Poslao: 29 Jun 2012 22:03
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Skini ovaj file (u pitanju je prethodna verzija skenera) i raspakuj ga (bilo gde, može na Desktop):
https://www.mycity.rs/must-login.png
Dvoklikni raspakovani file - ruši li se?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 30 Jun 2012 22:49
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Problem sličan tvome je za ovih više od dve godine prijavljen samo jednom - taj korisnik je tokom više meseci isprobavao različite verzije programa, ali ništa nije pomagalo.
Radi se o tome da (uprošćena verzija, bez da mnogo zalazim u objašnjavanje) u opisanoj situaciji program ne puca na kodu koji sam ja napisao, već se ruši izuzetno rano, već prilikom inicijalizacije, i sama greška opisuje rušenje koda kompajlera (tj. exe kompresora/wrappera) i ja tu praktično ništa ne mogu da uradim.
Zbog čega se događa? Doista je teško reći. U svakom slučaju, na tvom Windowsu (tj. u toj softverskoj konfiguraciji) postoji nešto specifično; nešto što čini da program crash-uje. Ja bih mogao da ti dajem savete (u principu, trebalo bi proveriti da li je PC čist od malware-a i zatim krenuti na deinstalaciju svega i svačega, parče po parče softvera bi trebalo uklanjati, deinstalirati ažuriranja / instalirati nova, itd), ali vreme koje je potrebno da uložiš u to je pozamašno i tebi se to, najverovatnije, ne isplati.
Uskoro, tokom večeri ili sutra, će uslediti ažuriranje za ispravku jedne greške u skeneru, ali to gotovo sigurno neće uticati na problem kod tebe. Ja preporučujem da probaš i sa tom budućom verzijom i sa nekom koja će da usledi nakon nje (kada se pojavi), a ako i dalje ne bude bilo promena, da prosto odustaneš. Nekada kada ponovo budeš instalirao Windows, možeš instalirati MCS - tada će sigurno da radi.
Nažalost, ništa konkretnije od ovoga ne mogu da preporučim u ovom trenutku.
|
|
|
|
Poslao: 30 Jun 2012 23:39
|
offline
- Pridružio: 24 Mar 2011
- Poruke: 5
|
hvala na iscrpnom odgovoru.
kad pomenu malware; imao sam problema prije nekoliko mjeseci, ali sam ih rijesio i od tad stvarno nisam imao nikakvih problema. moguce je da je ipak ostala poneka posljedica malwarea. imas li mozda ideju s cim bih mogao da skeniram da provjerim je li zaista sve ok (ja sam bas poslije ciscenja par puta skenirao sa malwarebytes antimalware, spybot, adaware i nije mi nalazilo nista)?
|
|
|
|
|
|
Poslao: 01 Jul 2012 12:40
|
offline
- Springfield
- Moderator foruma
- 100%Milanista
- Information Technology
- Pridružio: 23 Avg 2008
- Poruke: 2634
- Gde živiš: Milan, Italy
|
@dr_Bora
Zasto se ovo azuriranje softwera samo ne obavlja u tisini i pozadini, nego se skida na desktop instalacija pa onda moram manuelno da je pokrecem i sve instaliram... Puno bi bolje bilo da se to desava sasvim nezavisno kao sto je i azuriranje baze...
|
|
|
|
Poslao: 01 Jul 2012 13:12
|
offline
- TwinHeadedEagle
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 09 Avg 2011
- Poruke: 15879
- Gde živiš: Beograd
|
Napisano: 01 Jul 2012 13:10
Moglo bi, ali bi morali biti prekinuti svi aktivni delovi MCS-a sto bi pretpostavljam zahtevalo restart....
Dopuna: 01 Jul 2012 13:12
A i samo pokretanje instalacije se svodi na 2 klika...i Finish
|
|
|
|
Poslao: 01 Jul 2012 13:14
|
offline
- Springfield
- Moderator foruma
- 100%Milanista
- Information Technology
- Pridružio: 23 Avg 2008
- Poruke: 2634
- Gde živiš: Milan, Italy
|
TwinHeadedEagle ::
A i samo pokretanje instalacije se svodi na 2 klika...i Finish
to je visa matematika za obicne korisnike.
|
|
|
|
|