Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

10

Peugeot 307 1.4 HDI 2003.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Ovaj 307 može da kreće bez gasa bez problema, nije mu to merodavno...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Odem danas do grada, na ravnom putu krene jedna strana auta da se diže, kao da prelazim preko ležećeg samo na levoj strani, ja se istripujem da je guma pukla ili ispustila, dam četiri i stanem, sve je ok. Nastavim dalje, opet to isto u drugoj ulici... vraćam se nazad, u prvoj ulici ista stvar, u drugoj gde se dešavalo nema problema... možda je to ovo što je puklo ? U svakom slučaju do kuće se to nije dešavalo više ali sam totalno nepoverljiv trenutno i ne bih išao na duži put... ići ću do majstora u svakom slučaju da proveri zglob na točku.
Kako se razvija ovaj auto tako je sve više šansi da će završiti nazad na placu. (Bez vređanja auta, polovnjak je, 307 je odličan imo).



offline
  • oblak  Male
  • Legendarni građanin
  • Glavni moderator foruma Mobilni telefoni
  • LEBE KISELI
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 6355

Srki brate vrati ti taj auto, a za ugrađene delove nemoj da tražiš pare nazad već mu uzmi skuplji auto nemoj da dozvoliš da te folira i da ti uzme te pare ...

Moram ovo da podelim sa vama

Auto-placevi i garantovana kilometraža i "auto k'o čaša" ja im nikako ne verujem, bagra jedna švercerska, skoro mi je brat kupio lagunu 1.9 DCI iz Belgije...auto kao da nije vožen, 117000 prešao svi papiri, servisi, računi ma kao da sam ga ja vozio, sve zamenjeno veliki servisi i sl. Koštao ga sa tablama 5500e od opreme bukvalno sve izuzev kože (privilege oprema). Kupio ga na jednom autoplacu koji ima dugu istoriju i stotine prodatih automobila, prodavac garantuje da auto nije nikada udaran i lupan da je kilometraža ispravna i originalna, da je auto "čist" i 100% legalan...
Uzeo čovek kredit zadužio se u 3 pi*ke materine (na platu od 30 000), oprostio se od gomile stvari dok ne isplati kredit...Šta se događa...

Preko 110 km/č auto oće da se lansira sa trake u levu stranu i mora svojski da se zapne da se održi volan na kontra stranu...
Verovatno loše balansirane gume, uradi čovek ceo trap i balansiranje svih guma, zameni nekih zezalica u vrednosti 80e, auto opet isto vuče u levo, pozajmimo druge felne sa gumama, opet isto, u tom testiranju primetim da auto naglo gubi snagu ako se malo žustrije vozi, obrtaji su tu ali auto ne vuče, opet diagnostika opet 90e za neki senzor...
Za cimanje u levo niko nema pojma šta je u pitanju, odemo na plac nazad da menjamo nema takva laguna ne priznaje popravke i delove (imamo račun), brat ne odustaje oće dalje da je popravlja odveze je u neki servis u Beograd...AUTO UKOŠEN U LEVU STRANU tačnije auto je udaren u prednji desni ćošak i kriv je tj. nije u vinklu Mr. Green , iscima on neke drugove u Belgiji i sazna da je auto tamo učestvovao u nekoj saobraćajki 2009 godine i da je auto odnešen u otpad!!! Našao mu i slike i prvog vlasnika (firma za prodaju neke poljoprivredne opreme) dokaz da je auto prešao 259 000 km u trenutku saobraćajke (provera košta 40e i skroz je legalna stvar) ... Sa carine nađe podataka da je auto havarisan uvežen na ime autoplaca u Kragujevcu, nađe plac u KG ode sa inspektorom is MUP-A gde saznaju da su oni uslužno uvezli auto za autoplac iz Kraljeva i da su ga opravili u nekom selu kod Kragujevca, kilometraža nije vraćana u Kragujevcu...
Odemo juče na auto plac sa advokatom...

