Punto za 5.999 evra

11

Punto za 5.999 evra

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Temu sam malo "procesljao" pa bih zamolio sve ucesnike u temi da se pridrzavaju iste i da se tema ne zatrpava beskorisnim komentarima.

Ako je potrebno otvorice se nova tema gde bi mogli da diskutujemo o najboljoj kupovini za 6-7000 eura i uporednom testu istih (Logan, Punto, Sandero ...)



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 365
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

Staro za novo: put do novog Punta

Proceduru zamene starog automobila za novi kragujevački Punto uz popust od 1.000 evra, koja treba da počne 15. aprila, građani će, prema informacijama iz Ministarstva ekonomije, završiti za dan.

Vlasnici automobila starijih od deset i više godina sa motorima bez ekološkog standarda, koji su se ranije prijavili za kupovinu Punta 188 i sa ovlašćenim prodavcem potpisali predugovor u kome se precizira rok isporuke vozila, potrebno je da odu u jedan od devet reciklažnih centara u Srbiji.

U centru za reciklažu kupac će predati vozilo i na uvid dati ličnu kartu i saobraćajnu dozvolu, a od centra dobija potvrdu o prijemu vozila i tablice recikliranog automobila.

Potom građanin odlazi u policijsku stanicu gde predaje tablice, saobraćajnu dozvolu i potvrdu od centra za reciklažu. Policija mu izdaje saobraćajnu dozvolu na kojoj je dokaz o odjavi vozila i kupac odlazi kod ovlašćenog prodavca Punta 188 i preuzima vozilo.

Moguchnost da recikliraju stari automobil i dobiju popust od 1.000 evra za kupovinu Punta 188 imaju građani čiji je automobil star 10 i više godine, sa motorom koji ne ispunjava euro 3 ekološki standard i koji mora biti kompletan i u voznom stanju.

Vozilo koje građanin reciklira mora biti registrovano u Srbiji u skladu sa važećim propisima, a pravo zamene "staro za novo" imaju i oni građani, kojima je, posle 1. marta, istekla registracija.

Program zamene "staro za novo", prema informacijama iz Ministarstva ekonomije, važi i za državljane Srbije koji poseduju propisno izdato i važeće ovlašćenje za upravljanje i raspolaganje automobilom registrovanim u Crnoj Gori, koje je izdato pre 1. januara 2008. godine.

Cena osnovnog modela kragujevačkog Punta, odnosno "actual punta" iznosi 6.999 evra, ali građani, sistemom zamene "staro za novo", mogu da ga kupe za 5.999 evra.

U ponudi su još četiri modela Punto 188 i to - Dynamic, Dynamic A/C, Emotion i Emotion ABS i za sve njih važi popust od 1.000 evra.

Cena Punta dynamic bez popusta iznosi 7.999 evra, Dynamic A/C - 8.599 evra.

Punto emotion košta 8.999 evra, a Punto emotion ABS- 9.699 evra.

Reciklažu automobila obavlja devet reciklažnih firmi - "Centar za reciklažu" u Železniku i Novom Sadu, "Metalopromet za reciklažu otpada i preradu metala" a.d. iz Kule, "Doo Energogrom" iz Bele Crkve, "Inos sinma ad" iz Sevojna, "Inos napredak" iz Šapca, "Maksi co doo" iz Aleksinca i "Ecoteq" iz Beograda.

Tu su još i firma za reciklažu metalnih i nemetalnih otpadaka i ostataka "Braća Ilić" iz Bačke Palanke i društvo sa ograničenom odgovornošću za sakupljanje, primarnu preradu i promet industrijskih otpada "Zastava reomat" iz Kragujevca.

Prodajom i distribucijom automobila Punto 188 u Srbiji bave se preduzeća "Zastava promet" u Kragujevcu, Beogradu i Somboru, "Delta" i beogradska auto-kuća "Voždovac".

Informacije o programu zamene starih automobila za novi Punto 188 uz popust od 1.000 evra, građani mogu da nađu na sajtu Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja www.merr.gov.rs.

