Poslao: 15 Jan 2015 19:40
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13411
- Gde živiš: Z-moon
|
Samo pretpostavljam ...
Probaj da odeš do drugog servisa, možda se bolje posvete problemu.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 15 Jan 2015 19:44
|
offline
- peugeot307
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 15 Jan 2015
- Poruke: 4
|
Napominjem da ovih problema nema uopste kada je napolje u plusu iznad 10 stepeni....pa tako misim ako su lezajevi na njih ne utice temperatura.......oni ako su losi losi su.....
|
|
|
|
Poslao: 01 Feb 2015 23:09
|
offline
- ivanmaja86
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 01 Feb 2015
- Poruke: 1
|
Napisano: 01 Feb 2015 22:44
cuje mi se pumpa za gorivo kako radi,ali nece da povuce gorivo,sta je u pitanju creva nisu zapusena ako neko zna molio bih za savet,unapred hvala.
Dopuna: 01 Feb 2015 22:57
ako neko moze da mi posalje sematski prikaz motora pezo 307 hdi 1.4 gde se vidi ta pumpa goriva gde se nalazi i kako izgleda.
Dopuna: 01 Feb 2015 23:09
moze li neko opsirnije da mi objasni kako funkcionise dovod goriva iz rezervoara,da li direktno iz rezervoara vuce gorivo do pumpe ili ide prvo preko filtera za gorivo,ako imate sematski prikaz cele procedure bio bi vam zahvalan.
|
|
|
|
Poslao: 12 Feb 2015 08:25
|
offline
- peugeot307
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 15 Jan 2015
- Poruke: 4
|
Napisano: 03 Feb 2015 17:24
Da li neko mozda zna sta bi to moglo da znaci, naime pokazuje mi razlicit nivo ulja na sipci kada se motor ohladi u oba slucaja, kada auto provozam kratku relaciju ne ugreje se skroz....nivo ulja sutradan je jedno 5-6mm ispod max. I tada kada palim auto je sve ok, a kada ga ugrejem na radnu tem. Sutradan na meracu pokazuje max. I tada kada ga palim posle paljenja jedno 15sekundi pali stop i lampicu od ulja sa porukom nedovoljan pritisak dva puta zapisti i to je to.....kao da ulje ispusti od nekuda...po meni!
Menjano ulje...manjana 3 uljna filtera, menjana dva senzora pritiska ulja i sve opet isto .....meren je i pritisak ulja koji je u redu....niko ne zna sta bi moglo biti?
Dopuna: 03 Feb 2015 17:27
Za razliku u ulju na meracu nisam proveravao kada je napolju toplije.....ali ovo upozorenje mi se javlja samo kada je napolju hladnije...ispod 10 stepeni......mozda razlike u ulju na meracu ima i kada je toplije ali gresku ne prijavljuje predpostavljam zato sto ulje kakse -brze cirkulise....pomoc!
Dopuna: 12 Feb 2015 8:25
Niko nema nikakvu ideju?
|
|
|
|
Poslao: 12 Feb 2015 08:41
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13411
- Gde živiš: Z-moon
|
Verovatno se radi o tome da senzor prilikom hladnog vremena pogrešno registruje pritisak hladnog ulja.
Ja se ne bih previše brinuo, ali bih svakako pratio nivo ulja (koji je i najbitniji parametar u ovom slučaju).
|
|
|
|
Poslao: 23 Mar 2015 20:45
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Set zadnjih diskova + set pločica = ~5,000.00 RSD za delove.
Javim konačnu cenu sa ugradnjom uskoro.
Nadao sam se da mogu samo pločice da zamenim ali od diskova nema ništa ... Nisu ni za obradu.
Osim toga treba da servisiram i :
- Auspuh ~ procena cene 1,000 - 1,500 RSD
- Sirenu ~ procena cene ~ 1,000 - 3,000 RSD - mora auto na dijagnostiku možda ... Poznanik će servisirati to pa ne očekujem da cena bude prevelika. Inače ugrađujem dvotonsku sirenu.
|
|
|
|
Poslao: 23 Mar 2015 23:57
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
Da iznesem i ja neke utiske, pošto je od skoro kod mene jedan Pežo 307 SW, 2.0 HDI. Znam da nije 1.4, kao što tema kaže, ali verujem da ima dosta sličnosti.
Dakle motor 2.0 sa 90KS, nema plivajući zamajac, nema EGR ventil kao ni DPF-FAP filter što ga čini jeftinijim za održavanje od modela 1.4 i 1.6 HDI. U startu nešto skuplji od pomenutih modela (naročito SW) ali manje troši, lakši je, jeftiniji i jednostavniji za održavanje.
PREDNOSTI:
Ne sećam se da sam skoro vozio auto koji manje troši i koji je udobniji. Pravo je uživanje voziti ga. Normalnom vožnjom po Beogradu teško da ide preko 7 litara. Pored toga, već pomenuto jeftinije održavanje, fabrička navigacija (bord kompjuter), ksenon farovi, zatamnjena stakla.. Kupljen u Holandiji u Pežo salonu za 2500€. Proizveden 2007. godine.
