Poslao: 01 Jan 2012 23:51
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
_Sale ::Motor neće stradati zbog preniskog broja obrtaja, zbog previsokog hoće.
Mozda i nece stradati ali nece ni dugo dogurati ako mislis da taj auto vozis jedno 10god. Previsok br. obrtraja naravno da nije pogodan jer za tako nesto potrebni su i kvalitetni delovi ali treba da se nadje neka sredina!
Ne znam kako vozaci saltaju, no moj stil voznje je razvlacenje prenosa do 3-3500obr. naravno govorim o benzinskom motoru!
Nemogu da se setim jednom sam na netu naisao na testove autmobila. Testirala ih neka firma na mashini, koliko km moze jedan motor da prodje. Jedna Skoda koliko se secam je presla kilometrazu od 600000 bez problema dok motor nije blokirao! Ako pronadjem link-video postavicu!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 02 Jan 2012 21:43
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Jos jednom iscitah temu. Ne znam, ja volim kada auto "prede".
4 brzina na 40-50 km/h ga "ubija". Po mom sluhu, autic najbolje prede:
40 km/h --> treca brzina
60 km/h --> cetvrta brzina
80 km/h --> peta brzina.
Kada vozim sam, volim da slusam zvuk motora. Bez radija, bez muzike. Pa prema tome i videh sta mu najvise godi.
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 08 Feb 2014 15:43
|
offline
- Mlatjoni
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 22 Feb 2012
- Poruke: 7
|
Pozdrav svima, postavio bih jedno pitanje u vezi sa ovom temom.
Vozim Renault Kangoo 1.4, ide na evrodizel. Pre njega je u opticaju bio Stojadin ;-)
Šta me interesuje to je da li je ovaj način prebacivanja pogrešan?
Dakle: u drugu prebacujem sa recimo 25 km/h, u treću sa 50 km/h, u četvrtu sa 65km/h (grubo rečeno, za vožnju na ravnom)
Zanima me, jer vozim auto kojem nije osnovna namena da se samo ljudi voze u njemu, nego i prtljag, kojeg ja retko kad imam, znači 2-4 ljudi i to je to.
Da li neko može da me posavetuje šta bi bilo bolje da radim ako je ovaj način pogrešan?
|
|
|
|
Poslao: 08 Feb 2014 16:50
|
offline
- vilenjakmax
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 13 Jun 2011
- Poruke: 503
|
@Hit-Man
Опет морам да се мешам. Девојка је била у праву, бензинац заиста мање троши када се "угуши" под пуним гасом. То не важи за дизел моторе. Међутим, ти си у праву да је то неповољан режим вожње јер је мотор јако термички оптерећен и пребацивање у нижи степен преноса је заиста логично.
|
|
|
|
Poslao: 08 Feb 2014 19:31
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Napisano: 08 Feb 2014 19:02
Mlatjoni ::
Da li neko može da me posavetuje šta bi bilo bolje da radim ako je ovaj način pogrešan?
U drugu prebacuj sa 5-10 km/h, u treću sa 25-30km/h, u četvrtu najkasnije sa 45km/h.
Vožnja u prvoj brzini do 25km/h je katastrofalno loša navika.
Prva brzina ti na ravnom delu puta služi bukvalno da samo pokreneš auto iz stanja mirovanja.
Dopuna: 08 Feb 2014 19:31
m4rk0 ::Ja saltam (u visi stepen) izmedju 2000-2500 obrtaja, kad je mirna voznja. Sve ispod 2000 obrtaja je zlostavljanje motora.
Meni BC na Passatu traži veći stepen prenosa već sa 1400 obrtaja.
|
|
|
|
Poslao: 08 Feb 2014 19:42
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Mali doprinos od mene;
Ja prebacujem u 4. stepen najranije na 55 km/h jer je sve ispod te brzine mučenje za moj motor. Kada je peta u pitanju, najranije na 70km/h jer je opet sve ispod toga mučenje za moj motor. Pri navedenim brzinama je sledeći stepen na 1500 obrtaja. Na to sam obratio pažnju baš danas, jer inače menjam brzinu po sluhu. (Inače u viši stepen prebacujem na ~ 2.5k-3k najkasnije)
Vozilo je 307 HDI 1.4.
//OT
Fil, ja volim da slušam oba pa mi radi radio na nekoj umerenoj jačini, dovoljno da čujem i motor u isto vreme.
|
|
|
|
|