Kupac Punta za koji je odobren popust od 1.000 evra, može da ga otplaćuje i na kredit, uz fiksnu kamatnu stopu od 4,5 odsto i na period od pet ili sedam godina.

Tako je rata za osnovni model Punta na pet godina 112 evra, a na sedam godina 84 evra.

U prodajnoj mreži Zastave iz Kragujevca za kupovinu automobila Punto evidentirano je ukupno 9.285 rezervacija, od kojih je 7.013 bilo za kupovinu po sistemu "staro za novo", saopštilo je Ministarstvo ekonomije.

Među zahtevima je 2.272 onih koji žele Punto da kupe uz subvencionirani kredit sa godišnjom kamatom od 4,5 odsto, a od početka primanja rezervacija, od 24. februara, dnevno je prosečno stizalo 1.857 zahteva klijenata, sve do subote 28. februara.

Prema sporazumu sa Fiatom u Kragujevcu bi u ovoj godini trebalo da bude sklopljeno najmanje 15.000 automobila Punto.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2009&mm=04&nav_id=355506



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

U ovoj ekonomskoj situaciji, po meni, nije baš najpametnije da se ulazi u neki kredit. Ipak ove rate nisu male i vezane su za evro. A kako je kod nas kurs nestabilan ovo može da pojedinim kupcima postane veliki problem.

offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 365
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

FAMAS ::U ovoj ekonomskoj situaciji, po meni, nije baš najpametnije da se ulazi u neki kredit. Ipak ove rate nisu male i vezane su za evro. A kako je kod nas kurs nestabilan ovo može da pojedinim kupcima postane veliki problem.

Plus ima dosta zamke za taj jeftin kredit. Wink

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

U nekom broju SAT-a su pisali o pravnim zamkama iz tog ugovora o kreditiranju Punta. Lizing je daleko nepovoljniji od kredita.

offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 365
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

Dobar tek svaki šesti Punto iz Kragujevca

U fabrici „Fijat Srbija“ je, zaključno sa prošlim utorkom, montirano 305 „punta“, od čega su „Fijatovi“ inženjeri odobrili – 54 vozila. Posle ovako poražavajućih podataka o kvalitetu radne snage, u toj fabrici automobila se već šale da „punto“ prave na o-ruk.

Delovi koji stižu iz Italije ili nisu dobro presovani, ili radnici ne umeju da ih montiraju kako treba. Zazori između haube i blatobrana teško se šteluju. S jedne strane, hauba je milimetar ispod, a sa druge dva iznad i prelazi preko fara. Međutim, Italijani traže da prati liniju.

Gde škripi, teško je reći. Robotizovane mašine su još malo pa poslednja reč tehnologije firme „Komau“, a stakla se montiraju na „Cajsovoj“ opremi. Ceo proces montaže je kompjuterizovan, pa je malo verovatno da tu dolazi do propusta. Istovremeno, ovakvi problemi se nisu javljali dok je „punto“ izlazio pod nazivom „zastava 10“, ili, možda, to tad niko nije gledao. Sad je na „puntu“ znak i naziv torinske kompanije.

– Ma, popeše nam se na glavu, a ni oni se međusobno ne razumeju. Jedan kaže da je dobro, drugi da ne valja. Mi smo pravili ovo vozilo i pre nego što su oni došli, znamo kako treba da se radi i nema tu neke posebne nauke. Koliko mogu da procenim, nešto nije u redu sa delovima, jer robot vari tamo gde treba – kaže jedan od radnika koji nas je zamolio da mu ne pominjemo ime.

Jedna serija „punta“ prošle nedelje je sišla sa trake bez prednjeg branika. U „Lakirnici“ nisu stigli da ga ofarbaju. Taj pogon je, po svemu sudeći, najveća „rupa“ u procesu montaže. Tehnologija je stara i automobili se farbaju ručno. I sa vodom i gasom, koja je poslednjih nedelja, bez pravog objašnjena, isključivana, taj proces se ne odvija kako treba. „Lakirnica“ je, podsetimo, gotovo potpuno uništena u NATO bombardovanju, a još nije obnovljena do potrebnog nivoa. Nigde u svetu se automobili ne farbaju „iz ruke“.