Ponesemo fasciklu sa dokazima i predočimo gazdi kakva je bagra i prevarant i advokat mu predoči tužbu za prevaru i falsifikovanje dokumentacije i vraćanje pređenih kilometara na vozilu (imamo garanciju placa da je 117000km pravo stanje).
Čovek pobeleo, može sve i pare i drugi auto i auto po narudžbi...samo da se povuče tužba (advokat kaže da može da mu ode dozvola za uvoz zbog toga i da mu zaplene već postojeća vozila) i da se sve stavi ispod tepiha...
Advokat da predlog za odštetu na 15 000 e, čovek pristane, brat nema srca da mu uzme te pare i pristane da mu gazda otplati kredit u celosti i uzme stila JTD za džabe (3300 e) na moje i advokatovo insistiranje Mr. Green . Nekada i prevarantu možeš doći glave samo treba biti uporan i naravno moraš da imaš kuma u mup-u i teču za advokata, što je još veća tragedija od ove cele priče,a mi ostali mali ljudi kupimo pa kako nam se zalomi...

Većina tih vozila koja stignu kod nas imaju sličan tretman i gotovo 80% nema ispravnu kilometražu, znam za servis gde vraćanje kilometraže košta od 20 do 50e i par ljudi koji dovezu auto iz Italije srede ga vrate jedno 80-150 000 km i cena ode za 500-800e gore. Ove Srkijeve muke ni malo ne iznenađuju, i verovatno se tog auta neki Italijan ili Nemac i odrekao zato što pravi takve probleme i što popravka košta da mu se ne isplati popravljati već kupi novo vozilo...

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Samo nesto sto ne kontam, zar ne pise u servisnoj knjizici kad je koji servis radjen, tj. kilometraza, kako neko sa servisnom knjizicom (osim ako i nju ne falsifikuje) moze da garantuje vracenu kilometrazu ?

offline
  • oblak  Male
  • Legendarni građanin
  • Glavni moderator foruma Mobilni telefoni
  • LEBE KISELI
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 6355

Piše i na tarabi.... Smile
Zadnji servis u knjižici je na 110 000 km, tako piše posle toga nema ništa upisano, policajac kaže da je verovatno auto rađen u drugim servisima bez upisivanja, a "stručnjak" je samo vratio kilometražu na malo više od poslednjeg upisa tj. 117 bla bla km. Što je još zanimljivije datum ispod servisa je napisan skroz drugim rukopisom i bojom mastila (izgleda mnogo svežije od predhodnog pisanija) muljavina se vidi iz aviona.
Daljom istragom Mr. Green smo našli 4 čoveka koji rade dubinsko čišćenje vozila za potrebe auto placeva, izvade sedišta, tepihe (ako treba), sve tapacire i sve ono što može da se isprlja upotrebom sređuju i instrument tablu, gepek, peru farove i stop svetla (iznutra) skidaju branike peru i "nebo" sa nekom spec. mašinom samo za to, štapićima za uši vade prašinu iz mesta kroz koje duva grejanje ili hlađenje, čišćenje traje i po dva dana ,a sušenje 5-10 dana, imaju i krojača koji menja izlizane tepihe, krpi kožu na volanu i ručici menjača, menjaju gume na papučicama za kvačilo, kočnicu i gas, menjaju piksle za nove (auto dobije epitet da nikada nije pušeno u njemu), poliraju ogrebotine ina limariji i na staklu?!?! često se dodaje i sunđer u sedišta da bi izgledala punije i novije ...Šta sam sve čuo i video dođe mi da nikada ne kupim auto na autoplacu to je bre opasna mašinerija za uvaljivanje i prodavanje nečega što mnogo manje vredi od traženih parica, nisu svi takvi ,ali nisu svi ni pošteni.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Napisano: 04 Sep 2012 16:49

Sve je ok sa autom, idem u servis uskoro da ga proverim još jednom.
Ostaje kod mene ipak a jedini problem je ta korpa trenutno zbog koje se dešava dosta toga, to ću sanirati čim skupim malo novca jer trenutno nisam u mogućnosti (200 e u lokalnom servisu traže).

