Lamborgini otvara fabriku električnih vozila u Crnoj Gori

3

Lamborgini otvara fabriku električnih vozila u Crnoj Gori

offline
  • plavii  Male
  • Zaslužni građanin
  • Zoran - Plavi
  • elektronicar , ing. informatike,PENZOS
  • Pridružio: 07 Jun 2010
  • Poruke: 630
  • Gde živiš: BGD

al kad stanes na putu bez goriva ne mozes da doneses kantu VAh,nije to za nas Hi.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Tacno, ali kod Priusa, na primer, su ubacili bezinski+elektro motor. Uvek imas drugu soluciju.



offline
  • plavii  Male
  • Zaslužni građanin
  • Zoran - Plavi
  • elektronicar , ing. informatike,PENZOS
  • Pridružio: 07 Jun 2010
  • Poruke: 630
  • Gde živiš: BGD

Napisano: 30 Jul 2010 23:35

al kad na putu ostanes bez goriva ne mozes da doneses u kanti VAh,nije to za nas Hi.

Dopuna: 30 Jul 2010 23:37

ups obrisite ovo greska

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Ma samo u gepeku nositi neki produzni kabal od jedno 20m, i nema zime. Bitno je samo da je u blizini bandera Mr. Green

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4093
  • Gde živiš: Bg

FAMAS ::Tacno, ali kod Priusa, na primer, su ubacili bezinski+elektro motor. Uvek imas drugu soluciju.

I kod Aurisa je ista situacija. Dva elektro motora i jedan benzinski.

Ove baterije se automatski obnavljaju prilikom kočenja i veliki deo te energije se iskorišćava (preko 80 odsto) tako da o tom punjenju ne treba nešto preterano voditi računa. Nema potrebe za kablovima...Wink

Moj komšija vozi Priusa i dosta sam se puta vozio sa njim. Poseduje ga više od 2 godine i nikad nije punio bateriju ili imao probleme sa istom, a većinu vremena vozi na struju (ne znam do možda 50 km/h, gradska vožnja), a kad stisne gas pali se i benzin motor. Auto je neverovatno tih i udoban. Unutra je ludilo od prostora i opreme. Meni se skroz dopada - izgled, potrošnja naravno, enterijer, kvalitet (simpatičan detalj - ne mora se vaditi ključ iz džepa, nego auto sam prepozna da prilazite kolima i otključa vrata Smile)....osim cene. Ovaj je plaćen 23.000 € u Švajcarskoj 2008 godine.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Pa to je prava stvar. Ni jedna baterija se ne moze brzo napuniti, sto moze biti problem kada si na putu. Gde ces napuniti bateriju? Te baterije su jako velike a mozda se i tesko demontiraju i monitiraju, tako da ne dolazi u obzir ni nosenje rezervne.

Ipak se bez benzinskog agregata to jos ne moze pametno izvesti, ali, dvostruki pogon je prava stvar.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 841 korisnika na forumu :: 10 registrovanih, 0 sakrivenih i 831 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: DonRumataEstorski, Frunze, gomago, Koridor, Malahit, Marko Marković, marsovac 2, SR-3m, Tas011, wolverined4