Portparol zajedničke firme „Fijat automobili Srbija“ Đuzepe Zakarija potvrdio je juče u izjavi za „Politiku“ da problemi postoje, ali je rekao da nisu ozbiljni.

– Problemi su čisto tehničke prirode i to je uobičajeno u svakoj normalnoj proizvodnji. Sve se rešava u toku dana – izjavio je Zakarija u telefonskom razgovoru za naš list.

Lotovi, odnosno karoserijski delovi, kako kaže naš sagovornik, stižu pravo iz Torina. Do sada je u ovu fabriku stiglo oko 1.200 kompleta, u pogon „Karoserije“ je ušlo oko 750 delova, a u „Montaži“ je sklopljeno nešto više od 300 „punta“. Ako se nastavi ovim tempom, planirana proizvodnja od 1.000 automobila u aprilu teško će biti ostvarena. Međutim, naš sagovornik Zakarija ostaje pri svojoj izjavi i tvrdi da „sve ide po planu“.

– U aprilu ide 1.000 vozila, a za maj je planirana proizvodnja 2.000 „punta“ – ponovio je portparol „Fijat Srbija“.

Inače, do sada postignut rekord u montaži „punta” je 37 vozila na dan. „Montaža“ je uspela da dostigne nivo od šezdesetak vozila dnevno, ali „gužva“ nastaje u farbari.

Prema rečima ministra ekonomije i regionalnog razvoja Mlađana Dinkića, koji je nedavno bio u kragujevačkoj fabrici, Italijani razmišljaju kako da osavremene „Lakirnicu”. „Fijat“ je, kako kaže Dinkić, spreman da obnovi pogone bivše „Zastave“, a nivo investicija ćebiti poznat do kraja ove godine, odnosno kada Italijani završe pregovore sa „Krajslerom“. Iz Torina do sada nije stigao ni evro za modernizaciju kragujevačke fabrike. To je nedavno potvrdio i direktor „Fijat Srbija“ Đovani de Filipis, napomenuvši da su oni do sada dali milion i po evra za sprovođenje socijalnog programa.

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2009/04/25/dob.....kragujevca

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Šta reći na ovo?
Laughing
Opet, žao mi je ljudi koji i dalje imaju poverenja u Zastavu.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Ma ne verujem da imaju poverenja u Zastavu,nego ih navukli na tanak led sa zamenom staro za 1000 evra,subvencija drzave,ovo,ono.Ma zalosno je sta se radi.A narod kada ode da preuzme kola od srece nista ne gleda moze da im uvale i kola bez vrata,ne bi primetili,ili bi rekli ma naci cu vrata na odpadu vazno je da je nov auto.Ima izuzetaka naravno,ali vecina je slepa od srece.Ma propast.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Znači ništa se nije promenilo od vrmena kad su Zastave izlazile sa proizvodne trake bez retrovizora, loše farbane... Što je najtužnije, ni kad im daju savremene mašine i obuče kadar, oni i dalje umeju da prave samo krševe.

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Ja i dalje zastupam teoriju da se fabrika zastave srusi do temelja i da se to zemljiste proda nekoj drugoj kompaniji ili fabrici pa neka prave od temelja ili novu fabriku automobilia ili nesto drugo....

Ovako cemo mi na kraju placati FIATu svu stetu koja nastane zbog toga sto ne znaju da sastave kola kako treba

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1166 korisnika na forumu :: 31 registrovanih, 7 sakrivenih i 1128 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: ajo baba, Arsenije, Bobrock1, Boris90, darionis, dekan.m, draganl, Goran 0000, Haris, Kubovac, kybonacci, laki_bb, Lošmi, mackenzie, Mercury, Miki01, Milos ZA, milutin134, Neutral-M, niksa517, nuke92, opt1, Petarvu, Povratak1912, proka89, Sass Drake, Sir Budimir, Trpe Grozni, UAV operator, vathra, Webb