HHO generator - Automobil na vodu

8

HHO generator - Automobil na vodu

offline
  • Nenad Petrovic
  • Pridružio: 04 Nov 2011
  • Poruke: 17
  • Gde živiš: lapovo

Uh imam i ja problema sa prikljucnicama,ja sam koristio one pneumatske male spojke(nisu brze klasicne)koje samo ubacis crevo u spojnicu i ukopca,ovakve sam ja uzeo sa limunda ako ti treba broj poslacu ti na PP,to je firma koja radi sa pneumatikom i salju brzom postom:

limundo.com/kupovina/Masine-i-Alati/Pne.....la/4685006

A ovo sto pravis nije lose samo je dosta veceg gabarita ja sam napravio klasican kao sto sam opisao +NNNN-NNNN+ dimenzija 170x170 i na nekih 13A dobio nesto vise od 1L u min.Koristim NaOH kao elektrolit i kada se sipe samo destilovana nema toka struje kroz generator i cim se doda SO ili NaOH pocinje elektroliza.SO i Sodu bb ne preporucujem zbog oslobadjanja hlora tako da NaOH ili KOH je najbolje.

E sad ono sto ti kazes za ragulaciju nema potrebe jer za regulacuiju koristis NaOH tj dodajes i meris povecanje amperaze,ako dodas previse povecava se dosta ampreaza meni za 15A je bilo dovoljno oko 150grama 1L destilovane vode.
Juce sam cistio generator jer je prosao fazu kondicioniranja ploca danas sam ga sastavio tako da uskoro pocinju najbitniji testovi evo slika mog generatora:








Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 01 Apr 2012
  • Poruke: 3

Boske_KG ::Napisano: 31 Avg 2011 16:05

Evo kako to izgleda sema spajanja i ugradnje suvog generatora Wink






ps. na ovaj nacin upravo rade sad hibridna vozila... Wink



Ja bih ispravio malo ovu šemu.
1.
Nije dobro uzimati struju od akumulatora. Auto treba startovati normalno bez HHO goriva. Struju treba uzeti od alternatora direktno i treba zaobići boš bravu za startovanje. kada se alternator pobudi sam će baciti struju i na generatorkoji će tada početi da radi. Takođe prilikom gašenja auta čim alternator prestane sa radom neće biti ni struje za generator.
To je dobro i u slučaju startovanja auta kada je hladno vreme jer akumulator mnogo struje troši na verglanje i pokretanje alnasera, tako da bi mu dodatno opterećenje generatora baš škodilo i mnogo više ga praznilo. Ovako je mislim pametnije, da generator radi samo onda kada radi alternator.

2.
Ja bih postavio prekidač ispred ampermetra na instrument tabli. Kada je prekidač iskopčan, tada HHO sistem ne radi. To je dobro u lošim vremenskim uslovima kada je opterećenje alternatora priključenim uređajima najveće uz uključen ventilator grejanja, motor brisača, grejanje zadnje šoferšajbne, puštene muzike(mnogi imaju pojačalo za muziku u kolima), halogenki za maglu, i ostalog. Tada je dobro da sve radi, akumulator prima struju za punjenje i tada nije bitna potrošnja goriva u tom stepenu. Na na uštrrb rada generatora drugi uređaji trpe, ili se alternator optereti toliko da strada i da auto stane i ostane u kvaru. Signal za gašenje nam daje ampermetar jer svaki vozač koji ima generator, zna do koje mere sme opteretiti alternator.

3.
Ja bih nepovratni ventil stavio odmah blizu ulaska vodonika u karburator. Što bliže to bolje, da ne strada auto od eventualnog paljenja. Vozači koji voze auto na plin (mešavinu butana i propana) trebaju na ulazu u karburator na dizni postaviti jednu račvu tako da i plin i vodonik povežu da ulazi na istu diznu. Sve ostalo je u redu.

Ne zameri na ovoj maloj dobronamernoj primedbi.

Pozdrav

Radoljub



offline
  • Nenad Petrovic
  • Pridružio: 04 Nov 2011
  • Poruke: 17
  • Gde živiš: lapovo

Ovaj dodati bubler (3) je nepotreban jer ona prva dolivna posuda moze isto da sluzi kao bubler,kao sto si rekao nepovratni ventil sto blize karburatoru,e sad za uiskljucivanje prilikom verglanja ja bi tu uradio jos nesto bolje.Stavio bi jedan vremenski rele(sa IC NE555) koji ce ukljuciti generator nakon startovanja motora npr 15 sekundi posle kontakta i takodje jedan prekidac kao sto si rekao da se moze iskljuciti u slucaju preopterecenja alternatora,ima da se kupi pod nazivom automat za automatsko paljenje svetla na automobilu i kosto oko 500din.Ja sam uradio komplet projekat za elektroniku ako mi pregori osigurac,opadne nivo vode u dolivnoj posudi onda svetli LED diodica,paljenje HHO generatora nakon 15sec startovanja motora i PWM samo radi testa......

offline
  • Mirko i pre i posle zime
  • Elektronika i multimedia
  • Pridružio: 11 Mar 2012
  • Poruke: 6
  • Gde živiš: Beograd

Jako kvalitetan i informacijama bogat sajt iz komšiluka.