U boš posudici, meni je sipana tečnost preko maksimuma, do vrha - Može li ovo naškoditi i da li da izvadim deo tečnosti dok ne dođe do "Max" crtice ?
Takođe, izgleda da mi je ovaj majstor sipao skoro minimum rashladne tečnosti, ne troši mi auto (mislio sam da je to problem jer nisam obratio pažnju posle servisa), dosipao bih do maksimuma antifriz.

Što se smrada iz ventilacije tiče, izgleda da je ventilacioni sistem pun bakterija jer nema drugog načina da se ubuđa lišće i sl. jer dva glavna usisnika imaju mrežicu, i to ću sanirati čim skupim novac u servisu a sada ne koristim klimu nikako uglavnom jer od smrada ne može da se diše.

Kako vreme prolazi tako ga i više vozim, prešao sam preko 250km do sada od servisa, pohvatao sam mu cake, uzevši u obzir da je trom auto i prvom ima problema da izađe brzo, mora se gas nabiti na 2k, pustiti kvačilo brže i nabiti gas ponovo da upali turbinu tek onda možeš izaći žustrije a to mi je dosta bitno na par mesta ovde kod mene jer je nepregledno i voze kao manijaci tako da bilo kakav trom izlazak nije opcija jer je u isto vreme i rizik.

Čuje mi se pištanje bez greške kad je auto hladan a ja vozim na malo više obrtaja (3k), mislim da je to normalno zbog toga što se ulje nije dovoljno razradilo, tih problema nemam kada postigne motor radnu temperaturu.

Za sada mi je u planu ovo :
- Set kvačila
- Čišćenje ventilacije i dopunjivanje freona
- Provera dijagnostike
- Ugradnja pleha koji štiti motor
- 4. nove gume

To je prioritet.

Od luksuza sam imao u planu :
- Zamenu sivih delova enterijera (moji su oštećeni malo)
- Zamenu dashboard display-a
- Prošivanje kože na menjaču crvenim koncem (ide odlično uz crvenu boju auta noću)
- Neonke
- Ugradnju crvenih led dioda umesto obične pozicije
- Zamenu maske menjača i papučica, sive podmetače sa reflektujućim materijalima
- Lajsne sa strane
- Plasti dip felnama

Ovo nije prioritetno i to ću raditi kako skupljam novac, za sada mi je od ove liste u planu samo da zamenim sivi deo enterijera i ako nađem jeftin dashboard display, sve ostalo sa ove liste je imaginarno i nebitno.
To ću uglavnom tražiti po otpadima iz prostog razloga što tamo mogu za jeftin novac dobiti skoro ceo nov deo ako nije oštećen a u pitanju je enterijer tako da nije bitno, što je najbolje mogu pozajmiti neke delove sa 308. Smile

Sve u svemu pug je odličan, možda želim da sam imao malo jači motor a to tek sada vidim po manama 1.4 motora u smislu performansi ali je sve ok ovako, takođe je veoma vitalan kada su u pitanju rupetine po našim putevima, možeš bez problema da uradiš takav slalom da se krste i ljudi iz drugih vozila Very Happy, doduše to sve pre 70/80 jer je tada već ogroman rizik pokušati nešto ali ovako do 50 može bez problema da "ševa".

Kočnica mi je toliko osetljiva da je dovoljno da stavim nogu milimetar i da kočim efikasno, meni to odgovara totalno a ako je slučajno malo jače nagazim, pobada nos tom jačinom da te gravitacija cimne iz sedišta Mr. Green veoma je zabavno, doduše nikada i ne koristim kočnicu, obično je tu motorno kočenje ili oslobađanje gasa.

