Šta kod nas znači reč garancija

2

Šta kod nas znači reč garancija

offline
  • Pridružio: 12 Jan 2004
  • Poruke: 9661
  • Gde živiš: Čačak

bobby ::@nikoola
Mislim da se svugde pod "otvaranjem" podrazumeva skidanje srafova, a ne skidanje poklopca radi zamene ketridza.


Naravno, ali taxista je rekao da je polomljena neka plastika (u sevisu).
Ili nesto tipa, da je ketridz lose napunjen, pa da je procureo, ostetio stampac ili nesto slicno.
Na to sam mislio.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

@ Taxista

Ne znam sta mislis da ces da postignes time sto trazis Epsonovo predstavnistvo i tamo neka udruzenja tralalala...
To sto ti radis se u narodu zove "ispravljanje krive Drine"

U Altiju su u potpunosti u pravu! Stampac gubi garanciju ako dopunjujes kertridze, jer u tom postupku moze sve i svasta da krene naopako. Narocito, ako se to odradi nestrucno. Epson ima, generalno, problem sa refilovajnem kertridza. Preporuka svih je da se njihovi kertridzi ne refiluju nego kad se istrosi, kupis drugi.
Sto se tice garancije, ako se secas nekada ranije, a i sada to pojedinci praktikuju, kada kupis kompjuter zalepe nalepnicu na kucistu tako da ti ne mozes da ga otvaras. I ako ga otvoris, nalepnica se iscepa i tebi garancija vise ne vazi. To ti je isti princip kao sa kertridzima.

Zao mi je ako se cini da sam bio grublji, ali takav je sistem...



offline
  • Brok  Male
  • Moderator foruma
  • Mihajlo Bogdanović
  • Linux driver - fighter - warrior
  • Pridružio: 04 Maj 2005
  • Poruke: 3259

Prvo nema nikakve veze skener sa štampačem (koliko ja znam) i ako je mašina tri u jednom, štampač- skener-fotokopir.Štampač je između ostalog otišao na "popravku" zbog skenera koji nije radio, a i štampanje nije bilo kako treba (kao drugorazredni kvar).
Što se tiče ko je punio ketridže, ne mogu da se setim imena servisa (samo se bave štampačima) jako su poznati i popularni.Kada sam sa drugom odneo štampač do servisa pošto su se izpraznili ketridži, tačno postojala je nalepnica koja ako se u bilo kom slučaju skinula propada garancija i ona nije dirana.Čovek koji je punio ketridže je uzeo garanciju pogledao i rekao da on može da zameni ketridže ali u tom slučaju propada garancija (cena zamene i punjenje ketridža je skoro identična), znači jedina alternativa da štampač ne bi izašao iz garancije je da se postojeći tj. fabrički ketridži napune.
Samo hoću da kažem jednu stvar, moj drug je klasično izvaran za štampač za koji je malte ne odvajao od usta da bi ga kupio, a pri tome još je ispalo kako je on menjao ketridže itd.
Juče on (moj drug), danas neko drugi, sutra možda neko od nas ovde.Pa dokle ćemo da budemo samo nemi posmatrači dok nas pljačkaju.Ne govorim ovo samo za pomenutu kuću Alti.Ma mora bre nešto da se promeni, ljudi nama se ove stvari dešavaju nije više u pitanju neki Džibuti u Africi.I ako budemo mislili "ma neka, ma to je mlaćenje prazne slame, nikada se neće ništa promrniti, nema od toga ništa" radiće nas tako narednih dvadeset godina a mi ćemo te "mangupe" da posmatramo kao ovca pred klanje.

offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

Taxista ::Čovek koji je punio ketridže je uzeo garanciju pogledao i rekao da on može da zameni ketridže ali u tom slučaju propada garancija

Prica nebuloze! Nije tacno da propada garancija kada se napune kertridzi, a da propada ako kupis nove. Taj je neka teska budala. Garancija otpada ako se vrsi bilo kakva prepravka na uredjaju, a u to spada i punjenje. Ako odneses stampac tamo gde si ga kupio i njima kazes da zamene kertridze koje si kupio, garancija nece da propadne. A i ako ti sam stavis NOVE kertridze (znaci, ne punjene), garancija nece da propadne. Ako nesto slomis dok ih namestas, naravno da ce da propadne...

