Poslao: 29 Nov 2010 21:38
|
offline
- Hit-Man

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Nema ni sa strane koliko se secam. Hladnjak je sa svih strana zatvoren, samo je na dnu jedno crevo sa shelnom. U hladnjaku se ne doliva voda kao kod starijih auta vec u toj kugli-posudi, bas sam danas gledao.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 29 Nov 2010 21:41
|
offline
- FAMAS

- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Da, kroz tu posudu se sipa tecnost. Taj plovak-senzor je mozda i u samom hladnjaku, ako nije u posudi.
|
|
|
|
Poslao: 29 Nov 2010 22:12
|
offline
- Hit-Man

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Onaj problem u vezi sa protokomerom sto jos uvek imam, da ne znate mozda kakvi su simptomi kada auto radi na 3 cilindra sem sto slabije vuce?
Ja nisam primetio da slabije vuce ali veceras kad sam kupovao antifriz, na auspuhu se cuje neki nemiran zvuk poput wu, wu, wu ali bas ono brzo.
Pa mi cale rekao da mozda radi na 3 cilindra, nema veze sto sam zamenio nove svecice.
Na mojoj dijagnostici ne pokazuje nista!
|
|
|
|
Poslao: 29 Nov 2010 22:23
|
offline
- FAMAS

- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ne znam kakavje sistem kod tvog Audija, ali kod mene postoji tzv. modul paljenja koji objedinjuje bobinu, elektroniku koja brine o paljenju... Kada taj deo crkne, simptomi su isti kao kod tebe.
Medjutim, ja bi krenuo ovako. Prvo svecice, pa kablovi, pa onda redom... Probaj i da ivuces onaj kabl iz protokomera, da vidis kako se ponasa tad.
|
|
|
|
Poslao: 29 Nov 2010 22:29
|
offline
- Hit-Man

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Isto je kao kod tebe brate, kablovi su u pitanju. Nece biti da je protokomer.
Citao sam malo, googlao i naisao da se ljudi zale na kablove i na takve trzaje pa sada nesto razmisljam da i to pogledam za koji dan jer nemogu da kupim kablove ako su ovi u redu. Nemam od nekog da pozajmim.
|
|
|
|
Poslao: 29 Nov 2010 22:34
|
offline
- FAMAS

- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ovde je veoma tesko da se nadju kvalitetni kablovi po prodavnicama. Svi obicno probiju vrlo brzo.
I kablovi i taj modul paljenja crkavaju od pogresno podesenog zazora na svecicama. Neki nasi ''majstori'' i dalje na Ladama kao sto je moja podesavaju zazor na 0,6-0,8mm a preporucljivo je od 1-1,13mm. Tad modul paljenja crkne vrlo brzi. Ruski modul je 60 evra, a skuplji i kvalitetniji su oko 100.
|
|
|
|
Poslao: 30 Nov 2010 09:07
|
offline
- Hit-Man

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Zato sto jos nije riknuo modul, moracu da zamenim kablove.
Mora negde da je probio neki kabal jer kad sam menjao svecice (dobro si me podsetio) jedna je bila skroz zalepljena.
Zazor na svecicama sada je originalan mislim isto kako su kupljene, nista nisam podesavao...
|
|
|
|
Poslao: 30 Nov 2010 09:11
|
offline
- FAMAS

- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
I ja kupujem tipske svecice prema kataloskom broju. zazor je fabricki podesen, i tu se ne dira nista. Kupio sam NGK V-line svecice, sa V elektrodom. One su kao za vozila koja trose plin, pa je tu zazor manji za 0,1mm u odnosu na one kod motora koji trose benzin.
|
|
|
|
Poslao: 30 Nov 2010 12:21
|
offline
- Hit-Man

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Napisano: 30 Nov 2010 12:16
Vazi, znaci to je dobro i nista necu da petljam oko svecica.
Kako moze da se proveri koji kabal vuce struju posto dijagnostika ne pojazuje nista?
Dopuna: 30 Nov 2010 12:21
Original kablovi kostaju 80 do 100€.
|
|
|
|
Poslao: 30 Nov 2010 12:24
|
offline
- FAMAS

- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Kad su kablovi propali onda auto teze pali, trza u voznji, nestabilno radi... To dijagnostika nece da pokaze.
|
|
|
|