LM kad smo već kod toga, imam pitanje jer nisam siguran... kada kočnicu stisnem skroz do kraja osetim kako mi samu papučicu nešto dere, da li je ovo ABS ? Jeste da bih u slučaju opasnosti kočio do kraja ali ja bukvalno nikada ne kočim ni preko polovine papučice, možda najviše četvrtina. Takođe kada dođe do tog momenta baš osetim razliku između tih 90% kočenja u ponašanju papučice i tih 10% kada "dere" nešto kočnicu, ćaletova kočnica je meka skroz tako da ne zna šta da mi odgovori...

Sve u svemu Pug ostaje kod mene jer je sve ok sa vozilom Smile

Dopuna: 12 Sep 2012 8:16

Izašao je i na auto put, 140 km/h bez problema, malo cima u stranu ali moram odraditi reglažu, ovako mi ne smeta. Sporiji jeste ali nije toliki problem, sasvim dovoljno ubrzava za 1.4 motor. Nema drugih problema, meni se malo čini da troši malo više ali mi nije potrošio ni ulje ni vodu pa možda "sanjam".

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Citat:- Neonke
- Ugradnju crvenih led dioda umesto obične pozicije


Nemoj to nikako.
Al ako vec planiras da zamenis obicne pozicije, stavi neke led bele i da su canbus (da ne prijavljuju gesku).

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Citat:Kako vreme prolazi tako ga i više vozim, prešao sam preko 250km do sada od servisa, pohvatao sam mu cake, uzevši u obzir da je trom auto i prvom ima problema da izađe brzo, mora se gas nabiti na 2k, pustiti kvačilo brže i nabiti gas ponovo da upali turbinu tek onda možeš izaći žustrije a to mi je dosta bitno na par mesta ovde kod mene jer je nepregledno i voze kao manijaci tako da bilo kakav trom izlazak nije opcija jer je u isto vreme i rizik.

Ovo nikako, manijaci ce te prije pokupiti ako izletis ispred njih nego ako polako izadjes gdje oni jasno vide auto. Mozes ozbiljno da se prevaris u procjeni i kada izletis ne ostavljas neku drugu mogucnost osim da te pokupe. Naravno, kada se nadjes u takvoj situaciji dobro je da znas kako da auto povuce, ali generalno ne treba to nikad da radis.

Citat:kada kočnicu stisnem skroz do kraja osetim kako mi samu papučicu nešto dere, da li je ovo ABS ?

Vjerovatno jeste.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

@lnenad

Nije da ja vidim auto da dolazi i izletim, već je vidljivost veoma manja tako da ti vidiš da nema vozila i misliš da je čisto, ako se "kilavim" čas dolete odozdo tako da se mora izleteti čim vidiš da je čisto, to sve zahvaljujući onima koji su projektovali tu raskrsnicu na taj način da dobiješ kaznu ako izađeš na mesto gde možeš da vidiš vozila i da imaš šansu od 50% svaki put kad izlaziš da te ne pokupi neko.

Isto tako oni koji dolaze ka meni, od te blaže krivine ne mogu da me vide, možda eventualno prednjinu jer ja uvek izađem malo van linije da bih uopšte mogao da pogledam.
Uostalom, evo ti slika raskrsnice pa sam proceni :



Ja dolazim sa donje strane i skrećem levo, ovi sa 24. me ne vide, ja njih ne vidim, ili izlaziš ili se kilaviš, ako se kilaviš čas dolete. Srećom pa je tu kad kad policija pa većina koja zna uspori.

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Al pazi, kad kilavis polako mnogo su ti manje sanse da ces da razvalis nekog jer dajes ipak ljudima sansu da te primjete. Ovako kad se izbacis, a slucajno nisi vidio nekog koji se zaletio 80 i aposlutno nema sanse da te promasi ostajes bez pola auta, zagarantovano.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 961 korisnika na forumu :: 20 registrovanih, 5 sakrivenih i 936 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Avalon015, Bubimir, Denaya, djuradj, elenemste, Georgius, goxin, havoc995, Mercury, Metanoja, Milos ZA, MilosKop, nemkea71, nextyamb, nuke92, pein, trutcina, uruk, VJ, VojvodaMisic