Poslao: 09 Jun 2009 00:11
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
plin je za kuvanje odlicna stvar
za bilo koju pumpu (goriva) je sigurna smrt ugradja plina jer radi na prazno pa pucaju membrane i dolazi do pregrevanja istih. zato vecina ljudi pali na plin cekla pumpa goriva.....
ako vozis na plin izbaci rezervoar i verglaj ko ludak dok ne upalis na plin
benzin ti i netreba ionako na svakoj pumpi ima tng
za rezervoar je najboolje resenje nov rezervoar nikad ga nemozes oprati kako treba lanac nije losa fora samo bi dodao nitro razredjivac da lepo rastvori ono sto treba lanac da pogrebe.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 09 Jun 2009 01:00
|
offline
- pravnik
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Građanin
- Pridružio: 21 Mar 2007
- Poruke: 207
- Gde živiš: Republika Srpska
|
@....
imam i ja malo zivotnog iskustava po ovom pitanju...sa eskortom RS turbom, on ima limeni rezervoar koji sam hvala bogu par puta uspio probiti i ostati ziv, isti sam morao mijenjati! sto se pumpe tice ta potopna je u samom rezarvoaru jel tako? kod mene je bila ispod rezervoara i kad das kontakt ona prvo malo zazuji (navuce gorivo) pa onda palis! E sad ova moja je pred rikavanje zujala ko sam djavo i to je obicno znak da je gotova tj. na izdisaju.....Pravila po meni bas nikakvog nema kada ce riknuti i zbog cega, taj auto sam vozio na benzin nisam imao ugradjen plin uopste, u rezervoaru za gorivo sam imao uvijek najmanje 1/4 i odmah sam isao na dosipanje upravo zbog te pumpe a ona meni opet otkazala.......s tim ponavljam da kod mene nije bila u samom rezervoaru nego ispod njega tj. sa strane pa su mozda neki drugi faktori uticali na sve to premda sumjam jer koliko ja znam svo gorivo prodje iz rezervoara direktno kroz nju pa tek onda ide kroz filter goriva i u motor! ona je prva na udaru i kupi sve sto ne treba (vodu iz goriva, prljavstinu) a ne postoji nista sto bi je zastitilo!
Ako vozis na plin neznam zaista sta se desava sa njom u toku voznje i da li joj to ista steti! na tom eskortu je bio jedan relej ljubicaste boje kao kocka koji je regulisao njen rad i kad ga izvadis auto nije mogao upaliti niti raditi.....pa ti je to rjesenje da ga iscupas kad vozis na plin a da ga ustekas s vremena na vrijeme i provozas na benzin, premda ako je u pitanju neki noviji auto ne bih se sa tim zezao puno.......sta vozis u ostalom?
|
|
|
|
Poslao: 09 Jun 2009 01:14
|
offline
- trojan
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Ugledni građanin
- Pridružio: 02 Mar 2008
- Poruke: 396
|
kad se ugradjuje plin, logicno je da se pumpa poveze, tako da se iskljucuje kad se vozi na plin.
sto se tice pumpe, trebalo bi bar 1/4 rezervoara drzati gorivo. tj. da pumpa uvek bude potopljena u gorivu, zbog hladjenja iste.
i meni je stradala pumpa, uvek sam vozio na rezervi, retko kad sam imao vise od 10l.
|
|
|
|
Poslao: 09 Jun 2009 01:38
|
offline
- zeljko f
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Ne znam sta da vam kazem,meni je pumpa u rezervoaru i jos povrh svega i ne palim na benzin,uvek palim na plin,cak i prvo paljenje.I kada svremena na vreme prebacim nabenzin,radi normalno,nema cak ni onog neravnomernog rada na leru.A kao sto rece @trojan normalno je da se pumpa izgasi kada auto radi na plin,ali vidjao sam dosta slucajeva gde to nije odradjeno,a sto je najgore ugradjivano je u tim nekim priznatim servisima.Jednom drugaru su cak pucala creva od goriva nije znao sta se desava,dok nismo provalili da neiskljucuje pumpu mogo je da plane deset puta.
|
|
|
|
|
Poslao: 09 Jun 2009 23:21
|
offline
- trojan
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Ugledni građanin
- Pridružio: 02 Mar 2008
- Poruke: 396
|
kod karburatorskih sistema, ugradjuje se el. ventil posle ac pumpe. on blokira gorivo dok se vozi na plin.
kod injektion sistema, ne sme se stavljati el. ventil, a pumpa da ostane da radi. el. pumpa nabija pritisak nekoliko bara(mislim i do 10 bara). zbog toga moze da dodje do pucanja instalacije i ostecenja el. pumpe.
kod ovog sistema, isklucuju se ventili-brizgaljke. nije dovoljno iskljuciti samo el. pumpu. ako ventili ostanu da rade dok se vozi na plin, iako je el. pumpa iskljucena, motor polako izvlaci gorivo.
kod mene je tako odradjeno i nisam zadovoljan zato sto trosi gorivo i dok vozim na plin. nikako da nadjem vremena da to sredim. ugradicu samo el. ventil, da ne bi sekao kablove od ventila.
|
|
|
|
Poslao: 09 Jun 2009 23:31
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Sve gore nabrojane muke oko pumpe za gorivo i ugradnje plina sam dozivio na svojoj kozi. Zato ako cu da stedim uzet cu malolitraznog benzinca do 1.4l sa 16v ili t.dizela do 1.6l. Cisto da ne mislim o skidanju rezervoara, ugradnji releja i prekidaca, crkavanju membrane na pumpi, skidanju rezervoara i pranje istog, pucanjem crijeva pod pritiskom, neujednacenim radom motora, zujanjem poptne pumpe pred crkavanjem, otkazivanjem elektronike koja prebacuje benzin-plin.......
Izvinite na ovaj OT ali je ovo bilo jace od mene. Kroz sve sam ovo prosao kada sam ugradio plin, pa mi se kosa jezi od same pomisli sta sam sve radio i gdje sam sve pare trosio, a ja htio sa plinom da ustedim. Samo me ova prica podsjeti na to.
|
|
|
|
Poslao: 13 Avg 2012 16:19
|
offline
- DUNTSTER
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 13 Avg 2012
- Poruke: 2
|
ljudi pomozite /otisla mi pumpa za gorivo na BMW 520I ,ODEM KOD MAJSTORA a on meni znas to nemogu tako brzo .tesko se nabavlja ,proce mesec ,zovem ga nista pare uzeo a pumpe nema ,u mecuvramenu sm je nabavio al kako spojiti .pozdrav
|
|
|
|