Poslao: 19 Feb 2012 13:29
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Citat:За овај тип мотора, период разраде је 1500 до 2000 километара. Просто, нису то машине израђене са уским толеранцијама и на врхунским алатима. Разрада по ПеЕсу, по старински, је под обавезно, ако имаш намеру да ти траје више од сезону-две. А и после боље иде.
Kod mene se mere radni minuti, a ne hiljade kilometara. Ko da ga razradjuje na 30km/h 2000km...
Citat:Јесу ли у сервису моторчету после тих 300 километара дотезали главу и подешавали зазоре вентила?
Ma nisu ga ni pipnuli, sam sam dotezao sve srafove, glavu, i stelovao ventile. Postoje momenti pritezanja za njega? Pogubio sam 10-ak srafova po putu, dok nisam sve namazao Loktaid "lepkom" za srafove(onim zelenim u velikoj crvenoj boci, mislim da je 500g, koristi se kod automobila, sprecava odvijanje srafova).
Citat:
ЦДИ, бобина и остале електро компоненте могу да се замене за квалитетније. Кинезима није проблем да купе најјефтиније компоненте од добављача, па спакују читаву серију са тим полуисправним деловима. Барабе, 'оће да подвале само тако. Ал' то јесте проблем када ти дође нешто такво, а ти сам немаш никаквог искуства нити је сервис нешто бољи. И сам морам под хитно да се упутим у електрику, да не остајем на путу због баналних кварова.
Uputio sam se ja vec, nosim mini komplet alata, bobinu od Tomos Automatika, CDI, rezervni namotaj za paljenje...
Citat:
Како ти је палио мотор на алнасер док је био, како кажеш, пик-ап био сувише удаљен? Требало би да тада теже пали "на дугме", док "на курблу" обично није проблем. И на колико ти је тај мајстор подесио пик-ап (ако је то уопште могао - Кинези обично на рупама за вијке не режу шлицеве по којима може да се мрда пик-ап)? Обзиром на "квалитет" кинеске шрафовске робе, не би ме изненадило да су ти вијци који држе пик-ап постављени без лепка за шрафове и просто се одвили од вибрација и да су они криви што је магнет сломио анкер плочу.
Nije bio dovoljno priblizen uz magnet. Na kljuc je lose palio, ali sam mislio da je to zbog CDI-a. Ali sto je cudno, i na kiks nije hteo da pali(jos teze nego na kljuc). Palio sam ga na gurku, sreca sto je 4t, treba mu 20cm da upali.
Citat:Јеси ли приметио да је повећан луфт у осовиници на крају полуге бирача брзина? Дешавало се то људима и фора је било управо то.
Jeste, ali sam resio tako sto sam zamenio "osovinicu", u stvari to je vise nitna. Ali nije mi to pravilo problem, problem je bila ona zvezda koja menja brzine, nije uopste mogla da prebaci u 3. i 4.
Citat:
За пуцање клипа и корпе квачила немам идеју, у ствари имам, али не бих да те тек тако назовем манијаком....
Imas opravdane argumente da kazes da nisam normalan...
Citat:Него ми није јасно шта је било са предњом виљушком - "упрео" си их? Шта ти је то? А да су вијци и матице на предњој виљушци поприлично меки - то стоји. Једини лек је замена за тврђе и нерђајуће.
Lepo, prilikom pada motora, oni vijci na guvernalu koji drze viljuske su bili labavi, pa se tocak zapreo...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2012 06:52
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
ivance95 ::Postoje momenti pritezanja za njega? Pogubio sam 10-ak srafova po putu, dok nisam sve namazao Loktaid "lepkom" za srafove(onim zelenim u velikoj crvenoj boci, mislim da je 500g, koristi se kod automobila, sprecava odvijanje srafova).
О да. Имаш по тим радионичким књигама, али колико сам видео, моменти затезања не излазе из неких стандарда који важе за сваки пречник навоја и тврдоћу вијака и матица. Неке стандардне вредности затезања имаш на овом линку .
И некој да се зезнеш да навоје мажеш црвеним "Локтајтом" - ту проклетињу можеш да скинеш само грејањем бренером. Није ми било свеједно да одвијем матицу намазану плавим лепком, а за ова црвени не смем ни да помислим.
ivance95 ::Uputio sam se ja vec, nosim mini komplet alata, bobinu od Tomos Automatika, CDI, rezervni namotaj za paljenje...
А где ти је капа за свећицу и реглер?
ivance95 ::Nije bio dovoljno priblizen uz magnet. Na kljuc je lose palio, ali sam mislio da je to zbog CDI-a. Ali sto je cudno, i na kiks nije hteo da pali(jos teze nego na kljuc). Palio sam ga na gurku, sreca sto je 4t, treba mu 20cm da upali.
Нисам обраћао пажњу на то, али некако ми је у памћењу остало да тај размак треба да буде 0,3 милиметра, али то треба да се провери у неком Хондином мануалу из осамдесетих, када су уместо платинског паљења поставили ЦДИ. У овим старим мануалима које имам, ЦДИ није био у игри.
ivance95 ::Zorge ::Јеси ли приметио да је повећан луфт у осовиници на крају полуге бирача брзина? Дешавало се то људима и фора је било управо то.
Jeste, ali sam resio tako sto sam zamenio "osovinicu", u stvari to je vise nitna. Ali nije mi to pravilo problem, problem je bila ona zvezda koja menja brzine, nije uopste mogla da prebaci u 3. i 4.
Јес' вала - баш нитна.
Баш звезда била проблем, а не добош бирача и његове виљушке?
