pa tvoj ortak onda nema pojma, promjenom filtera i izduvnog sistema (na sta ne mislim samo na zadnji lonac) se ne dobija na snazi, istina, auto ide mnogo bolje, zbog vece protocnosti vazduha kroz motor, i zbog lakseg odlazka izduvnih gasova iz istog, ono sto se cini kao povecanje snage, je to sto auto bolje povlaci pri svim rezimima rada motora, a posebno pri nizim obrtajima.
Povecanje snage mozes da uradis na sledece nacine, najjeftinij je svakako chip tuning (promjena parametara u kompjuteru) - najnepouzdanije
ugradnja power boxa - zamjena same kontrolne jedinice kompjutera, tj. vec uradjen program samo za taj model autaa, malo je skuplje, ali mnogo pouzdanije
ugradnja turbo punjaca, ili kompresora (na 1.8 motor iz golfa ide kompresor, tzv. g-lader, ili punjac sa varijabilnom geometrijom, ima ih raznih velicina, tako da neki od njih mogu da povecaju snagu motora cak i za vise od 200 ks)
fizicke promjene na samom motoru, povecanje zapremine cilindra, skracenje hoda klipa (ugradnjom druge bregaste osovine) , obrada glave i bloka motora...
Pa sad biraj da ne navodim dalje
Sto se tice ABS-a i disk kocnica, ne mora da bude ABS na autu, ako su na sva cetiri tocka diskovi, primjer, vecina mercedesovih modela od 83-93, golf 2 gti...
Dopuna: 01 Jun 2008 0:40
i jos samo nesto, nemoj nista da radis na autu, gorivo je svakim danom sve skuplje i skuplje, kod nas vecina mehanicara nema pojma sta radi, tako da ce ti motor otici u nepovrat, nakon nekoliko stotina predjenih km, a i brzina ubija...
scheurijzer.nl/flitspaal.htm
sto se najbolje moze vidjeti na ovom sajtu
|