Bas bih voleo da vidim kako ce izgledati Q1. Njegov konkurent bi bila Panda Cross 4x4. Za nju kazu da je odlicna kao mali gradski terenac i da se po snegu snalazi super. Mogu da zamislim kako bi isao Q1 sa quattro pogonom.
Izgleda da neki proizvodjaci shvataju da je profit i dobit u malim automobilima i automobilima srednje klase ...sto se cene tice naravno da je 16k kad jedan polo moze da bude 14k, a audi je uvek bio ispred VW.
Naravno, automobili A i B segmenta su najprodavaniji. Btw. sadsam procitao da se u A1 nece ugradjivati quattro pogon. Izgleda da ce biti ugradjivao samo u Q1.
Kompanija iz Ingolstadta u Ženevi je prikazala hibridnu verziju A1 E-Tron (koncept), koja potvrđuje informaciju da će Audi pored divizije Quattro, uvesti posebnu diviziju E-Tron, koju će karakterisati električni i alternativni pogoni. Ispod Audija A1 E-Tron krije se tehnika koju niko nije očekivao: rotacioni Wankel motor postavljen iznad zadnje osovine...
Pored standardnog A1 modela i koncepta A1 e-tron, Audi u Ženevi predstavlja i A1 sa S Line paketom.
To, u najkraćem, podrazumeva nešto atraktivniji izgled (i to zahvaljujući prednjem spojleru, setu pragova, modifikovanom zadnjem braniku, zadnjem krovnom spojleru i kompletu novih točkova od 17 ili 18 inča), S Line ogibljenje, kao i doterani enterijer (sportski volan u koži, sportska sedišta...).
Nakon standardnog A1 i A1 sa S-Line paketom, za najmanji Audijev model je spreman i Competition Kit, koji je pre svega namenjen atraktivnijem vizuelnom nastupu ovog automobila.