|
Poslao: 02 Feb 2012 12:37
|
offline
- NeZnamPojma
- Ugledni građanin
- Pridružio: 22 Apr 2011
- Poruke: 335
- Gde živiš: Beograd
|
Ne placam, niti cu. Svadjam se, a ako budu hteli da me privode, tucicu se...
Ne zanima me, necu da im platim NISTA, a kamoli 120 din na prosecnu platu od 25 000din (kad se uzme u obzir da mi trebaju bar 4 karte dnevno, bas mi se isplati).
Sada ce verovatno biti jos skuplje sa ovim Bus Plusom.
Pomislicete da sam divljak ili ko zna sta, ali nema veze. Neko ce da kaze izvadi markicu, ili bus plus. Necu, djak sam, uskoro student, i trebalo bi bar prevoz da mi bude besplatan u ovoj drzavi!
|
|
|
|
Poslao: 02 Feb 2012 13:19
|
offline
- mpman
- Mod u pemziji
- Pridružio: 12 Okt 2010
- Poruke: 10910
|
ne znam i ne zanima me...u ostalim gradovima Srbije, nema te filozofije....odes kod konduktera, kupis kartu, on posle cepka karte i to je to
svi srecni i zadovoljni, kondukter ima posao, vozac se ne muci, niko se ne muci....jos ako si kupio kartu na stanici, onda je milina...nemas kartu, u sred grada letis napolje...
|
|
|
|
Poslao: 02 Feb 2012 13:23
|
offline
- SlobaBgd
- Mod u pemziji
- Pridružio: 10 Okt 2005
- Poruke: 13526
- Gde živiš: Beograd
|
Ričard ::Pronašao sam sliku granica prve i druge zone, cena karte je smešno mala. Ja do posla putujem 13Km, cena karte u jednom pravcu je 170 dinara, povratna je 280 dinara. Švercovanje je ne moguće.
Ti koristiš jedan prevoz na relaciji od 13 kilometara, i to košta 170 dinara. A neko ko mora da promeni tri prevoza u Beogradu (a ima ih mnogo, sva industrija se preselila u obodne delove grada) to plaća 215 dinaea (dve karte od 60 i jedna od 95). OK, postoje i mesečne karte za 2500 din, ali da je skupo, jeste. U Beogradu nema povratne karte.
branko62 ::Einmana ::
Jesam za to da naplaciju prevoz ali neka prilagode nasim mogucnostima.
Koja ti je to logika ?
Tom logikom mozes reci i da nemas nista protiv da se naplacuje kupovina stana, ali da kvadrat ne bude skuplji npr. od 10e jer ti imas toliko para, ili otidji u mesaru pa se dogovori za cenu mesa koliko tebi odgovara
Posebno treba da budete svesni da je i ova cena karte daleko ispod trzisne i da razliku placaju oni koji se ne voze tim busevima, tj. cela srbija.
Ne bih rekao da cena karte daleko ispod tržišne. Ako na jednoj liniji kroz bus prođe 200 ljudi, to je 12000, oko 120 evra. U jednoj turi! Koliko tura napravi jedan bus dnevno? A koliki su troškovi (dnevnice vozaču, mehaničaru, čistačici, gorivo, delovi...)?
Razliku u ceni (ako postoji) plaćaju građani Beograda, nikako Novog Sada ili Niša.
Cena prevoza nije komercijalna već komunalna kategorija.
branko62 ::Einmana ::
Koja logika?
Da,stvarno sam smesna.Ko normalan smatra da odredjene stvari trebaju da budu jeftinije?
Navela sam jedan primer (Split) ,kao jedan od nacina naplacivanja prevoza.Znaci da se moze prilagoditi gradjanima...kolko tolko.
Da,sretni smo sto je cena karata daleko ispod trzisne i verovatno nismo svesni koliko u stvari je sve u ovoj drzavi toliko ispod trzisne cene,ful jeftino,pa se pravimo pametni,kao skupo nam.Zakeramo stalno,jer smo u stvari toliko sebicni,da nam se neda nista kupovati,jer bi smo hteli da je sve besplatno i sve da nam se poklanja.
