|
Poslao: 08 Jul 2012 13:15
|
offline
- vilenjakmax
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 13 Jun 2011
- Poruke: 503
|
Napisano: 08 Jul 2012 13:12
rapha ::A bre ljudi, i u drugim zemljama postoje sistemi koji su veoma slični BusPlus-u a ima i trudnica i starijih osoba pa sve lepo funkcioniše. BTW, u Beogradu starije osobe ne plaćaju prevoz a uskoro neće ni trudnice (ili već ne plaćaju) tako da.. Nema razloga za paniku..
Не плаћају труднице ни код нас. Мене је изненадила цена казне, у чланку пише да може да буде до 75000 динара? У овој земљи? Да ли је то нормално?
Са друге стране, такав начин коришћење градског превоза је могућ, али само ван гужве. Ја колико сам приметио, чешћа је ситуација да не можеш ни да уђеш ко човек у аутобус, камоли да прођеш од првих до средњих врата. Ова прича мени личи на замајавање људи, да се опет неприметно прогура неко велико срање....
Dopuna: 08 Jul 2012 13:15
http://vukajlija.com/reakcije/10271
|
|
|
|
Poslao: 15 Jul 2012 02:33
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Nova Bus Plus pravila: Od danas vas kontrolori uvode u vozila
Citat:Od danas će, kako je ranije najavljeno iz "Bus Plusa", u vozilima gradskog prevoza važiti nove mere kontrole, kao i sistem ulaska i izlaska iz vozila, a kontrolori će, kao i do sada, putnicima bez uredne karte izdavati opomene i doplatne karte.
Građani će ubuduće, uz asistenciju kontrolora, ulaziti u vozila samo na vrata obeležena za tu namenu, a nove mere predviđaju ulaz na prednja i zadnja vrata i izlaz na srednja na linijama u integrisanom tarifnom sistemu 1 (ITS1), ulaz samo na prednja vrata na svim okretnicama (ITS1 i ITS2) i ulaz samo na prednja vrata, a izlaz na ostalim u ITS2.
Nastavak : http://www.smedia.rs/vesti/vest/96293/Bus-Plus-Nov.....ozila.html
|
|
|
|
|
|
Poslao: 15 Jul 2012 13:00
|
offline
- SlobaBgd
- Mod u pemziji
- Pridružio: 10 Okt 2005
- Poruke: 13526
- Gde živiš: Beograd
|
rapha ::
@sloba
1. Zašto ne bi imali karticu?
2. Ne vidim u čemu je problem? Problem je izvaditi jednu karticu jednom u tri godine?
3. Treba da se otkucavaju zbog statistike. Onda će biti bolji red vožnje, pa @eagle neće morati da se gura sa 150 ljudi
Ne bih nas poredio sa inostranstvom po bilo čemu. Što se prevoza tiče, bolji je standard ali je i cena prevoza veća. Naravno da treba da bude mnogo bolje i jeftinije ali ništa ne može preko noći da se uradi. Činjenica, prevoz je mnogo bolji nego pre par godina. Bitno je da se ide napred.. Naravno, "tamo" je sve mnogo bolje, i ta trava je mnogo zelenija ali setite se kako smo živeli i u kakvim smo se autobusima vozili do pre desetak godina. Samo neko potpuno maliciozan bi rekao da se ništa nije promenilo ili da je gore. Uvek može i treba bolje ali ne treba sve kritikovati po defaultu.
He he...
1. Moj komentar da penzioneri moraju da imaju karticu je odgovor na tvoju izjavu da je za njih prevoz besplatan. E, pa nije. Moraju da plate vađenje kartice. Nebitno koliko to košta, činjenica je da plaćaju, što potire pridev "besplatno". I ne, nemoj da mi odgovoriš da je to samo 250 dinara. Neka je i samo 5 dinara, nije besplatno.
2. Problem je što "trajno" ne znači "jednom u x godina" već upravo ono što ta reč oduvek označava: trajno. Dakle, još jedna neistina.
3. Statistika se i ranije radila, na "peške" način (lupanjem recki u blokče), i bila je pouzdanija jer se imao uvid i u broj putnika koji su ušli na nekoj stanici (što omogućava i BusPlus) i onih koji su izašli (što BusPlus ne omogućava). Dakle, vode pola statistike, ako progutamo priču da je statistika zarad putnika razlog otkucavanja.
Ovim načinom kako to radi BusPlus pravi se statistika stanica sa najvećim brojem putnika koji čekaju na njima, što može da bude zanimljivo agencijama za postavljanje bilborda i reklama, vlasnicima trafika i džeparošima, GSP-u i putnicima nikako.
Sad nam direkcija za javni prevoz preti da će ukinuti neke linije jer po evidenciji iz BusPlusa, mali broj građana overava karte, odnosno, po BusPlusu, mali broj putnika koristi te linije.
Toliko o brizi za putnike i o želji da se poboljša prevoz.
Radi se samo o poboljšanju naplate prevoza, što je OK, ali onda ne treba prodavati testise za bubrege da je to zbog građana, komfora, napretka, kišnih šuma u Brazilu...
Radi se o parama, i kako GSP i BusPlus imaju pravo da štite svoj budžet, tako i građani imaju pravo da štite svoj.
EDIT:
E, da!
Da je prevoz bolji, jeste. Da je urađeno mnogo, jeste. Pa šta?! Čekaj, pa zar to nije posao gradskih vlasti, da poboljšaju uslove života svojih sugrađana? Za to primaju platu, zbog toga su izabrani da ponovo vode grad.
Obaveza savesnih i svesnih građana je da pohvale dobre stvari i da kritikuju loše. Kad već većina gradskih funkcionera ne koristi usluge koje trapavo pokušavaju da poboljšaju (tu prvenstveno mislim na gradski prevoz), mora neko da im skrene pažnju na nelogičnosti. Ako im glas naroda smeta, molim lepo, neka daju ostavke na funkcije i neka odu na Rtanj planinu, da se izoluju od mase koja stalno nešto zakera, mmuliimnjihovu, umesto da budemo zahvalni što neko brine o nama, malicioznim, neukim i neokupanim.
More!
|
|
|
|
Poslao: 15 Jul 2012 13:06
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
GSP ne dobija ni dinara od naplate karata. Sav prihod ubira BusPlus dok se GSP uništava kako bi na kraju bio privatizovan u potpunosti...
|
|
|
|
Poslao: 15 Jul 2012 19:03
|
online
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18628
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Acid_Burn ::GSP ne dobija ni dinara od naplate karata. Sav prihod ubira BusPlus dok se GSP uništava kako bi na kraju bio privatizovan u potpunosti...
Ја се убих причајући о томе...Ако нас је ова држава сто пута (од сто) преварила, зашто би у овоме била изузетак?
Памтим време фијата, лејланда, ''белоруса'', манова, мерцедеса, саноса...Памтим време кондуктера код задњих врата и чувених ''риџвеја'' којих су се сви плашили. Памтим и време ''пантиљичара'' (наранџастих карата) које смо ''куцали'' односно поништавали у апаратима - и ништа нам није фалило! Ко је плаћао, плаћао је, ко се шверцовао - шверцовао се, и ствари су текле.
Сада нам новокомпоновани ''мислиоци'' и имитатори нуде систем због ког су људи морали да дају ЈМБГ и остале податке да би добила картицу....Шта је следеће? Подвлачење чипа под кожу!? Због чега мора једноставно кад је тако примамљивије - компликовано?
|
|
|
|
|
|