offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Pogledajte sajt konkretno Ladu Prioru. Košta 282480 rub (koliko li je to)
http://www.lada-auto.ru/
Našao sam, to je oko 10860 dolara! A taman sam hteo
cimnuti MoscowBeasta
Evo i sličica unutrašnjosti
O novom Ladinom konceptu Project S (na ruskom "Proekt S") već je nedavno bilo reči, a sada su Rusi taj automobil konačno i zvanično prikazali na salonu automobila u Moskvi ("Interavto 2007."). U odnosu na zvanične skice od pre desetak dana, automobil u stvarnosti ostavlja nešto bolji utisak, mada i dalje deluje već viđeno. Kako bilo, Project S je novi koncept klasične limuzine sa četiri vrata, nastao u saradnji sa austrijskom kompanijom Magna, sa kojom se planira i razvoj čitave porodice modela na platformi Projecta S; tačnije osim ove limuzine, u planu su i hatchback sa pet vrata, Universal (karavan), kompaktni van pa čak i crossover. Project S u sedan verziji je težak 1270 kg, dugačak 4570 mm, širok 1797 mm, visok 1525 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2640 mm (budući hatchback imaće dužinu od 4400 mm, a karavan 4570 mm). Osim modernijeg dizajna (Cw količnik otpora vazduha iznosi 0,32), Project S karakteriše i bogata bezbednosna oprema u vidu ABS+EBD i ESP sistema, ISOFIX dečijih sedišta, kompleta vazdušnih jastuka (frontalni i bočni), zatezača sigurnosnih pojaseva, xenon farova, a tu su i putni kompjuter, parking senzori, podešavanje volana i sedišta vozača po visini, imobilajzer, atermička stakla, centralno daljinsko zaključavanje vrata, električni podizači stakala, elektro podesivi i grejani retrovizori i itd. Drugo je pitanje šta će se sve od nabrojanog naći u serijskoj verziji ovog automobila, koji bi trebao da se pojavi najranije 2009. godine sa motorima zapremine 1,6 (75kW/102KS) i 2,0 litra (103kW/140KS). Sa slabijim motorom, Project S postiže maksimalnih 180 km/h (najavljuje se prosečna potrošnja od 7 litara), dok snažniji agregat sa 140 konja može do 202 km/h i navodno će trošiti 8,3 litara benzina na 100 km. Na kraju se postavlja pitanje da li će se ova Lada stvarno pojaviti 2009. godine (ili će sve biti odloženo za koju godinu), jer kao što je poznato, mnogi njihovi zanimljivi koncepti su ostali samo koncepti zbog finansijskih (ne)mogućnosti fabrike iz Toljatija.
AutoBlog
Dopuna: 31 Avg 2007 11:19
Da ne otvaram novu tema, a vezano je za ladu
Osim koncept automobila Project C, ruska Lada na domaćem salonu automobila u Moskvi izlaže i nekoliko novih verzija i nama dobro poznate Kaline. To su nešto sportskija varijanta nazvana Kalina R2 (prva slika) i Kalina 4WD, odnosno Kalina sa pogonom na sva četiri točka (druga i treća slika). Kalina R2 ima ugrađen 1,6 litarski benzinac sa 16 ventila i snagom od 92kW/125KS (po navodima fabrike zadovoljava Euro4 norme). Kalina R2 ima naravno bolje vozne osobine u odnosu na običnu Kalinu (spušteno ogibljenje za 30 mm, direktniji upravljač, točkovi od 15 inča sa gumama 195/55 R15, disk kočnice na zadnjim točkovima), a u skladu s tim i maksimalna brzina je porasla na 195 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 9,5 sekundi. Da bi naglasili šta se nalazi pod poklopcem motora, Ladini dizajneri su Kalini R2 podarili i aero body kit za poboljšanje aerodinamičkih karakteristika (branici, spojleri, pragovi, zadnji krovni spojler, a tu su i nova maska i svetla za maglu). Unutrašnjost je bogatija za sportska sedišta, sportski Momo volan i alu pedale. Prodaja ove Kaline u Rusiji počinje početkom naredne godine. Druga zanimljiva Kalina na ovogodišnjem salonu u Moskvi jeste Kalina 4WD, dakle Kalina sa pogonom na svim točkovima i u karavan verziji, pa uslovno (ali stvarno samo uslovno) može da se kaže da su joj uzor bili Audi Allroad, Subaru Outback i Volvo XC 70. Pored proterenske šminke (robusniji branici sa dodatnom zaštitom, plastični obrubi blatobrana, novi pragovi, krovni nosači, veći točkovi i sl.) i nešto višeg klirensa, ovu Kalinu karakteriše i 1,8 litarski motor sa snagom od tačno 100 konja ili 74kW.
|