Poslao: 18 Jul 2011 16:24
|
offline
- dtrivunovic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Jul 2011
- Poruke: 12
|
Pozdrav. Imam takvu trojku vec tri godine (kupio sam novu 2008-e). To kuckanje (ako mislimo na isto) je zbog loseg goriva (to se cuju dizne). Desavalo se i meni, jos dok je auto bio nov (znaci nemoguce da auto u startu nije valjao). Kad se kod nas pojavio euro bezolovni i kad sam poceo njega da sipam kuckanje je prestalo. Inace, sa tim gorivom auto ide neuporedivo bolje, sto si mogao da primetis ako si sipao u nemackoj, gde je gorivo neuporedivo kvalitetnije. Kod nas je gorivo ocajno, pogotovo euro dizel, i zbog toga injektori (common rail sistem) kod dizel masina vrlo cesto crkavaju a skupi su ko djavo (npr za alfu 156 drugar placao 400 eur po komadu a kod te alfe ih ima 5 kom). Benzinci su dosta otporniji na lose gorivo, a i u slucaju crkavanja dizni, puno su jeftiniji za opravku u odnosu na dizele... Sto se tice ubrzanja, pravu snagu tog auta osetices tek na 4250 obrtaja, jer mu je tu maksimalni obrtni momenat (kod dizela je to vec na 1750 obrtaja). Zbog toga dizel cupa na malim obrtajima, ali na duzoj stazi benzinac je superiorniji. Inace auto je stvarno dobar, zamerka jeste za merac temperature ali kontam da su oni to resili tako da je motor zasticen od prokuvavanja (nadam se da to nikad necu saznati ). Sto se tice rezervne gume, mislim da ti nije ni potrebna, posto imas run flat. Meni se probusila guma vec dva puta, i bez problema sam vozio do prvog vulkanizera (moze 100 km da predje izduvanom gumom a da se pri tome uopste ne osteti). Samo sipati dobro gorivo, raditi redovan servis, i ne brini...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 18 Jul 2011 18:27
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Pozdrav i dobrodosao
Kolega Hit-Man zivi u Svedskoj i od samog starta kupuje njihovo gorivo. Vrlo je moguce da je to do goriva, ali bar u kvalitet svedskog goriva ne treba sumnjati.
|
|
|
|
Poslao: 19 Jul 2011 08:51
|
offline
- dtrivunovic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Jul 2011
- Poruke: 12
|
Pozdrav, hvala na dobrodoslici. Ne sumnjam u kvalitet njihovog goriva (nisam znao da je kolega iz Svedske). Ne znam onda sta bi mogao biti problem u vezi sa tim kuckanjem... U svakom slucaju moje iskustvo sa kuckanjem je vezano za lose gorivo.
|
|
|
|
Poslao: 01 Avg 2011 19:43
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Pozdrav!
Jos uvek sam u Srbiji na odmoru. Kuckanje se jos uvek cuje i ovde u servisu su mi rekli da ne znaju razlog ali misle da je je to zbog pumpe koja slabo salje ulje do klackalice/bregaste...kratko, lanac..
Moracu da im verujem mada meni se cuje kuckanje samo kada ugasim klimu, onda obrtaji padnu na 600 obrtaja i pocne tipicno cak-cak-cak...
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Sep 2011 02:22
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Napisano: 10 Avg 2011 22:41
pozz svima!
Vratio sam se sa odmora ovih dana mozda odem kod prodavca i pitam za postojeci problem mada se auto i ne cuje vec nedelju dana! A nisam primetio ni u toku ovog putovanja!
Inace, bendza je potrosio 223lit. benzina za predjenih 2800km pod punom putnom opremom i prosecnom brzinom od 170 na sat!
Dopuna: 10 Avg 2011 22:43
Od 28 juna do 10 avgusta, presao sam tacno 25000km...
Dopuna: 04 Sep 2011 2:22
Pricao sam pre neki dan sa covekom oko ovog klepetanja motora koje se ponekad opet pojavi. U razgovoru mi je rekao da je na svom istom bmw-u, kod mehanicara na crnom, zamenio samo jednu diznu, jednu svecicu i problem je bio resen!
Kako se u bmw-u prave ludi i kazu da je ova pojava ''normalna'', mislim se ovih dana da odem kod nekog mehanicara i proverim koja dizna ne radi kako treba ili da se ociste..
|
|
|
|
Poslao: 19 Sep 2011 14:58
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Mislim da bi ti se poslije 25000km otvorenog puta dizna bez problem očistila.
|
|
|
|
Poslao: 14 Okt 2011 09:37
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Napisano: 22 Sep 2011 21:02
haha, ocistio se dzep! Jos lupeta kao dizel, videcemo sutra jos jednom sta ce reci ovi u servisu! Ako kazu da je sve u redu samo da bi me slagali, zvacu drugu firmu koja moze to da pogleda i ako oni utvrde da sa autom nesto nije u redu, BMW ce platiti odstetu...
Dopuna: 22 Sep 2011 22:51
''If the petrol engine sounds like a diesel briefly after starting, it means that the variator splines are worn and should be replaced.
When worn, the noise remains until about 1500rpm - the variator is usually quieter when in the advanced position. Variators are best replaced at the same time as the timing belt. They will only cause noise, and not fail completely.''
Dopuna: 23 Sep 2011 21:08
Po zvuku motora, mehanicar je rekao da je ipak greska u varijatoru! Nije toliko veliki kvar da motor blokira ali bi trebalo da se zameni.
Ovih dana bi trebalo da servisiram menjac. Valjda se servisiraju na 60000km..
Dopuna: 14 Okt 2011 9:37
Sinoc me uhvatili policijski presretaci na auto-putu gde sam vozio oko 190km/h, umalo mi nisu uzeli dozvolu! Vozili su Volvo 850 zelene boje i kada sam ih pretekao poceli su da jure za mnom. Zaustavili me, alko test cist, nisam nikad bio osudjivan. Pre toga sam imao jednu kaznu za 'prebrzu voznju' ali sam sve bio ispravan osim voznje na putu gde je dozvoljeno 110km/h...
Nisu mi uzeli dozvolu ali su mi pisali kaznu od 350 evrica... Super!
|
|
|
|
|
|