|
Poslao: 11 Sep 2007 18:08
|
offline
- BIO
- Super građanin
- Pridružio: 12 Jun 2005
- Poruke: 1056
- Gde živiš: Beograd
|
Aha, mislim da sam povezao iz tvog posta sam skontao, VTEC ustvari ima dve bregaste (mislim da se tako zove) osovine.
A to za programator sam nasao na ES
Citat:Jednostavno, to je izuzetno savremen sportski automobil u svim svojim generacijama, atraktivnog izgleda i performansi ukljuciv i potrosnju cak. Prve verzije bazirane su na donjem postroju Civic modela i od 1984. od kada se i proizvode odmah je serijski ugradjivan Programator ubrizgavanja goriva sa Formule 1. Prepoznas ga lako cim dignes haubu, prostire se preko pola motora vrlo upadljivo. Cim palis auto, prvo se pali ceker upravo za to sa identfikacijom PGMFI (s' tim da je to ustvari PGM F1 ali elektronsko ispisivanje iz te generacije tako izgleda). Ovaj uredjaj obezbedjuje da 100KS u najslabijoj (12V) verziji trosi neverovatnih 8-8,5 l/100km u gradskim uslovima voznje na tehnologiji od pre vise od dve decenije. Doduse, u nekom sportskom smislu, taj modl je "osakacen" torzionim resenjem vesanja pa je ipak jedino upotrebljiv za neke urbane uslove 'mangupske' voznje nego za neki ozbiljniji sportski duel. Naredni modeli koji su se pojavili od 1989. pa nadalje pogonjeni su sa dva osnovna agregata od 1,6 litara (prva generacija ima u svojoj drugoj polovini proizvodnje takodje motor od 1,6 16V sa 125KS) ali i dopunjeni svim onim resenjima koja su nedostajala na prvoj generaciji. Sledeca reinkarnacija u vidu specificnog kabrioleta Del Sol potvrdila je kultnu reputaciju ovog automobila.
|
|
|
|
Poslao: 11 Sep 2007 18:12
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Sila burazeru jos kada se upali onaj VTEC indikator sa strane...Bwuuuum!
Javi ako kupis nesto bar da gledam/mo slike ako se nisam vozio u njoj!
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Sep 2007 20:33
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Ja mislim da je na tome 160 konja! (lupam jer ne znam tacno) mozda i nije taj model!
|
|
|
|
Poslao: 11 Sep 2007 21:18
|
offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Link koji sam postavio možda vam može dati odgovor http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_crx
Citiram tekst iz linka
Citat:In the United States, the Del Sol came in three trim lines: S, Si, and VTEC; the 1994-1997 models featured a 160hp DOHC VTEC-engine. Production of the Del Sol ended in 1997, and thus, the CRX line was retired
|
|
|
|
Poslao: 11 Sep 2007 22:09
|
offline
- BIO
- Super građanin
- Pridružio: 12 Jun 2005
- Poruke: 1056
- Gde živiš: Beograd
|
Gledao sam taj lnik, ali mi je to promaklo (kao i verovatno dosta drugih stvari), jer tada niasm na to obracao mnogo paznju. Nasao sam ovo, odnosi se na Civic, ali mislim da vazi i za CRX.
http://asia.vtec.net/specs/egcivic/
Najjaci motor je 170 KS po ovoj tabeli, e sad da li je taj ugradjivan u 2G CRX, pitanje je.
|
|
|
|
|
Poslao: 27 Sep 2007 01:28
|
offline
- BIO
- Super građanin
- Pridružio: 12 Jun 2005
- Poruke: 1056
- Gde živiš: Beograd
|
Jel zna neko da mi kaze sta je to KN filter?
Sad nadjoh jedan fin oglas za Hondu Integru, kaze lik ima KN filter...
|
|
|
|
Poslao: 27 Sep 2007 14:25
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Kratko receno to su filteri koji propustaju vise vazduha za rad malo vece snage tj. mozes dobiti 2-3 konja vise!!
Ajd da dodam jos nesto, kostaju od 100-150 eura, i max mozes dobiti 5 ks na snazi, ali max, znaci ovo ti je jedna vrsta tuninga!!!
|
|
|
|