Mada si ironicna, nemas pojma koliko si blizu istine. Zaista treba da budete zadovoljni i sretni jer DRUGI vam placaju deo prevoza. Uporedi cenu prevoza po kilometru u Novom Sadu i bgd-u pa ces videti. I ne bune se novosadjani sto imaju skuplji prevoz, nego vi.
Mozes ti da "smatras da odredjene stvari treba da budu jeftinije", ali to su samo tvoje nerealne zelje. Imas li ideju kako to da se ostvari ? Od koga da se uzmu pare da bi se ti vozila jos jeftinije ? Na ciji racun da se vozis ?
Ili mislis da voznja zaista ne kosta toliko - onda organizuj ti prevoz, ponudi jeftinije karte ljudi ce se voziti tvojim prevozom i eto tebi zarade...
Niko drugi ne plaća prevoz Beograđanima. Svi troškovi koji se dotiraj idu iz budžeta grada. A budžet se puni od poreza, taksi i ostalih prihoda koji se ubiraju na teritoriji Beograda. Višak novca ide u republički budžet. Beograd ne uzima pare iz budžeta za lokalne projekte, samo za one na republičkom nivou (obilaznica, železnica...).
Zašto bi neko dokazivao ličnim primerom da nešto može bolje? Da li su ljudi koji vode grad (a koji postavljaju direktora GSP) izabrani i plaćeni da grad funkcioniše po meri i na zadovoljstvo građana? Jesu. I koriste resurse koje im je grad (dakle građani) dao. Građani imaju puno, neprikosnoveno pravo da pitaju čelnike grada kako rade svoj posao i gde troše njihove pare.
Ričard ::
Ne, cena karte je preko 60 dinara. I tu razliku preko te cene plaćaju svi građani Srbije.
Već objašnjeno, ne plaćaju građani Srbije, nego Beograda.
|
|
|
|
Poslao: 02 Feb 2012 13:48
|
offline
- N1k0l4
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 06 Sep 2005
- Poruke: 3800
- Gde živiš: Beograd
|
NeZnamPojma ::Ne placam, niti cu. Svadjam se, a ako budu hteli da me privode, tucicu se...
Ne zanima me, necu da im platim NISTA, a kamoli 120 din na prosecnu platu od 25 000din (kad se uzme u obzir da mi trebaju bar 4 karte dnevno, bas mi se isplati).
25000 je prosecna u svim gradovima(ako je to tacno, jer kazu da je prosek oko 30k) u Bg bi trebala da je visa. Naravno, ima ljudi i za 20k koji rade.
Da li vi zaista verujete da bi se nesto promenilo kada bi uveli dnevnu kartu kojom mozes da se vozis taj dan koliko hoces. Ili to, npr. 3 sata da ti vazi... NE! Ne bi se nista promenilo. Jer narod je takav, nista mu ne odgovara i uvek ce da kuka.
@Sirius
Da ima mesta za napredak, ima... Osnovna ideja je da kad udje kontrola da se blokira sistem i ne mozes da otkucas vise kartu. To do sada kod ove mehanike koja je koriscena nije bio slucaj.
Ako bi se koristilo zaista da se vidi opterecenost stanica mogao bi da se malo sredi saobracaj da se rasterete guzve na nekim stanicama i slicno, ali i tu bi bilo nezadovoljnih uvek jer bi rekli :"zasto ovaj autobus preskocio prve 3 stanice i krece od 4." u isto vreme kad je i sa pocetne isti autobus krenuo od pocetka.
|
|
|
|
Poslao: 02 Feb 2012 14:00
|
offline
- Einmana
- Super građanin
- Pridružio: 29 Maj 2011
- Poruke: 1444
- Gde živiš: U svom svetu
|
N1k0l4 ::NeZnamPojma ::Ne placam, niti cu. Svadjam se, a ako budu hteli da me privode, tucicu se...
Ne zanima me, necu da im platim NISTA, a kamoli 120 din na prosecnu platu od 25 000din (kad se uzme u obzir da mi trebaju bar 4 karte dnevno, bas mi se isplati).