MANE:
Pežo k`o Pežo, nisam ga vozio dugo ali što se nekih stvari tiče nije se uopšte promenio. Jako loš kvalitet plastike na pojedinim delovima. To su sitnice uglavnom kozmetičke prirode ali umeju da nerviraju.
Na modelima sa običnim farovima često stradaju šolje u farovima zbog pregrevanja lošeg kvaliteta plastike. Tope se zbog toplote i gube kontakt pa zbog toga ne rade farovi i migavci. Takođe, zbog nekvalitetne plastike često umeju da stradaju i ručice migavaca.
Nasloni za ruke na vozačevom i suvozačevom sedištu su jako loše urađeni pa vremenom ispadaju. Rešenje je kupovina jednodelnog naslona za ruke.
Još uvek prave glupave sunđeraste volane pa tako nema ni jednog koji je stariji od nekoliko godina a da mu volan nije iskrzan. Isto važi i za ručicu menjača.
Vrata gepeka umeju da škripe zbog pojave rđe i korozije na gornjim šarkama. S vremena na vreme treba staviti tečnu mast i problem rešen.
Na džeku za dijagnostiku često se desi da se uvuku pinovi.
Model sa 90KS je malo tromiji za vožnju. Idealno bi bilo uraditi osnovni čip tjuning (stage 1) za dodatnih 25KS. Motor bi se osetno pojačao i za nijansu bi se smanjila potrošnja.
|
|
|
|
Poslao: 24 Mar 2015 00:39
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Citat: Kupljen u Holandiji u Pežo salonu za 2500€. Proizveden 2007. godine.
Ova cena mi je toliko nerealna za to godište
Ovi naši deru ovde... 3250 evra za 2002. godište i isto tako 3250 evra za 2004. godište, 1.6 i 2.0 HDI
Koliko te je sve na kraju koštalo sa uvozom registracijom itd; ako ti ne smeta da napišeš ?
Kada su mane u pitanju, na modelu iz 2003. postoji topljenje plastike. Zadnja svetla najčešće, takođe jedan prednji migavac - često popravljam to a najgore je kada mi se desi u putu, pa uvek proverim sva 4 pre nego što pođem negde.
Plastika mi nije smetala do sada, volan jeste izguljen, ručicu već zamenio novom.
Štaviše mislim da je ona plastika table kvalitetna i polu gumena, jedina mana mi je što je "rupičasta" pa ne možeš za nju da zakačiš nešto što koristi vakuum da se drži. Ne znam na koju si plastiku mislio
Nasloni za sedišta su kod mene samo malo "nebalansirani" tj. jedan je viši od onog drugog. Nisu ispadali do sada. Inače, to će mi biti jedan od uslova pri kupovini sledećeg auta - ne mogu da zamislim vožnju bez njih...
Nisam se susreo sa ostalim problemima... još uvek
Kada sam uzeo ovaj 307. nije stvarno osećao ništa na putu, međutim već sada je počelo da lupa sve i svašta... Hajde da sam ga vozio mnogo - nisam. Mada su ti putevi ovde gde ja živim brutalni haos sami po sebi pa me i ne čudi...
Tromav? Probaj da pretičeš mojim autom
Kada treba da se krene pod gasom, turiram kao idiot na 2k da bih mogao da izvučem
Potrošnja na boardu još uvek oko 5-5.5l, a u poslednje vreme sam počeo da vozim dosta agresivnije u poređenju sa vožnjom u prvoj godini. Možda i laže ali stvarno imam utisak da traje toliko dugo...
|
|
|
|
|
Poslao: 24 Mar 2015 23:21
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
@srki
Nije tajna, što tajna. Dodaj još oko 800-1000€ za carinu, poreze i prvu registraciju. Inače, i za njihove uslove je ta cena prilično niska ali eto, imao sam sreće da naletim u pravom trenutku. Prosek za 2004. godište recimo (ali da bude kao lutka) je oko 2000-2100€. Za 2007. godiše se kreću cene oko 3000-3500€ ali kao što rekoh, imao sam dosta sreće.
Naši deru jer se na cenu kupovine ugrađuju oko 500€. Tome dodaj carinu i vrlo lako ćeš doći do cifre koju pominješ.
Mislio sam na plastiku generalno, sve to što pominješ. Šolje, ablendere, enterijer.. Sve je lošeg kvaliteta i vremenom se prilično troši.
To oko lupkanja i krckanja ne treba da te brine i čudi. Jednostavno, putevi kod nas su jako loši i pre ili kasnije mora da dođe do toga na svim automobilima. Pre ovog Pežoa vozio sam Mercedes ML 320, pre njega VW Pasat B5.5. I na jednom i na drugom se dešava isto. Hajde Pasat i nekako ali Mercedes je džip, nisam to očekivao ali veruj mi, kada pređeš preko rupe čuje se plastika. Danas se prave plastikaneri, bez obzira da li je Pežo, Reno, VW, Mercedes..
Inače, oftopik ali zanimljiva informacija. Kompletan prednji deo Golfa 7 će biti od veoma mekane plastike. Zbog pešaka. Valjda kada ga mandrkneš da ga ne boli puno. Budalaština. Amerikanci, recimo, prelaze na šoferšajbne od plastike..
|
|
|
|