|
Poslao: 01 Nov 2009 22:32
|
offline
- zeljko f
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
"Reno" je nastavio da maksimalno koristi popularnost novog Megana i na Salonu u Frankfurtu predstavio je sedan verziju nazvanu Fluens (Fluence). Srpsko tržište, pre dolaska Fluensa, trebalo bi da se zadovolji modernim karavanom Megan grandtur (Megane Grandtour) koji je očekivani korak napred posle berline i superatraktivnog kupea.
Iako je kod karavana na prvom mestu praktičnost i ekonomičnost, "Reno" se potrudio da Grandtur zadrži izazovne linije karakteristične za novu Megan porodicu. Prednji deo je ostao identičan kao kod standardnih verzija sa prepoznatljivim svetlima i širokim ramenima, tako da je na prvi pogled jasno da se radi o Meganu. Francuzi su veliku pažnju poklonili dizajniranju zadnjem delu koji se odlikuje opadajućom linijom krova i odvojenim svetlosnim grupama. Ideja je bila da se po svaku cenu sačuva dinamičan izgled, kako bi Megan grandtur postao automobil za celu porodicu. U "Renou" ne žele da karavane voze samo očevi, već očekuju da i deca požele da Grandturom krenu u provod. Srbija verovatno nije pravi poligon za takvo ispitivanje, ali u svakom slučaju vredi pokušati. Snažne obline učinile su da takođe izgleda veće i duže od stvarnih 455,9 centimetara. Megan grandtur je za 26,3 centimetara duži od hedžbeka, a može da se pohvali i za 6,2 centimetra dužim međuosovinskim rastojanjem.
http://www.autobrief.com/content/17317/Test:-Reno-Megan-Grandtur
|
|
|
|
Poslao: 02 Nov 2009 15:57
|
offline
- igor86
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Stručni saradnik
Web programiranje
- Pridružio: 24 Maj 2006
- Poruke: 1633
|
Novi megane ubija, pogovoto Coupe model.
Sto se tice podvozja odavno su francuzi prestali biti mekani ali ne i neudobni, to je stereotip.
Kod Coupe-a 180 TCE, 2.0 turbo motor, zanimljivo je da je turbina postavljena kao kod dizela, odnosno turbina se vrti sve vrijeme i vrtiti motor preko 4500-5000 obrtaja nema smisla, iako motor moze doseci preko 7000.
Naravno treba spomenuti sam vrh ponude RS sa 250Ks (ocekuje se i model sa 275KS) kojem na stazi nema premca pored mnogo, mnogo jacih modela poput Focus RS.
Kao top je naravno uvijek bio Trophy model, sta reci.
|
|
|
|
Poslao: 12 Avg 2010 17:30
|
offline
- zeljko f
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Aktuelni Renaultov Megane je svoju svetsku premijeru doživeo 2008. na Salonu automobila u Parizu, dok se njegova restilizacija očekuje tokom sledeće godine.
Renault je Megane III oblikovao daleko klasičnije u odnosu na avangardni Megane II (čije je pojavljivanje 2002. godine izazvalo lavinu različitih komentara zbog njegovog neobičnog izgleda, naročito zadnjeg dela). Jednostavno, u Renaultu sa Meganom III nisu želeli mnogo da rizikuju kao kod Megana II, mada treba podsetiti da je uprkos takvom izgledu taj Megane II osvojio i evropsku titulu "Automobil godine" za 2003.
Kako bilo, na pojavljivanje novih generacija Opel Astre, Citroena C4 i Forda Focusa (uz najavljeni skori redizajn Peugeota 308-), Renault će 2011. odgovoriti obnovljenim Meganom.
http://auto.blog.rs/blog/auto/top-secret/2010/08/1.....megane-iii
|
|
|
|
Poslao: 12 Avg 2010 20:04
|
offline
- FAMAS
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ova prednja mska mi mnogo lici na VW.
|
|
|
|
Poslao: 14 Avg 2010 20:16
|
offline
- PekiLudak
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Ugledni građanin
- Pridružio: 28 Jul 2010
- Poruke: 377
- Gde živiš: Kuca pored puta
|
Cinjenica je da ce zadrzati liniju prtethodnog sa bademastim svetlima i blago ispupcenim gepekom ali i da ce biti nekih inovacija u odnosu na prethodnika... izasao je 2008 u drugom delu godine i cini mi se da je veci raspon motora tj veci izbor ngo za II generaciju...
|
|
|
|