Poslao: 02 Jun 2010 15:00
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Nemački Volkswagen je objavio prve zvanične slike i detalje o dugo najavljivanoj klasičnoj limuzinskoj verziji modela Polo.
Na slikama je Polo sedan koji će se proizvoditi u Rusiji (u fabrici u Kalugi), a tamo cene startuju od 399.000 rubalja (oko 10.470 evra) za bazni model.
Za početak će u ponudi biti samo 1,6 litarski benzinac sa 105 konja, standardno uparen sa petostepenim manuelnim menjačem.
http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/2010/06/02/.....i-zvanicno
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 02 Jun 2010 15:05
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Atraktivna cena za takav auto. Kad pogledas sta sve moze da se kupi za te pare, ovaj VW je najbolji izbor.
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2010 17:16
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Nakon nedavno predstavljenog Pola u sedan varijanti (u Indiji kao VW Vento), Volkswagen bi ponudu ovog modela trebalo da proširi još jednom karoserijskom verzijom – karavanom.
Sem ovog rendera mogućeg izgleda novog Pola Variant (kako u VW-u tradicionalno označavaju svoje karavane), nekih konkretnijih informacija trenutno nema, ali se u svakom slučaju očekuje široka ponuda benzinskih i dizel motora.
http://auto.blog.rs/blog/auto/top-secret/2010/07/2.....o-variant2
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2010 18:20
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
B segment, kome pripada i Polo, je jedan od najprodavanijih. Automobili koji pripadaju toj klasi su mali gradski automobili, i ovaj Polo u karavan verziji ce biti jedan od retkih automobila koji ce nuditi i malo vise prostora, tj. da je pored gradske upotrebe, moguce taj auto koristiti i za porodicna putovanja.
|
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2010 18:32
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Zeljko, i nije. Taj Polo se pravi u svim mogucim varijantama. Ima ga i u verziji sa troja i petoro vrata, karavan, kabrio, GTI... Znaci da su napravili dobru osnovu za razvoj tog modela. Svaka varijanta ce imati svoje kupce.
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2010 18:38
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Slazem se, ali nekako mi je bezveze. Napravise od Pola, Venta limuzinu, sada i karavan. Ipak je Polo hedzbek, to mu daje neku car, po tome je prepoznatljiv.
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2010 18:53
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Sada se malo prati tradicija. Neko iz uprave VW-a je ocenio da ta platforma moze jos da se iskoristi i napravice i Pola Amfibiju, ako moze.
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2010 18:59
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Mogao je naprimer ovaj Vento, da ostane Vento. Neka bude na istoj platformi kao Polo, izmeni ga samo branicima , maskom i farovima. I od njega napraviti karavana. Ali...
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2010 19:03
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Filozofija danasnjih fabrika automobila je prosta. Iskoriste sve potencijale nekog modela, napreve bum, proizvode ga neko vreme i zamene ga novim modelom. Nema onog razvacenja kao pre, pa da zalepe dve lajsne sa strane i prave mega premijeru.
|
|
|
|