Juce sam bio kod jednog majstora sto meni odrzava radne masine i kamione... Pitao sam ga za ovaj HHO sistem i generator i on mi je rekao da je ovo prestavljano prosle godine na sajmu automobila u Beogradu, inace nista novo, jer ovaj patent je izmisljen pre vise od 20 godina, ali zbog monopola na trzistu nikome nije bilo za cilj, a pogotovo zemljama razvijenim naftnim derivatima da plasiraju ovo u sirokoj primeni. Inace on mi je rekao da to nije 100% vozilo na vodu, vec da HHO generator povecava samo neiskoriscenu snagu prilikom rada motora... Kada motor radi on cak oko 30% ne iskoristi svoje snage koju napravi, a ovim uredjajem bi motor iskoristio cak 95% radne snage. Tim iskoriscenjem od 95% radne snage doslo bi do manje potrosnje, a njegova procena je da sve zavisi od vozila do vozila koliko bi ta potrosnja opala... Uobicajeno je da se krece nekih 40-60%.
Ovo ce ubrzo da zazivi jer tako je i plin, na pocetku svi su mislili gde to u kola da ugradis, i kada su mnogi osetili po dzepu presli su na plin... Sada ovo ostavlja mogucnost da i konacno ljudi koji voze dizel motore malo uzivaju
Ajde samo da razgranicimo neke stvari. Ne postoji automobil NA VODU ! Vodonik moze biti gorivo, i to zaista nije nista novo. Ima svoje mane i zato nije doziveo siroku upotrebu. Za razliku od vode, vodonik nije dzabe, da bi se dobio treba uloziti energiju !!!
Istina da motor sa unutrasnjim sagorevanjem nema veliki stepen iskoriscenja, ali pitaj majstora odakle mu "informacija" da bi uz pomoc vodonika imao 95% stepen iskoriscenja ??? To je vec rekla kazala, to nema veze s naukom.
A odakle energija da se voda razlozi na kiseonik i vodonik ? Kada bi se sagorevanjem dobijalo vise energije, onda bi mogli to koristiti i u kuci, u centralama za proizvodnju struje... Nazalost, nista od toga, samo bombastican naslov.
Nije istina, energija dolazi iz alternatora/akumulatora, i nije nigdje napisao da je per. mobile.
Nije napisao, jer covek nezna fiziku ocigledno.
Kazes energija dolazi iz akumulatora, a odakle u akumulatoru energija ? Iz alternatora. A odakle tamo ? Iz motora. A odakle tamo ? Iz goriva... I sta cemo sad ? Vrtimo se u krug...
Znaci treba nam gorivo, da bismo dobili gorivo. To je sasvim moguce, ali postoji zackoljica koju nepoznavaoci fizike uvek zaborave - uvek dobijes manje onoga sto si zeleo nego sto si ulozio.
A cinjenica da on nije ni rekao da ne treba gorivo ? Nego je rekao da smanjuje potrosnju.
lnenad ::
A cinjenica da on nije ni rekao da ne treba gorivo ? Nego je rekao da smanjuje potrosnju.
Chinjenica je da je naslov bombastican "Auto na vodu" sto odmah izaziva sumnju da je cilj da se ljudi dovedu u zabludu.
OK, imas li podatak nekog instituta koliko se smanjuje potrosnja goriva ?
[/quote]
Pa nisam ja ni tvrdio da smanjuje, ja sam ti rekao da covjek nije rekao da je stvorio p.m.I. nego da je rekao da je povecao efikasnost sagorijevanja goriva.
Naleteh na ovaj klip gde se malo pokriva i teorijski deo
Citat:nego da je rekao da je povecao efikasnost sagorijevanja goriva.
O tome se radi. Ovo je poenta. Dakle, gorivo se trosi i dalje, ali u znantno manjim kolicinama.
Na tv-u sto su prikazali toliku su preterali kao da je covek otkrio Ameriku!!!Elektroliza vode je sasvim lak proces razdvajanja atoma vode na 2vodonika i 1 kiseonik.Uredjaj sam napravio da bih se uverio posle mnogo procitanih forumima.Uredja je jednostavno napraviti,nista tesko.BOSKE-KG sto je napisao sve je tacno,kada motor radi on nekih 20-30% nesagori svo gorivo i izbaci na auspuh.vodonik je veoma explozivan sto u dodatu sa postojacom smesom(benz.+vazduh)pospesuje sagorevanje,motor oslobadja vecu snagu....Potrosnja goriva opada u zavisnosti koliko se dobije gas iz elektrolize vode.Uredjaj koji sam napravio dobio sam oko 1,8 litara u min i potrosnja sa 8 L spala je negde oko 6.5L/100km.Sada pravim jos bolji uredjaj koji uz pomoc jednog prijatelj (strucnjak sa elektro hemiju) pokusavam da dobijem sto vecu kolicinu gasa po minutu.Mogao bi o ovome dosta da pricam jer sam oko godinu dana pratio razne forume,pravio,experimentisao.....