|
Poslao: 04 Mar 2013 08:22
|
offline
- TwinHeadedEagle
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 09 Avg 2011
- Poruke: 15879
- Gde živiš: Beograd
|
Od danas jača BusPlus kontrola
Kontrole su zbog hladnog vremena u proteklom periodu bile redukovane u svim vozilima javnog gradskog prevoza u Beogradu.
Kako je saopštio BusPlus, nakon ulaska tima kontrolora u vozilo neće biti moguće očitati voznu kartu, ali će putnicima budu ušli istovremeno sa kontrolorima biti ostavljeno dovoljno vremena da očitaju svoje kartice i tek tada će otpočeti kontrola.
Kako su ranije mediji pisali, broj dopuna je znatno smanjen u 2013. godini.
Saopšteno je i da građani sa personalizovanim karticama ne moraju da se očitavaju, ali bi to "bilo korisno zbog praćenja opterećenosti svih linija u prevozu".
"Molimo, takođe, sve sugrađane da čim uđu u prevoz očitaju svoje nepersonalizovane karte, kao i da ne koriste isti ukoliko ne poseduju važeću voznu ispravu", navodi BusPlus, koji dodaje i da je ceo sistem javnog prevoza ugrožen zbog nesavesnih sugrađana koji ne plaćaju tu uslugu.
Izvor: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&....._id=691875
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Mar 2014 18:50
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Danas sam pročitao da autobusi GSP-a potroše 100.000l goriva dnevno. Treba samo to naplatiti, a gde su plate i ostali troškovi...
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Mar 2014 19:22
|
offline
- bocke
- Moderator foruma
- Glavni moderator Linux foruma
- Pridružio: 16 Dec 2005
- Poruke: 12534
- Gde živiš: Južni pol
|
U suštini BusPlus je donosio manji profit od prodaje karata nego što je GSP i sam ubirao pre uvođenja novog sistema. Sada se naplata vraća u GSP. Čitajući sadržaj gore linkovanog članka, čini se da je to jedina suštinska promena.
Citat:"Naša ideja je da strani partner obezbedi uređaje koji su neophodni za njegovo funkcionisanje, a da prodaja markica ili kontrola pređu pod okrilje grada. I ne verujem da će se sistem više zvati Bus plus", navodi on.
Iz ovoga nije u potpunosti jasno da li "strani partner" ostaje isti. Nigde se ne pominje obnavljanje konkursa na kome je odabrana kompanija Apex. Takođe, ako se dobro prisećam ta kompanija nije bila u punom stranom vlasništvu. Tako da je jako teško reći šta i kako je konkretno dogovoreno. Videćemo u narednim mesecima.
Elem, pošto koristim "pregled" poruke i vidim da je THE u međuvremenu odgovorio, samo da citiram rečenicu iz istog članka koja se odnosi na subvencije:
Citat:"Sistem Bus plusa nije se pokazao operativnim zbog toga što se naplata karata poslednjih godinu dana drastično smanjila, a grad je samo prošle godine na ime subvencija isplatio GSP 7,5 milijardi dinara", kaže predsednik Privremenog organa Beograda.
|
|
|
|
Poslao: 20 Mar 2014 11:49
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
Istina. Kada su to drugi pričali nazivali su ih svakojakim imenima.
Baš tako kao što je rekao Mali, biće BusPlus-a, samo što će se zvati drugačije. To je jedina razlika. Karte će se i dalje plaćati (kao što i treba da se plaćaju) a kontrola će i dalje biti rigorozna. U prevodu, za one koji koriste gradski prevoz ne menja se ništa.
|
|
|
|
Poslao: 20 Mar 2014 13:59
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
TwinHeadedEagle ::Ne boj se, ide to iz budzeta kao subvencija
Znam da ide iz budžeta i to je loše, što znači da je GSP kao sistem ne održiv. Budžet pune svi; i korisnici GSP koji plaćaju prevoz, oni koji ne plaćaju, i oni koji ga ne koriste. Taj novac bi se mogao preusmeriti na drugu stranu/e.
|
|
|
|
Poslao: 20 Mar 2014 14:47
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
|
|
|
|
|