Poslao: 18 Maj 2011 21:59
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
FAMAS ::Problem su te plasticne lajsne jer se tu skuplja voda. Tu uvek rdja.
Ako povrsina nije nesto mnogo gruba, onda ne treba koristiti krupnu granulaciju.
Da, slazem se! Problem su te lajsne kod kojih se sakuplja voda ali ako bude odlicna zastita, nema mesta za brigu. Korozija je pocela od srafova!
No, opet ce se pojaviti korozija kad-tad jer niikako nisam mogao da dobro ocistim oko tih srafova! Koristio sam i sprej WD-40.
Jednu stranu sam zavrsio, i poceo drugu dok sutra ne kupim sprej jer je ovaj Audijev original jednostavno prestar za farbanje!
Kada dodjem u Srbiju ovog leta, mozda i prefarbam ceo auto, a mozda i samo jedno dobro poliranje! Ovo mislim jer sam ''odlucio'' da Audi ne prodajem.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 18 Maj 2011 22:15
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Sto se tice lajsni, da ti drug kaze kako se to radi, a da ne rdja. Pre nego sto stavis te lajsne premazes to mesto "tankim" slojem tovatne masti, ali ne nekom obicnom. Kupis neku dobru, kvalitetnu za lezajeve, koja trpi veliku temperaturu. Jos kada se vremenom nalepi prasina za tu mast, ne mozes joj nista. Kvalitet je bitan da se leti ne bi razlivala. isto tako ako imate na kolima neko mesto koje je pocelo da rdja a ne radi vam se u skorije vreme, to mesto samo premazite sa tovatnom masti, koliko je satrulilo, satrlulilo je, mast mu neda dalje. U zavisnosti gde se rdja nalazi, ponovite postupak s'vremena na vreme, u slucaju da voda spere mast.
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Maj 2011 20:11
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Kao sto rece, stvar navike, dok malo ne opustis ruku. Trebao si prvo da uzmes jedno parce lima i njega da prefarbas, da steknes osecaj, ali jbg. Ma lak ide lakse nego farba, ne znam sto je svima zeznuto nanositi lak, ja lak nanesem bez problema
|
|
|
|
Poslao: 19 Maj 2011 20:28
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Napisano: 19 Maj 2011 20:24
A kako to nanosish Zeljo? Koliko puta i koliko otprilike razmak izmedju spreja i karoserije?
Meni se cini da mi to izgleda nekako shareno!
Dopuna: 19 Maj 2011 20:28
Na nekim mestima gde sam presao lakom, izgleda kao ogledalo, a na nekim izgleda kao 'boze sacuvaj'...
|
|
|
|
Poslao: 19 Maj 2011 20:31
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Napisano: 19 Maj 2011 20:28
Kada naneses farbu, sacekas da samo malo povuce (pocne da susi), znaci ne da se osusi skroz. I onda nabacujes lak, razmak 20-25 cm, ja nabacujem iz 2-3 puta zavisi koliko laka imam . Inace kada nabacujes lak ili farbu, prvo ides vertikalno, pa odmah ponovis horizontalno, tako lepo poklapas, da ne sareni.
Dopuna: 19 Maj 2011 20:31
To je zato sto si najverovatnije negde prsnuo, posto si zavrsio jednu ruku, pa pala ona prasina. Kada farbas ili nanosis lak, farbas ceo deo odjednom, nema ono e ovde mi slabo pokrilo daj malo da prsnem, nego radis ceo taj deo.
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Maj 2011 23:37
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Jbg, zato ti rekoh trebao si prvo da uradis probu na nekom limu. Moras da ocenis brzinu pomeranja ruke, da bude dovoljno za sjaj, a da ne prolije. To sto je prolilo nista ne diraj neka ga, za par dana kada se lak dobro osusi, to sto je prolilo polako ismirglas sa vodenom smirglom 2000, skines to sto je prolilo, posle samo ispoliras (izvuces sjaj).
|
|
|
|
Poslao: 19 Maj 2011 23:49
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Zeljko paint master
Plasim se da nece bas tako lako da resi smirglanjem to sto se prolilo. Tu je deblji sloj laka i smirglanjem moze da mu nansese dublje ostecenje a to poliranje ne resava.
|
|
|
|
|