FAMAS ::Tacno, ali kod Priusa, na primer, su ubacili bezinski+elektro motor. Uvek imas drugu soluciju.
I kod Aurisa je ista situacija. Dva elektro motora i jedan benzinski.
Ove baterije se automatski obnavljaju prilikom kočenja i veliki deo te energije se iskorišćava (preko 80 odsto) tako da o tom punjenju ne treba nešto preterano voditi računa. Nema potrebe za kablovima...
Moj komšija vozi Priusa i dosta sam se puta vozio sa njim. Poseduje ga više od 2 godine i nikad nije punio bateriju ili imao probleme sa istom, a većinu vremena vozi na struju (ne znam do možda 50 km/h, gradska vožnja), a kad stisne gas pali se i benzin motor. Auto je neverovatno tih i udoban. Unutra je ludilo od prostora i opreme. Meni se skroz dopada - izgled, potrošnja naravno, enterijer, kvalitet (simpatičan detalj - ne mora se vaditi ključ iz džepa, nego auto sam prepozna da prilazite kolima i otključa vrata )....osim cene. Ovaj je plaćen 23.000 € u Švajcarskoj 2008 godine.
|