Poslao: 02 Jul 2012 08:21
|
online
- Srki94

- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12405
|
Probao ćale koji vozi 2k cc sa 130KS mog Žu-Žu-a i kaže "Ovo je sporo, ne bih mogao ja da vozim ovo".
Navikao je na Forda koji dobro nabija pa mu to nedostaje kad izlazi negde.
Ja sam ga još malo cimao, polako mu učim "narav" ali sam prezadovoljan. Meni je skroz ok i lepo vuče, nemam problema. Videću danas koliko će mi izaći ceo servis ali će biti oko 500E sigurno i posle tog servisa ću otići na malo duži put na otvoreno da vidim kako se ponaša.
Doduše da je mali potrošač to stoji. 6l je imao kad sam ga uzeo i mogao sam 138 km da pređem sa tim i još uvek mogu oko 120 km da pređem sa gorivom, nije rezervu upalio još uvek.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 02 Jul 2012 08:46
|
offline
- Simke

- Mod u pemziji
- Pridružio: 21 Jul 2007
- Poruke: 9424
- Gde živiš: Kako kad
|
Moj prijatelj je kupio u martu 2010 1.6HDI 110KS, auto je proizveden u oktobru 2008 i presao je 55k Km ( placen tada 10 200 E, sve sa carinom, prevodom i to sto ga je dovezao iz Torina ), on je od tada presao jos 100k Km. Tako da mi ta tvoja kilomeraza deluje suludo ...
Dalje, na velikom servisu ( radjen u Veranu, originalni delovi ) koji ga je kostao oko 400 evra, a zamenjeni su: ulozak filtera za naftu ( ne ceo filter, obrati paznju ), desni prednji lezaj, sekundarni ubrizagavac smese i kais zupcasti. Kao sto rekoh to je sve sa "rukama" kostalo 400 evra ( plus ulje, ali on je kupio ). Sam ulozak filtera za naftu je oko 70 evra ( kazem opet originalni ). Ostalo sve radi besprekorno, tako da nije nista morao menjati, samo je kupio set zimskih guma i ispolirao felne.
Sto se njegove potrosnje tice, ona ne prelazi 5l, kvalitetnog goriva ( MOL, mada i oni su se pokvarili u poslenje verme samo tako, OMV ili Lukoil, oni su sve bolji i bolji ), sa ukljucenom klimom ( klima je u dve zone kod njega ) tu je negde oko 6l. Zimi kada se ukljuci Vebasto klima, zna da trosi i 10l. Inace ta indikacija trenutne potrosnje i kod njega nije tacna, tako da time nemoj da se opterecujes , kod njega je jedno vreme pisalo 15l ...
Auto jeste udoban, tih, lagan za voznju, prostran. Ali je za servis uzas jedan skup, to ces tek da vidis. On uopste ne planira da bilo sta ulaze u njega. Cim se pojavi neki veci kvar, popravka pa ga prodaje i to je to ...
Mada njemu je to radna masina i nista drugo, ne auto za vozikanje ...
|
|
|
|
Poslao: 02 Jul 2012 09:05
|
offline
- Lorki

- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
A ja bas mislim suprotno, meni je OMV najgori a na EKO pumpama sipam, najcesce benzin. Alvirko je imao neki test i OMV je imao ubedljivo najgori dizel.
|
|
|
|
|
Poslao: 02 Jul 2012 21:24
|
offline
- rank

- Ugledni građanin
- Pridružio: 30 Avg 2010
- Poruke: 329
- Gde živiš: Tu negde u okolini
|
Sada vidim ovu temu i prvo bih da cestitam na kupovini, te pozelim ti da te dugo, dugo, sluzi.
Da ne pisem sada o kupovini preko placeva, reci cu samo da se nadam da ces biti jedan od onih malobrojnih srecnika.
Sto se tice displeja, ukoliko je onaj za kilometrazu, tj blede ili se gube brojevi, to zaboravi sem ako si spreman da platis. Ne drzi me za rec ali taj problem na bmw-u se mogao odraditi u nekom servisu elektronika i to samo osposobiti na neko vreme, recim godinu dana i cena je bila paprena. 100e je to moj prijatelj platio, a nista jeftinije nije ni za pezo.
E sad, sto se tice cipovanja, ne znam sta mislis, box ili mapiranje. Takodje ne znam sta zelis, ocekujes. Imao sam mapiran komp, box i znam sta sam dobio, takodje i od prijatelja koji su imali, ili sada imaju.
Tuning auta je nesto gde povecavas snagu auta, dok je cipovanje nesto sasvim drugo. Cipom ces dobiti obrtni i to je to dok max speed ostaje isti. Cena zavisi od kuce i krece se od nekih box-eva od 100e do nekih recimo 300-500e. sve zavisi.
|
|
|
|
Poslao: 02 Jul 2012 21:38
|
online
- Srki94

- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12405
|
rank ::Sada vidim ovu temu i prvo bih da cestitam na kupovini, te pozelim ti da te dugo, dugo, sluzi.
Da ne pisem sada o kupovini preko placeva, reci cu samo da se nadam da ces biti jedan od onih malobrojnih srecnika.
Sto se tice displeja, ukoliko je onaj za kilometrazu, tj blede ili se gube brojevi, to zaboravi sem ako si spreman da platis. Ne drzi me za rec ali taj problem na bmw-u se mogao odraditi u nekom servisu elektronika i to samo osposobiti na neko vreme, recim godinu dana i cena je bila paprena. 100e je to moj prijatelj platio, a nista jeftinije nije ni za pezo.
E sad, sto se tice cipovanja, ne znam sta mislis, box ili mapiranje. Takodje ne znam sta zelis, ocekujes. Imao sam mapiran komp, box i znam sta sam dobio, takodje i od prijatelja koji su imali, ili sada imaju.
Tuning auta je nesto gde povecavas snagu auta, dok je cipovanje nesto sasvim drugo. Cipom ces dobiti obrtni i to je to dok max speed ostaje isti. Cena zavisi od kuce i krece se od nekih box-eva od 100e do nekih recimo 300-500e. sve zavisi.
Hvala.
Proverio sam ga kod majstora, srećnik sam
Veruj mi, proputovao sam kroz tri meseca većinu okruga i gde god sam video nešto preko neta da je u redu, u stvarnosti je bio krš živi. Od preko 50 vozila pregledanih samo su 2-3 vozila bila dobra ali je opet nešto falilo pa nisam uzeo.
4-5 dana pre kupovina ovog Pežoa trebao sam da kupim proveren 307 2002. 1.4 benzinca koji je očuvan i sa pravom kilometražom od 127 k međutim vlasnik se predomislio i nije se javljao. Otišao sam do placa i video ovog Pežoa i bukvalno sam ga kupio na slepo bez majstora jer je očuvano izgledao, dosta bolje od svih drugih vozila. Takođe na plačevima, osim ovog Pežoa samo sam u Ćupriji video Mazdu 2 koja je isto ovako očuvana, čak i bolje, bez ogrebotina i sl. ali je cena bila prevelika.
Display :
Kod pežoa ovaj veliki display koji sam uslikao u prethodnom postu, samo se zamene led diode, popravka nije ni 10 E a treba mi taj display jer on prikazuje sve greške tekstualno tu, preko dana se ništa ne vidi.
Remapping sam mislio, vidim da rade ljudi ali nisam siguran šta ću tačno dobiti, očekujem malo jaču snagu tj. ubrzavanje ali kažem, plašim se da to ne zezne vek motora.
|
|
|
|
Poslao: 02 Jul 2012 22:35
|
offline
- rank

- Ugledni građanin
- Pridružio: 30 Avg 2010
- Poruke: 329
- Gde živiš: Tu negde u okolini
|
Ista prica bila, led dioda, ispostavilo se nesto sasvim drugo. Ne zelim da te plasim, ali uvek budi spreman na goru varijantu. Ovo kazem iz razloga jer kada god sam bio spreman na nesto, a ispadne nesto sasvim drugo, razocaravao bih se i pocinjao da mrzim svoj auto, dok kada sam spreman na najgore a ispadne neka glupost, auto bi mi bio sve bolji i drazi.
Zvuci smesno, ali zaista je tako.
Motor neces unistiti, ne radis ti nista extremno, tako da se ne plasis sto se tice toga.
Mapiranjem kao sto sam vec rekao, dobices bolji odziv, jednostavno dobijas veci obrtni te samim tim, auto ti je startniji na nizim obrtajima. Ukoliko bas zelis da auto vuce sto bi rekli muski, onda mozes odraditi jos par zezalica ali moras biti spreman na vecu potrosnju..
Dakle mapiranje i pomeranje paljenja turbine ranije, recimo na ispod 2000 obrtaja bi bilo i vise nego dovoljno da osetis auto u potpuno drugacijem svetlu.
|
|
|
|
Poslao: 03 Jul 2012 19:30
|
online
- Srki94

- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12405
|
rank ::Ista prica bila, led dioda, ispostavilo se nesto sasvim drugo. Ne zelim da te plasim, ali uvek budi spreman na goru varijantu. Ovo kazem iz razloga jer kada god sam bio spreman na nesto, a ispadne nesto sasvim drugo, razocaravao bih se i pocinjao da mrzim svoj auto, dok kada sam spreman na najgore a ispadne neka glupost, auto bi mi bio sve bolji i drazi.
Zvuci smesno, ali zaista je tako.
Ako baš bude nešto gore, kao što je zamaglenje samog displeja, mora da se menja, to je dosta skupo ali neću ga menjati sigurno.
Citat:Motor neces unistiti, ne radis ti nista extremno, tako da se ne plasis sto se tice toga.
Mapiranjem kao sto sam vec rekao, dobices bolji odziv, jednostavno dobijas veci obrtni te samim tim, auto ti je startniji na nizim obrtajima. Ukoliko bas zelis da auto vuce sto bi rekli muski, onda mozes odraditi jos par zezalica ali moras biti spreman na vecu potrosnju..
Dakle mapiranje i pomeranje paljenja turbine ranije, recimo na ispod 2000 obrtaja bi bilo i vise nego dovoljno da osetis auto u potpuno drugacijem svetlu.
Hvala, videću oko cene i sl. i gde bih mogao to da odradim, mada iskreno meni je skroz ok ovako tako da mi taj remapping dođe kao neki luksuz koji mi nije prioritet uopšte. Pitao sam samo jer sam se plašio da bih motor mogao da uništim ili mu skratim životni vek jer vidim da vlasnici rade često to na ovom motoru.
Mogu da zamislim šta bi remapping odradio na 1.4 motoru u smislu drugog osećaja. Iovako se "kilavi" ispod 2k
Btw čisto da pitam, da li je pametno stalno voziti "na turbini" ili ? U suštini ako želim da me auto povuče malo bolje moram turbinu da cimam ali to znači da menjam pri 3k obrtaja a ipak je dizel u pitanju pa na 3k već počinje motor da bruji.
Ako menjam na 2.5k opet je ispod 2k u sledećoj brzini i imam osećaj da se auto muči da povuče.
Neki sada kažu da je cimanje loše ali isto tako je i loše menjanje na velikim obrtajima, tako da iskreno ne znam šta da radim. U suštini ja slušam motor dok vozim pa procenim sam ali ako je loše stalno voziti na turbini preko 2k obrtaja onda je bolje da iskuliram malo i vozim ispod 2k i održavam tako brzinu nego da održavam brzinu na 2.5k, zar ne ?.
|
|
|
|
Poslao: 03 Jul 2012 23:19
|
offline
- rank

- Ugledni građanin
- Pridružio: 30 Avg 2010
- Poruke: 329
- Gde živiš: Tu negde u okolini
|
Vidi ovako. Ne slusaj sta ti ko prica vec vozi onako kako ti mislis da je najbolje. Moj ti je savet da saltas po zvuku motora, no to ti sam odluci. Iako su moje zajebancije iz mladjih dana, daleko iza mene, ja i sada dosta puta onako nesvesno ga razvucem. Nekom buka motora smeta, ali ja volim da cujem taj simfonijski orkestar ispod haube.
Voziti sa upaljenom turbinom ili ne, naravno da je bolje ne paliti turbinu, ali cemu onda istu i imati. Proizvodjaci auta su pravili motor da podnosi turbinu, a ne kosilicu za travu da polomi sve nozeve cim naidje na kamencic.
Licno, nikada nisam imao problema sa motorom zbog turbine, a uvek sam pomerao paljenje iste ranije, ali takodje i dizao za 0.1, 0.2 bara.
Sve su to laksi zahvati, nista extremno, da moras razmisljati o kovanim klipovima itd, itd.
Uostalom odluci sam, ti znas najbolje sta zelis, a mi ovde sa foruma, cemo ti pomoci koliko god budemo mogli.
|
|
|
|
Poslao: 04 Jul 2012 00:25
|
offline
- lnenad

- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Imam ja pitanje za tebe rank, za koje necu otvarati novu temu vezano za temu cipovanja/mapiranja, ili kako vec, motora, posto je i Srki zainteresovan za isto
Naime kupih novu C5 1.6 110ks, iako mi je na probnoj voznji bila dovoljno jaka na ubrzanju da mi se cinila prigodnom za kupiti posle duzeg koriscenja nekako sticem dozivljaj da ipak to nije to jer vuce dobro samo pri nizim obrtajima. Kako bi moglo to da se sredi, da kada dajem gas za obilazenje nekog pri 80 na sat + , tj. pri jacoj brzini i obrtajima, da auto bolje vuce, da li cipovati za jos ks, sto mi je prijatelj isto sa C5 preporucio za 140ks, ili nesto drugo. I u realnim uslovima da li to ikako moze da utice na pojavu kvara motora ?
|
|
|
|