Predstavljanje: Sprint Cross

5

Predstavljanje: Sprint Cross

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

U pravu si za dizne,ono je ceo set pa je tolika cena.

Mora tu jos nesto da se izmuva pa da ide malo brze... kad se krene na vecu kilometrazu da stignem dok sam jos mlad...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Има да се измува.... за 450-500 евра...



offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

A u Solunu cela masina kosta 250e. Mada je i ovo skoro cela koliko vidim.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Овај немаш за те паре. Ово је Лифан 1П56ФМЈ, са 150 кубова 12-14 коња, филтером за уље и културним изводима за хладњак за уље и толико кошта у Грчкој. А модел са 140 кубика, 1П55ФМЈ je око 150 евра јефтинији. Не знам зашто, али ја бих га пазарио макар само што има прави филтер за уље.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Da, ali previse mi je 450-500e... Ako nista, onda cu prodati ovaj, i dodati jos i kupiti nekog polovnog japanca...

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Или кубатурнијег Кинеза...

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Da znas sta sam sve preziveo sa ovim... Ovo je pokretno zlo. Mogao bih roman da napisem.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Дај, немој да те мрзи да пишеш. Видиш да је време напољу за седење и писање.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Od pocetka...
Kada sam kupio motor u pocetku nije bilo lose. Prvih 100km razradjivanje, ne preko 30km/h, motor je radio prilicno dobro. Posle toga sam krenuo na normalnu voznju, do 3/4 gasa, lagani off road i normalan put, ulje menjano na 300km. Negde na 400km se javljaju prvi problemi, tada pocinje "Sumrak". Motor nije mogao da predje 30km/h(pocinjao je da seca), odvezem ga ja kod ja kod majstora. Majstor "strucnjak", dodje do zakljucka da je CDI. Ok, zamenim ja CDI i puknem tu 20e. Radio lepo motor 2-3 sata, posle toga vise nije mogao ni da upali, nije imao ni svetlo. Pozovem ja opet "Strucnjaka", on konstantuje da je CDI, zamenim ja CDI(20e), kad ono... Tu sam se natezao jedno 2h sa njim, dok ga moj otac ije isterao(dosao je kod mene, posto ja nisam mogao da oteram motor), vratim ja onaj stari CDI(prvi), i odvezem ga kod majstora koji mi je pravio CDI. CDI jeste izgoreo, ali je problem bio zato sto je pick-up bio previse udaljen (vratio mi je 20e), problem sa svetlom resen premotavanjem(10e). Radilo je to nekih 200-300km, dok mi se nije menjac zaglavio, i nije mogao preko 2. Posto mi je otac automehanicar, skinemo mi dekli, i primetimo da je birac ispao iz lezista. Posle toga mi je probila bobina, a sa njom i svecica. Da sve bude jos gore, odjednom je pocelo neko cukanje u motoru, pukla anker ploca i ostetila magnet... Narucim ja novu(sa sve namotajima), namotaj za paljenje mi izgori posle za dan, vratim ja stari. Pukao klip, zamenjani klip i karike. Uhvatio me trag, i motor mi padne(moja greska), polomio prednji blatobran(zavaren), upreo prednje amortizere posto nisu bili zategnuti dovoljno. to je sve bilo do 1500km. Negde na 2000km, vozim se ja, stanem da pijem vodu, i kad trebao da podjem, primetim da motor nesto seca(masina), pukao var na drzacu motora... Kasnije pukla korpa, menjao zvono u zadnjem tocku, morao da promenim obe unutrasnje gume(nisu lepo bile namestene), pukla sajla za kvacilo...

Ovo je ukratko, jeste malo zamrseno, ali nemam volju za daljim pisanjem.

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

За овај тип мотора, период разраде је 1500 до 2000 километара. Просто, нису то машине израђене са уским толеранцијама и на врхунским алатима. Разрада по ПеЕсу, по старински, је под обавезно, ако имаш намеру да ти траје више од сезону-две. А и после боље иде.

Јесу ли у сервису моторчету после тих 300 километара дотезали главу и подешавали зазоре вентила?

ЦДИ, бобина и остале електро компоненте могу да се замене за квалитетније. Кинезима није проблем да купе најјефтиније компоненте од добављача, па спакују читаву серију са тим полуисправним деловима. Барабе, 'оће да подвале само тако. Ал' то јесте проблем када ти дође нешто такво, а ти сам немаш никаквог искуства нити је сервис нешто бољи. И сам морам под хитно да се упутим у електрику, да не остајем на путу због баналних кварова.

Како ти је палио мотор на алнасер док је био, како кажеш, пик-ап био сувише удаљен? Требало би да тада теже пали "на дугме", док "на курблу" обично није проблем. И на колико ти је тај мајстор подесио пик-ап (ако је то уопште могао - Кинези обично на рупама за вијке не режу шлицеве по којима може да се мрда пик-ап)? Обзиром на "квалитет" кинеске шрафовске робе, не би ме изненадило да су ти вијци који држе пик-ап постављени без лепка за шрафове и просто се одвили од вибрација и да су они криви што је магнет сломио анкер плочу.

Јеси ли приметио да је повећан луфт у осовиници на крају полуге бирача брзина? Дешавало се то људима и фора је било управо то.

За пуцање клипа и корпе квачила немам идеју, у ствари имам, али не бих да те тек тако назовем манијаком.... Mr. Green

Него ми није јасно шта је било са предњом виљушком - "упрео" си их? Шта ти је то? А да су вијци и матице на предњој виљушци поприлично меки - то стоји. Једини лек је замена за тврђе и нерђајуће.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1101 korisnika na forumu :: 44 registrovanih, 6 sakrivenih i 1051 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, babaroga, bokisha253, Brana01, BraneS, Dežurni pod palubom, DPera, dragoljub11987, Excalibur13, FileFinder, goxin, Hans Gajger, ikan, ivan979, Joja, Koridor, kybonacci, ladro, laki_bb, Lošmi, M1los, manda87, Mi lao shu, mikrimaus, mile23, milenko crazy north, Milos ZA, Mitraljeta, mkukoleca, mocnijogurt, moldway, MrNo, novator, ozzy, Ripanjac, royst33, stegonosa, theNedjeljko, Trpe Grozni, vargas, vathra, Yellow Pinky, YU-UKI, Žoržo