Знам да онај стабилизатор звезде, тј. његова опруга може да ослаби, па да лако прескаче брзине, или да тантузи упаре неодговарајућу звезду и онај точкић на стабилизатору, али твој случај није баш чест.
ivance95 ::Lepo, prilikom pada motora, oni vijci na guvernalu koji drze viljuske su bili labavi, pa se tocak zapreo...
ОК, термин који су употребио још увек нисам схватио, али јесам то да епилог није био добар.
Lonely Eagle ::Idem ovih dana kod drugara da vidim motor koji je kupio, Sprint Pulser 125. Isto je 4T masina.
Е то ти је један баш светски успешан кинески мотоцикл. И код нас се доста писало о њему
Lonely Eagle ::Pitanje za cika Zorge-a:
Jel treba da "tresne" menjac kad se prebacuje iz prve u drugu?
Mozda je i moja greska nekako...
За то "чика" бих те пичн'о папучом по челу.
Како мислиш "тресне"? Нормално је да свако шалтање буде пропраћено неким карактеристичним звуком, мање или виш гласним. Ако мењач нормално иде кроз све брзине, али да ти се чује неки "тресак" кад иде из прве у другу, веома је могуће да постоји субјективан разлог за то, тј. да ти нешто не радиш како би требало. Мислим, не знам шта може да се чује тако баш током шалтовања из прве у другу, а да све ради нормално.
Него, какав је распоред брзина код Спринт Кроса?
Класичан "кабовски":
4
3
2
1
Н
Или класичан мотоциклистички:
4
3
2
Н
1
???
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2012 07:53
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Citat:О да. Имаш по тим радионичким књигама, али колико сам видео, моменти затезања не излазе из неких стандарда који важе за сваки пречник навоја и тврдоћу вијака и матица. Неке стандардне вредности затезања имаш на овом линку .
И некој да се зезнеш да навоје мажеш црвеним "Локтајтом" - ту проклетињу можеш да скинеш само грејањем бренером. Није ми било свеједно да одвијем матицу намазану плавим лепком, а за ова црвени не смем ни да помислим.
Ok, mozda proverim kada pocne sezona.
Citat:А где ти је капа за свећицу и реглер?
Regler mi ne treba, i ako crkne moze da se vozi, ima i svetlo... A kapa mi se istopila, to sam zaboravio da kazem, deformisala se na 40km od kuce, ja lepo skinem kapu, i vezem kabl direktno na svecicu... I tu sam pukao 5e, ali sam kasnije stavio kabl od automobila(silikonski)...
Citat:Нисам обраћао пажњу на то, али некако ми је у памћењу остало да тај размак треба да буде 0,3 милиметра, али то треба да се провери у неком Хондином мануалу из осамдесетих, када су уместо платинског паљења поставили ЦДИ. У овим старим мануалима које имам, ЦДИ није био у игри.
Ma sve je to lepo, samo sto ovaj pick-up ne moze da se steluje, nema nikakav sraf, morao sam na silu da ga priblizim...
Citat:
Јес' вала - баш нитна.
Баш звезда била проблем, а не добош бирача и његове виљушке?
Знам да онај стабилизатор звезде, тј. његова опруга може да ослаби, па да лако прескаче брзине, или да тантузи упаре неодговарајућу звезду и онај точкић на стабилизатору, али твој случај није баш чест.
Nisam nista menjao od delova tad, samo sam vratio zvezdu na mesto, i od tad "radi".
Citat:Citat:[quote="Lonely Eagle"]Pitanje za cika Zorge-a:
Jel treba da "tresne" menjac kad se prebacuje iz prve u drugu?
Mozda je i moja greska nekako...
За то "чика" бих те пичн'о папучом по челу.
Како мислиш "тресне"? Нормално је да свако шалтање буде пропраћено неким карактеристичним звуком, мање или виш гласним. Ако мењач нормално иде кроз све брзине, али да ти се чује неки "тресак" кад иде из прве у другу, веома је могуће да постоји субјективан разлог за то, тј. да ти нешто не радиш како би требало. Мислим, не знам шта може да се чује тако баш током шалтовања из прве у другу, а да све ради нормално.
To je normalno, kada brebacas iz 1. u 2., ili iz N u 1., oseti se secanje lanca, a pomalo i motora bogme...
Citat:
Него, какав је распоред брзина код Спринт Кроса?
Класичан "кабовски":
4
3
2
1
Н
Или класичан мотоциклистички:
4
3
2
Н
1
???
Motorciklisticki.
Citat:
Sad gledam cenu za CDI ,placao si 20e ,a pogledaj ovde koliko kosta:
http://shop.motobike.rs/SKUTERI/4T-KINESKI-CROSS/E.....13173.html
Mislim da sam vec negde napisao. Kupio sam i taj, ali sa tim nisam mogao ni da upalim, a tek da vozim...
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2012 10:00
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
ivance95 ::Ma sve je to lepo, samo sto ovaj pick-up ne moze da se steluje, nema nikakav sraf, morao sam na silu da ga priblizim...
Зато сам и помињао да на њему, тј, на његовом носачу не постоји шлиц за шрафове који га држе за деклу, па да можеш да га помераш. Можеш да малом округлом турпијом ту рупу на носачу прошириш и направиш шлиц, па да пик-ап помериш где (и ако) треба и после затегнеш у одговарајућем положају.
А то "сецање" ланца.... Па затегните ланац по пропису и то да неко седи, па да се тако подешава. Ако те мотор загрцне приликом шалтања у већу брзину, разлог за то је или не баш идеално подешен карб или мало јаче завијен гас.
|
|
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2012 11:39
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Isto se cuje i kada je na leru, ali izbaci iz navike da menjas brzine pod gasom, uvek otpusti gas.
|
|
|
|