Od pocetka...
Kada sam kupio motor u pocetku nije bilo lose. Prvih 100km razradjivanje, ne preko 30km/h, motor je radio prilicno dobro. Posle toga sam krenuo na normalnu voznju, do 3/4 gasa, lagani off road i normalan put, ulje menjano na 300km. Negde na 400km se javljaju prvi problemi, tada pocinje "Sumrak". Motor nije mogao da predje 30km/h(pocinjao je da seca), odvezem ga ja kod ja kod majstora. Majstor "strucnjak", dodje do zakljucka da je CDI. Ok, zamenim ja CDI i puknem tu 20e. Radio lepo motor 2-3 sata, posle toga vise nije mogao ni da upali, nije imao ni svetlo. Pozovem ja opet "Strucnjaka", on konstantuje da je CDI, zamenim ja CDI(20e), kad ono... Tu sam se natezao jedno 2h sa njim, dok ga moj otac ije isterao(dosao je kod mene, posto ja nisam mogao da oteram motor), vratim ja onaj stari CDI(prvi), i odvezem ga kod majstora koji mi je pravio CDI. CDI jeste izgoreo, ali je problem bio zato sto je pick-up bio previse udaljen (vratio mi je 20e), problem sa svetlom resen premotavanjem(10e). Radilo je to nekih 200-300km, dok mi se nije menjac zaglavio, i nije mogao preko 2. Posto mi je otac automehanicar, skinemo mi dekli, i primetimo da je birac ispao iz lezista. Posle toga mi je probila bobina, a sa njom i svecica. Da sve bude jos gore, odjednom je pocelo neko cukanje u motoru, pukla anker ploca i ostetila magnet... Narucim ja novu(sa sve namotajima), namotaj za paljenje mi izgori posle za dan, vratim ja stari. Pukao klip, zamenjani klip i karike. Uhvatio me trag, i motor mi padne(moja greska), polomio prednji blatobran(zavaren), upreo prednje amortizere posto nisu bili zategnuti dovoljno. to je sve bilo do 1500km. Negde na 2000km, vozim se ja, stanem da pijem vodu, i kad trebao da podjem, primetim da motor nesto seca(masina), pukao var na drzacu motora... Kasnije pukla korpa, menjao zvono u zadnjem tocku, morao da promenim obe unutrasnje gume(nisu lepo bile namestene), pukla sajla za kvacilo...
Ovo je ukratko, jeste malo zamrseno, ali nemam volju za daljim pisanjem.
|