hho-tehnologija.info/forumdisplay.php?4-HHO-generator

offline
  • Pridružio: 08 Feb 2012
  • Poruke: 11

Ja sam napravio 2 generatora, jedan veci za kola i jedan manji za motocikl. Ekstra rade, ali mi nesto vraca vodu u bubler, i kad ga podignem i kad spustim bubler, zavisi kako postavim creva. Ne znam kako da namestim da mi generator bude pun vode a ne ispod pola. Jel imao neko to iskustvo?




offline
  • Pridružio: 04 Jan 2012
  • Poruke: 17

Ljudi moji, svaka vam cast I svaka vam dala! Mislim na ribu.

offline
  • Pridružio: 07 Apr 2012
  • Poruke: 2

Pozdrav svima. Svaka cast momci. Registrovao sam se zbog ove teme.
Danas sam imao prilike videti coveka koji prodaje HHO generator u Sremskoj Kamenici. Raspitao sam se i covek je iz Futoga. Pravi sam generatore. Trazi oko 100 e i video sam kako izgleda. Prvo mi je rekao da pravi ustedu 50 %, ali kad sam mu rekao da znam nesto o tome , onda je spustio na 30 %.
HHO je ugradio u kombi ford tranzit. Moj brat je imao takav i znam da je 2500 kubika, dizel. Posto sam prvi put uzivo video kako izgleda i kako je izveo primetio sam samo neke stvari, ali ne i sve detalje. HHO generator jako lici na one koje imaju nenad 89. Kombi covek nije upalio, a vec je generator poceo da radi, znaci direktno preko prekidaca na akumulator. Kablovi sa akumulatora obicni, nista specijalno debeli. Kaze da njegov generator vuce 8 ampera. Vodonik je odveo u jednu posudu koja je zapravo obicna posuda za dolivanje antifriza. Iz te posude i puni generator vodom. Izlaz iz nje je na cepu i providnim crevima do usisne grane. Dosta sve to izgleda labavo. Providna creva, tanki kablovi, sve se mrda itd.
Primetio sam na crevu koje mu ide u usisnu granu vodeni kondenz i on rece da to nije bitno.
Hteo sam da vas pitam, bilo koga, dali je to zanemarivo? Ipak mi se cini da voda ne bi trebala ici u motor.
Ako nekom bude trebao telefon od tog coveka moze na PP , jer ne bih da ga reklamiram, a mozda bi se od njega mogla dobiti neka informacija.
P.S. Spomenuo je da za novije motore sa Lambda sondom ide neka elektronika koja kod njega kosta oko 30e
Izvinjavam se na duzoj prici. Kontam mozda bih kupio od njega, pa sta bude. Sa ovom cenom goriva svaka usteda je dobrodosla, a o ekoloskim benefitima ni ne treba pricati.

offline
  • Nenad Petrovic
  • Pridružio: 04 Nov 2011
  • Poruke: 17
  • Gde živiš: lapovo

Napisano: 08 Apr 2012 12:09

To sto su creva providna nema veze,tu nema nikakvog vekikog pritiska da bi creva pukla ili ispala,kablovi nemoraju biti narocito debeli ako je u pitanju samo 8A,vidi kada radi duze da se samo ne greju.Ako kupujes vodi racuna da ima nepovratni ventil.Isto ako montiras u vozilo dobro ga pricvrsti zbog vibracuje i po mogucnosti dalje od izduvne grane zbog toplote i dalje od bobine i kablova bobine!
E sada ovo sto kazes da ima kondezacija(para) u crevu to i nije toliko strasno,naravno voda i vodena para nije povoljna za motor ali realno gledano nas BENZIN je dosta los i ima dosta vode u sebi tako da prosto receno i nije nesto strasno ali je nepozeljno.

Dopuna: 08 Apr 2012 12:19

A za varanje sonde mozes napraviti veoma jeftin uredjaj koji kosta 100 din uzmes jednu bateriju i potenciometar,nastelujes napon kao na L.sondi i preseces zicu koja vodi iz sonde u ECU evo link koji je dobro objasnjeno:
hho-tehnologija.forumcroatian.com/t12-varanje-lambda-sonde

offline
  • Pridružio: 07 Apr 2012
  • Poruke: 2

Hvala nenad 89.
Jos samo da proverim materijal od kojih je ovaj covek pravio generator, posebno plocice. Ne bih voleo da mi korodiraju . Nadam se da ce mi reci, jer 100 E nije malo za uredjaj koji ne bi radio, zapravo i 100 dinara je puno za nesto sto ne valja. A kad je trgovanje u pitanju, svasta moze da se desi.

offline
  • Pridružio: 01 Apr 2012
  • Poruke: 3

Treba mi sigurnosni nepovratni ventil za hho gas koji se ugrađuje ispred karburatora.

Može li mi neko dati adresu neke firme u Srbiji koja prodaje nepovratni ventil ?

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1099 korisnika na forumu :: 35 registrovanih, 4 sakrivenih i 1060 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: airsuba, ArchaBasha, Arsenije, babaroga, Ben Roj, bojank, Dorcolac, Dr.Strangelove, FOX, Georgius, HrcAk47, JanaH, Krusarac, Kubovac, kybonacci, Leonov, mercedesamg, Metanoja, mnn2, mocnijogurt, Nemanja.M, NoOneEver Dreams, Parker, pein, Prometeus, raso76, Ripanjac, royst33, S2M, sabros, sasa87, Sir Budimir, VJ, vukovi, YugoSlav