Zao mi je sto ti se cini da ste prevareni, ali niste. To je tako svuda u svetu. Cinjenica je da postoje razni primeri malverzacija sa garancijama, ali to nije ovaj slucaj.

offline
  • Brok  Male
  • Moderator foruma
  • Mihajlo Bogdanović
  • Linux driver - fighter - warrior
  • Pridružio: 04 Maj 2005
  • Poruke: 3259

Dobro Talični samo mi ovo objasni i prekidamo jer ovo je krenulo u pogrešnom smeru.
Zašto su "majstori" u servisu menjali nove napunjene ketridže te stavili neke stare (od oka se vidi da su crni koliko su stari) i onda poručili da garancija više ne važi.Zašto je plastičan deo na štampaču polomljen (moćiće da radi štampač i bez njega ali...).Onda zašto bi neko držao štampač puna dva meseca u trećem ga vratili i tek onda rekli da je isti izašao iz garancije.
I na kraju mi odgovori zašto su "majstori" iz Altija danas opet prihvatili da poprave isti štampač (i skener koji nije radio).Znači od danas je štampač opet u garanciji, a ovih dana im je izneseno ono što je napisano ovde.
A ne vezano za ovaj slučaj sa štampačem lično znam još najmanje dve-tri mahinacije što se tiče garancija (a mogu misliti koliko ih ima).
Nego znaš o čemu se radi, pogledaj koliko dnevno ljudi pogleda ovaj forum kao prolazni gosti, a jako je moguće da je neko od njih ovde i registrovan član.

offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

Samo malo. Ne zelim da pravim zbrku. Ti si rekao:

Citat:drug je odneo printer o obližnji servis da mu se napune isti, što je i uspešno urađeno

Ja sam ti zbog ovoga rekao da propada garancija. Dakle, KADA PUNIS KERTRIDZ GARANCIJA PROPADA! Ti tek sada kazes da su stavljeni drugi kertridzi, da to nisu oni prvi. Ako je tvoj drug kupio nove i oni su ugradjeni - garancija ne propada. Ako je on platio nove (skoro 50 evra) a ugradjeni su polovni, u tom slucaju je prevaren.
E sad, to sto su polomili neku plastiku, to su vec druge stvari. Najbolja odbrana je napad. Trazi broj telefona direktora, zovi ga i pitaj da li ce ALTI da se bruka zbog (npr) 100 evra. Zapreti sa inspekcijom... Zovi inspekciju... Kazi da ces da objavis to u novinama... Snadji se. Kao sto si rekao, nemoj da dozvolis da prave magarca od tebe.

offline
  • Brok  Male
  • Moderator foruma
  • Mihajlo Bogdanović
  • Linux driver - fighter - warrior
  • Pridružio: 04 Maj 2005
  • Poruke: 3259

Ok, kažem ti da su u toku jučerašnjeg dana prihvatili šampač te je isti opet u garanciji i stvar je rešena. Very Happy Very Happy Very Happy
Nego mene u opšteno bole takve stvri, a naša zemlja ih je prepuna oko nerešenih garancija, kada se prodaje neka komponenta ma sve je ok, znaš vrhunski servis, tri godine nemaš problema itd.Kada dođe do poblema odna neko rastezanje, vrdanje itd.Ima u gornjem postu sam pomenuo da sada trenutno znam jedno dva do tri slučaja gde je problem sa garancijom otišao stvarno predaleko, zato sam i ovaj topic nazvao "Šta kod nas znači reč garancija".
I za kraj kod nas ima jako veštih trgovaca, i to rade momci koji veze nemaju sa računarima, a kada dođe vreme da ispoštuju ono što su izdeklemovali tokom prodaje npr. za garanciju ondna odlično vrdaju.Ima jedno četiri do pet dana nazovem jednu lokalnu prodavnicu koja prodaje već slopljene računare i postavim mu pitanje (trgovcu) ima li na matičnoj ploči "hepek" i da li podržava radni takt procesora.Kaže momak-trgovac (skoro ljutito) kako da nema itd.Znaš šta znači "hepek" i u opšte pitanje matične ploče vezane za radni takt procesora?Ne znači ništa, čista moja izmišljotina da vidim koliko je dečko "stručan" a koliki je trgovac. Question Exclamation Question Crying or Very sad

offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

Hahahaha Dobar si! Drago mi je da ste resili problem u Alti-ju.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 861 korisnika na forumu :: 8 registrovanih, 1 sakriven i 852 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: babaroga, Milos ZA, MiroslavD, moldway, Neutral-M, Panter, pein, VJ