25000 je prosecna u svim gradovima(ako je to tacno, jer kazu da je prosek oko 30k) u Bg bi trebala da je visa. Naravno, ima ljudi i za 20k koji rade.
Da li vi zaista verujete da bi se nesto promenilo kada bi uveli dnevnu kartu kojom mozes da se vozis taj dan koliko hoces. Ili to, npr. 3 sata da ti vazi... NE! Ne bi se nista promenilo. Jer narod je takav, nista mu ne odgovara i uvek ce da kuka.
@Sirius
Da ima mesta za napredak, ima... Osnovna ideja je da kad udje kontrola da se blokira sistem i ne mozes da otkucas vise kartu. To do sada kod ove mehanike koja je koriscena nije bio slucaj.
Ako bi se koristilo zaista da se vidi opterecenost stanica mogao bi da se malo sredi saobracaj da se rasterete guzve na nekim stanicama i slicno, ali i tu bi bilo nezadovoljnih uvek jer bi rekli :"zasto ovaj autobus preskocio prve 3 stanice i krece od 4." u isto vreme kad je i sa pocetne isti autobus krenuo od pocetka.
Citat:Ако будем имао среће да остварим барем неке од својих идеја, то ће бити доброчинство за цело човечанство
To ti je u potpisu.E nesto nisi na tom putu
|
|
|
|
|
Poslao: 02 Feb 2012 14:19
|
offline
- saten
- Legendarni građanin
- Pridružio: 05 Jan 2008
- Poruke: 3361
- Gde živiš: Montmartre Quarter :)
|
Manje više sam pročitala vaše komentare, imam samo jednu stvar da dodam. I ja kao i N1k0l plaćam mesečnu. Dnevno promenim 4 prevoza (dva do faksa i dva u povratku) i da budem iskrena, svaki put kad uđem u neko prevozno sredstvo: trola/tramvaj/bus ne želim da sednem, smatram da treba stariji ljudi da sede, a onda uđe neko, ko ne otkuca kartu, nema mesečnu i smatra da je njegovo pravo da sedne?! I zauzme mesto nekom ko je to mesto uredno platio. I možda nisu ti autobusi u najboljem stanju, ali šta smo mi doprineli da budu bolji!? Nije način izražavanja bunta tako što ćeš lomiti nešto što treba da ti koristi. Još nešto, zamislite ulazak u 31 kada je najveća gužva? A gužva je gotovo uvek. Ne možeš da stigneš da otkucaš kartu, pa stvarno ne znam kako planiraju da se radi sa tim očitavanjem na digitalnom ekranu? Ljudi se bukvalno biju da uđu u prevoz, pa tek kakva će tuča nastati kad treba da se učitaju karte!
Moje lično mišljenje, prvo ljudi moraju da se disciplinuju a istovremeno sa tim mora da se poboljšaju i uslovi za putovanje.
I još jedna stvar mi nije jasna, oni su taj sistem probali u garaži, kada je prazno?! Možda je bilo bolje da puste nekoliko autobusa i isprobaju da li takav sistem može da funkcioniše u realnosti.
|
|
|
|
Poslao: 02 Feb 2012 14:56
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18561
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Saten, ne misle oni o nama, nemoj da se iko zavarava. Oni misle samo o sebi, kako da još malo para izvuku iz ovog nesrećnog naroda.
Šta mi znači ''bus plus'' kad ću se isto loše voziti, samo što će sad biti komplikovanije?!
|
|
|
|
Poslao: 02 Feb 2012 15:01
|
offline
- N1k0l4
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 06 Sep 2005
- Poruke: 3800
- Gde živiš: Beograd
|
Sirius ::Saten, ne misle oni o nama, nemoj da se iko zavarava. Oni misle samo o sebi, kako da još malo para izvuku iz ovog nesrećnog naroda.
Izvlacenje para?
Pa sto onda nesrecni narod ne nadje alternativu. Ide svojim autom, biciklom, peske... ustedece, a i bice zdraviji ako bude pesacio ili vozio bajs...
Niko nas ne tera da koristimo GSP...
|
|
|
|