Jeste li za malo takmičenje?

30

Jeste li za malo takmičenje?

offline
  • Pridružio: 12 Okt 2010
  • Poruke: 10910

Hoću i ja da se igram, ako nije kasno smešak



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Da li je ovaj prozor u editoru ili si pokrenuo iskompajliran program?
Asocira me na VB6 dane. Editor je tako isto imao tačkice na formi Zaljubljen



offline
  • Pridružio: 12 Okt 2010
  • Poruke: 10910

U editoru Smile

Iskren da budem, program sam već radio u C++-u, ali je 'text based' program. Ovo radim u Lazarusu, tj. PASCAL-u, obnavljam osnove, a ima i praktičnu namenu jer je ručni proračun prilično dosadan, a mora da se ponavlja sve dok svi parametri ne budu u propisanim vrednostima.

offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

seahorse se nije javljao od onda. Ja ne stižem trenutno, radim na jednom projektu.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Ok, imam konačno igriv demo.

Premisa :
Airport Scanner je mali prototip u kom imate zadatak da proveravate pakete koji stižu u kompaniju Boris Airlines. Kompanija svakog dana štampa nove restrikcije a vaš je zadatak da se uverite da svaki paket odgovara novim pravilima. Kako je sigurnost svih putnika u pitanju, vaš posao je od kritične važnosti i kompanija ne toleriše greške.

Kontrole :
Desni klik - pomeranje kamere
Levi klik - biranje i rotacija paketa
Točkić - zumiranje

Na levoj strani stola se nalazi sveska sa restrikcijama za taj dan.
Sa desne strane imate dva tastera. Ukoliko paket ne krši restrikcije kliknite na zeleno (desno) dugme, ukoliko krši kliknite na crveno (levo).
Sačekajte da traka stane, kliknite na neki paket. Zumirajte da pročitate nalepnicu. Desni klik vraća aktivni paket na sto, koji tu ostaje dok ne kliknete na jedno od dva dugmeta. Nakon toga ponovo birate novi paket.

Trenutno stanje:
Prototip sadrži samo jedan dan i stvaraće pakete redom dok ne dođe do poslednjeg paketa, nakon čega će spamovati taj jedan paket. Prototip nema kraj, zvukove ili prijateljski UI.
Preporuka je da igrate na Ultra podešavanju, 1080p, jer nisam proveravao ništa ispod toga.









Download v0.0.1 Alpha

Tech:
Izuzetno prljavo na brzinu odrađeno.

Paket :
Prefab, na sebi ima 3D canvas koji je povezan sa kontroler skriptom koja ima zadatak da ažurira tekst na canvasu, da kontroliše stanje paketa (na traci, ispred kamere, na stolu ...), da rotira paket i pomera paket u zavisnosti od njegovog stanja. Komunicira sa GameManager skriptom gde se registruje kao aktivni paket i briše iz liste paketa prilikom uklanjanja iz nivoa. Svaki paket ima svoju kontroler skriptu a kod je generičan i obuhvata sve pakete. Stanje paketa zapravo odlučuje da li će skripta vršiti rotaciju ili ne.

GameManager:
Sadrži informacije o trenutnom nivou (paketi, restrikcije) koje učitava iz hardkodiranih podataka u data skripti. Zatim kontroliše pomeranje svih paketa niz traku, procesuira pakete i održava skor.

Pomeranje paketa se vrši uz pomoć waypointa na traci i preciznom pomeranju koje traje 2 sekunde. Stvori se paket, pomera se dve sekunde, stvori se drugi. Samoj traci se tokom tog procesa pomera offset teksture, da bi dobili iluziju da je traka u pokretu.

Tok :
GameManager skripta učitava hardkodirane podatke u liste.
Zatim ažurira GUI sa restrikcijama i čeka igrača da prekine pauzu.
Klikom na Close dugme sa početne poruke se deaktivira pauza.
Game Manager stvara paket i dodeljuje mu informacije o paketu.
Paket po primanju ovih podataka osvežava svoj GUI Canvas sa podacima.

Kada se stvori dovoljno paketa na traci oni postaju interaktivni.
Igrač klikne na paket, isti se registruje kao trenutni izabrani paket u GameManager skripti i njegovo stanje se menja a prema tome se paket pomera ka određenoj poziciji. Dok se ovaj paket ne obriše iz Game Managera kao aktivni, drugi paketi nisu interaktivni.

Sada kontrolu paketa vrši sama skripta na paketu i u zavisnosti od stanja ga pomera i dozvoljava rotaciju.

Klikom na jedno od dva dugmeta se šalje signal GameManager skripti da se izvrši procesuiranje paketa, koja validira podatke paketa uz pomoć trenutnih restrikcija. Podešava stanje paketa na "Processed" i uklanja ga iz GameManagera. Samim tim igraču omogućava da izabere naredni paket.

Za post processing koristim aktuelnu verziju Post Processing Stacka. Najobičniji podešeni profil. Demo scena izgleda dosta bolje ali koristi novu preview verziju PPS-a, pa nisam hteo da eksperimentišem jer je ista dostupna sam na GH-u i koristi drugačije metode.

Mislim da je to to.

Svi modeli i teksture u igri su rađeni u Blenderu, isključivo za ovaj prototip i koriste legalne i besplatne teksture preuzete sa sajta Textures.com.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1187 korisnika na forumu :: 43 registrovanih, 9 sakrivenih i 1135 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, Alibaba1981, bojan_t, brundo65, DeerHunter, Denaya, Djokislav, Dr.Strangelove, ds69, eighty-one, flash12, Frunze, goxin, HrcAk47, Kibice, kolle.the.kid, Kozi-RS, Kubovac, Litostroton, mean_machine, mercedesamg, Mercury, mile23, Mitraljeta, mnn2, mocnijogurt, nebojsag, novator, nuke92, Oscar, ozzy, Povratak1912, raketaš, SD izvidjac, shlauf, Steeeefan, strelac07, t.mile, virked, voja64, VP6919, zastavnik, šumar bk2