Poslao: 06 Jul 2012 20:38
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4094
- Gde živiš: Bg
|
Nema, sada sam i ja gledao u TecDoc-u. Samo jači agregati imaju, što je dobro u ovom slučaju.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Jul 2012 09:48
|
offline
- Pridružio: 25 Maj 2005
- Poruke: 1482
- Gde živiš: Gracanica, Kosovo
|
Srki94 ::
@soxx
Ja stvarno ne znam više, nije se nigde pomenulo da ovaj model ima 110 ks, pominjalo se remapiranje na 100 ks, ima 1398 cc i 50KW, to piše u saobraćajnoj.
MOj odgovor se odnosio na @rank-ov odgovor, ali tek sad vidim da je on odgovarao @lnenadu, tako da neznam dal je mislio na tvoj motor, ili njegov.
DV4 1.4 motor postoji u verzijama sa i bez plivajuceg zamajca (postoji takav kao rezervni deo za DV4), samo ne mogu da nadjem tacno od kada su poceli da ih stavljaju, mislim da je negde oko 2011.
|
|
|
|
Poslao: 07 Jul 2012 10:45
|
offline
- rank
- Ugledni građanin
- Pridružio: 30 Avg 2010
- Poruke: 329
- Gde živiš: Tu negde u okolini
|
soxxx ::Srki94 ::
@soxx
Ja stvarno ne znam više, nije se nigde pomenulo da ovaj model ima 110 ks, pominjalo se remapiranje na 100 ks, ima 1398 cc i 50KW, to piše u saobraćajnoj.
MOj odgovor se odnosio na @rank-ov odgovor, ali tek sad vidim da je on odgovarao @lnenadu, tako da neznam dal je mislio na tvoj motor, ili njegov.
DV4 1.4 motor postoji u verzijama sa i bez plivajuceg zamajca (postoji takav kao rezervni deo za DV4), samo ne mogu da nadjem tacno od kada su poceli da ih stavljaju, mislim da je negde oko 2011.
Odgovarao sam @Inenad-u, njegov C5 ima 110ks
Jedna prica se protegla ovde u vezi zamajca. OK je to znati imas li plivajuci, takodje i to koliko kosta nov itd, medjutim.
Plivajuci zamajac nije deo koji odlazi tek tako preko noci. Nekome ce trajati 50k, nekome 100k, a nekome i preko 200k. Dakle to nije nesto sto se menja godisnje, kao recimo kada se radi vel. servis, vec onda kada je to potrebno.
Neko ce reci, OK, ali to je polovan auto koji je presao dosta, te treba razmisljati i o tome. Rekao bih, OK treba razmisljati, ali onda treba razmisljati i o svim drugim stvarima. Na polovnjacima uglavnom turbina zvizdi, te koliko kosta zamena iste i to polovne reparirane iz nekog servisa koji se time bavi. Pa ni sama reparacija postojece nije zanemarljiva, te ide oko 200e plus ruke da vam istu skinu i vrate ukoliko to ne znate sami. Takodje i bosh pumpa posto je dizel u pitanju, moze otici. reparacija iste moze biti 700e.
Jednostavno receno, kupovinom polovnog auta imate macku u dzaku, i niko vam sa sigurnoscu ne moze reci da ce nesto trajati. Licno sam misljenja da o tome ne treba toliko razmisljati iz razloga koji sam naveo.
Kupovinom polovnjaka neko ce se usreciti, a neko ce proklinjati dan kada je auto kupio.
Kada kupujete auto, ukoliko budete o tome razmisljali, nikada ga necete ni kupiti. Kupujte auto da bi ste ga vozili, a ne popravljali, te ukoliko se nesto nezeljeno i dogodi, sta je tu je. Niste imali srece i to je to.
Obratite paznju na ono sto se vidi i cuje, a ono sto ne mozete videti. kako se kome zalomi.
|
|
|
|
Poslao: 10 Jul 2012 09:46
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Srki94 ::
O kvačilu:
Trese se auto kad sporo pustam kvačilo
Jeste visoko, nije na kraju ali pred kraj pusta.
Sto znaci da ti je lamela pri kraju i da pocnes da sakupljas kintu za istu.
|
|
|
|
|
Poslao: 10 Jul 2012 11:31
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Ako sam u pravu za 307 je oko 200 E ceo set, što opet jeste skupo ali ću se potruditi da ja zaradim to jer je ćale već pukao dosta, ostali smo bez dinara
Pa jeste trom auto, desilo mi se da mi se ugasi juče jer nije imao dovoljno snage u drugoj brzini, no to je stvar navike mene tako da će se popraviti uskoro. Meni je ubrzavanje u redu, drugom 70 za veoma kratko vreme, malo duži put, sasvim dovoljno kad ga razvučeš.
Čitam iz iskustva ostalih, 1.6 motori su najbolji, zlatna sredina, za 307. Da sam imao izbor između 1.6 i 1.4 uzeo bih 1.6 jer je registracija ista.
Opet, gledam izbor, da sam uzeo Focus-a opet bi isto bilo sa 1.4 motorom jer su vozila preteška.
Što se tiče preglednosti, nervira me samo pozadi ona masa između prozora i zadnjeg vetrobrana, prevelika je i baš se primeti i kvari vidljivost, sve ostalo je ok.
Takođe nije okretan auto uopšte, mnogo mu treba da napravi pun krug, skoro kao Mondeo-u.
Nadao sam se da će biti veoma okretan jer je Francuz, Renault 21 može da se okrene na običnom putu i da ne pregazi van
Što se tiče ovog kvačila, može da se pokvari bilo kada, nije bezbedno voziti auto duže ?
|
|
|
|
Poslao: 10 Jul 2012 12:40
|
offline
- lnenad
- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Kao neko ko je iskusio velike probleme sa kvacilom, tj. eksplodiralo mi je dok sam bio na autoputu, ako su u pravu ja bih to odmah mjenjao
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Jul 2012 00:39
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Nije lamela izgleda, auto kreće "pod ručnu", možda je samo korpa.
Sve u svemu majstor će pogledati kad mi radi servis, možda je preslab motor za tu masu pa se muči kad polako dajem gas i pustam kvačilo.
Ako jeste i ako mora ceo set najverovatnije ću menjati čim mogu.
|
|
|
|
Poslao: 11 Jul 2012 05:24
|
offline
- Pridružio: 07 Jun 2012
- Poruke: 30
|
Ako ti automobil krece dok je pod rucnom, mozda ti rucna nije ispravna.
|
|
|
|