich ::Dobio sam info da anlaser teže okreće 80-ku pa sam odustao od toga. Naručen kit za 72ccm i sad idem kod majstora da zagovorim termin za ugradnju.
Ха, навукли те мангупи. Mr. Green

Тај исти алнасер користи се за све кубикаже од 50 до 110 кубика. Наравно, ово се односи на стандардне клипове, чија чела нису испупченија, да би се постигла већа компресија. Можда кит за 80 кубика кога продају има такав испупченији клип.

И заиста, добро ти пише момак да излопаташ тему од почетка, јер има корисних ситница, да не пишемо поново све то, а може да ти користи.

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2013
  • Poruke: 9

Very Happy
Motorče "zakićeno" na 72ccm. Prvi utisak, posle pređwenih skoro 10 km, je da sam dobio maksimum od onoga što sam očekivao, a možda i malo više. Čekam da prestane kiša pa da ga stvarno istestiram.

Ljudi hvala na pomoći i podršci! Ziveli

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Уместо да га "стварно истестираш", ипак бих поновио да је најбоље да га "стварно разрадиш". Ј.... су осетљиви на лошу разраду.

Интересује ме, какав си кит пазарио. Да ли ово исто што су момци куповали или нешто друго? И реци, сада када имаш цилиндар од 50-тице пред собом, гледајући колико "меса" има на цилиндру, да ли ти се чини да је мотор конструисан за веће запремине од 50 кубика?

Ово је можда питање за механичара који је одрадио замену - да ли су вентили на новој глави дихтовали или је морао да их малчице "шлајфне" пастом?

И ово: да ли је било потребно додатно подешавање карба и јеси ли шта радио са главном дизном?

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2013
  • Poruke: 9

Napisano: 04 Apr 2013 11:42

Pa retko koju mašinu sam bilo kada konstantno vozio sa više od 2/3 gasa, a ovo će par stotina ići do max 1/2.

Kit je onaj koji se pominje par postova ranije, a neko je postavljao fotke negde na početku ili sredini teme. Koštao me sa uslugama brze pošte 7880din. i dobio sam ga 22 sata od momenta kada sam ga naručio.

Više od debljine zida hilzne me fascinirao odnos veličine ventila na staroj i novoj glavi.

Motor sam odvezao kod majstora u utorak oko 20:00, a majstor me juče u 16:53 zvao da ga preuzmem.

Majstor reče da je bilo potrebno samo štelovanje smeše na karburatoru, a dizna je ostala ista.

Zvuk motora, a i plastika je dosta ozbiljniji.

Neko moje laičko razmišljanje je da će motor sada imati bolje hlađenje jer ću ga voziti sa manje opterećenja, a količina gvožđurije i put koji treba da kroz istu toplota pređe od kompresionog prostora do razmene sa okolinom je manji?

Dopuna: 05 Apr 2013 9:25

Juče prešao nešto više od 100 km. To je ono što mi treba. Ovaj odnos snage motora i prenosa me čini srećnim. Ponegde bi mu možda zatrebala 5. brzina.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Ако ти затреба мало "дужи" пренос, увек можеш да поставиш предњи ланчаник са два зуба више. Колико рече да зуба има онај ланчаник на твом моторићу? Беше 12? Има у новосадском "Мото бајку" предњи ланчаник са 14 зуба, па пробај.

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2013
  • Poruke: 9

Jeste, 12 zuba je.

Ma za mojih 118 kila + oprema ovo je super. Ne verujem da ću bilo šta menjati jer sam prezadovoljan kako se sada ponaša. Kažem da bi mu možda nešto značila 5. ali samo na nizbrdicama jer ne volim da nabijam obrtaje motoru bez potrebe.

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Evo koga zanima jeftino kit 80ccm za ovaj motor:

http://www.kupindo.com/Delovi/13279037_Cilindar-Ki.....80cc-NOVO-

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 833 korisnika na forumu :: 2 registrovanih, 1 sakriven i 830 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Dorcolac, panzerwaffe