Poslao: 30 Mar 2010 19:39
|
offline
- KOMP123
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 16 Jun 2009
- Poruke: 23
|
Napisano: 30 Mar 2010 19:34
Zar mokar teren ne produzuje put kocenja, znaci vrlo je moguce da si isao manjom brzinom??
Dopuna: 30 Mar 2010 19:37
A ako nije bilo znaka, taksista nije postovao pravilo desne strane, onaj koji vrsi polukruzna ima stop.
I manevar je iz leve u levu traku, ako nema mesta onda sme u prvu posle leve tj desnu.
Plus sto nije adekvatno procenio brzinu nadolazeceg vozila.
Dopuna: 30 Mar 2010 19:39
ako je imao znak za zabranjeno polukruzno on je kriv ti si samo za brzinu i to po kisi, zar ne????????????
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 31 Mar 2010 22:02
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
KOMP123 ::
ako je imao znak za zabranjeno polukruzno on je kriv ti si samo za brzinu i to po kisi, zar ne????????????
Isto ko da si rekao nekome "ti si samo kriv sto si povuka oroz".
Pa upravo je krsenje brzine i to u nepovoljnim uslovima za voznju otezavajuci faktor.
|
|
|
|
Poslao: 01 Apr 2010 00:08
|
offline
- KOMP123
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 16 Jun 2009
- Poruke: 23
|
Hocu reci da je mozda isao manjom brzinom, ali je put kocenja duzi po vlaznom kolovozu.
Znaci nemora da znaci da je isao 50 km/h mozda je manja brzina u pitanju.
|
|
|
|
Poslao: 01 Apr 2010 08:18
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Sve se to izračuna lako.
A znaš fino da ograničenje brzine koje je na određenoj dionici nije isto kada je sunčano i fino vrijeme i kada je kiša. Ako je lijepo vrijeme ti na regionalnom putu možeš ići do 80kmh. Ako je led i kiša hoćeš li ići 80kmh iako je npr. znak ograničenja na 80 kmh? Naravno da nećeš već ćeš ići nekom manjom, za te uslove prilagođenijom brzinom.
A naš član je išao i pored kiše preko navedenog ograničenja, ako sam dobro skontao.
|
|
|
|
|
Poslao: 01 Apr 2010 13:28
|
offline
- KOMP123
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 16 Jun 2009
- Poruke: 23
|
@Boske
Prilagodim brzinu uslovima saobracaja, tj smanjim brzinu.
Ukljuce se svetla za maglu.
Ne bih rekao da ni tako moze da se odredi najpreciznije brzina.
Taksista nije postovao pravila.
On uprkos sto je isao malo brze trebao je da vidi sta ce ovaj da uradi da proceni situaciju i pusti gas i malo prikoci.
Ako taksista nije ni zmigavac dao to je ipak malo teza situacija.
Ako nije imao upaljena svetla.
|
|
|
|
Poslao: 01 Apr 2010 13:51
|
offline
- Boske_KG
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Ugledni građanin
- Tomica
- Komitet za bezbednost saobraćaja
- Pridružio: 22 Jun 2006
- Poruke: 430
- Gde živiš: Kragujevac
|
@Komp123
E sad to je sta bi bilo, kad bi bilo...
Sam uvidjaj se radi tj. svaki saobracajni vestak radi kao da je sve bilo u redu, tj. ne zanima ga ko je kriv, a ko nije.To je na sudu da odluci krivicu.
(ima vestaka koje angazuje neka od strana i plate im da odrade u njihovu korist, ali takvi samo svoj obraz gube na sudu i kaljaju.)
A ti da si procitao pazljivo temu od pocetka, znao bi sta smo pricali u toku teme.
Znaci u skladu mojih mogucnosti ja mogu da mu odredim, i brzina na pocetku tragova kocenja (V1), brzina vozila u trenutku uocavanja opasnosti (V0), i brzina sudara sa samim taksistom (Vs), cak i brzinu pri kojoj bi vozac mogao bezbedno da zaustavi svoje vozilo (Vmz)... i stojim iza toga da je tacno
Sad je sve stvar od vestaka i njegovog znanja ))
|
|
|
|