offline
- dzony97
- Građanin
- Nikola Milovanovic
- Auto elektricar
- Pridružio: 07 Jan 2012
- Poruke: 213
- Gde živiš: Pozarevac
|
Napisano: 01 Mar 2016 0:23
Nakon 7 skoro 8 meseci sam resio da iskazem misljenje o autu..
Pa da pocnem, za ovo vreme koliko je kod mene uradjeno je sledece:
Veliki servis koji je bio oko 300 e
Zamenjen je senzor turbine 50 e
Zamenjen displej 100 e (zbog modela RT3, bilo bi skuplje da je bilo sa instalacijom) mali displej moze da se nadje kvalitetan za manje pare..
Zamenjeno ulje serva 20 e
Zamenjena donja desna kugla 50 e
I sada mi je riknuo lezaj zadnjeg tocka, cene variraju od kineskih 30-40 e, do onih skf preko 100e, ja sam se odlucio za neku srednju varijantu koja kosta oko 65 e, SNR je u pitanju.
Zbog zime i potrebe da se auto vozi svaki dan kupio sam celicne felne 150 e trosak, gume su bile preskupe, pa sam kupio solidne polovne, nokian, i michelin primacy (cini mise moram da pogledam)
Gume i ako su bile polovne su se jako dobro pokazale u zimskim usluvima pa cak i po ledu.
Jos jedan primer da ne idete bez majstora da kupujete auto (ako se bas ne razuemete) jeste da je moj auto bio udaren pa je gitovan i ja to nisam video.. I sada je otpao mali delic farbe pozadi, nije toliko primetno, ali meni smeta.. sredjivanje toga ce me kostati 40 e.
Naveo sam vam priblizne cene, mozda je kod vas skuplje, uglavnom imate neki vid na cene, nakon zamene kugle, lupa jos uvek nesto po malo na neravninama, isao sam kod majstora kaze da su amortizeri, medjutim mislim da je nesto drugo u pitanju, jer mi se amortizeri ponasaju ok u voznji..
Jedini problem koji me strasno nervira, i na koji vidim mnogi vlasnici 407-mica nailaze, to je gubljenje ili penjenje ulja u servu, pokusao sam da zamenim ulje, zamenio sam, stane oko 1.5 l, od prilike, tako sam i citao, medjutim meni majstor nije lepo ipustio, pa sam je stalo manje od litra. I dalje mi gubi ulje u servu, non stop dosipavam, volan krene da koci, i strasno je tesko da se upavlja automobilom (naglo izbegavnje rupa, ili naglo motanje) volan odmah uspori kretanje, to resavam tako sto non stop dosipavam ulje, za manje od mesec dana izbaci skoro litar ulja, to je meni samo privremeno resenje jer je ulje skupo 10 e je 1 litar, ulja ispod auta nema (stoji u garazi pa bi se primetilo) Kako majstori navode izbaci na cep, ali neprimetno po malo, moje neko misljenje jeste da negde izlazi, ali mi nije jasno kako nema barice ulja u garazi..
Sto se tice komfora i voznje, udoban jeste, kao sto kazu "lezi u krivini"
Iako je auto sa 136 konja, nije auto za trke, ima malo slabiji odziv na gas dok npr. caletov ford ima veci odziv na gas, i stvarno tom autu skidam kapu (znam da svi mrze fordove) ali auto je zakon, medjutim ako se vozi normalno to se bas i ne moze osetiti, normalnom nekom voznjom potrosnja moze da se obori i do 4.4 l na bordu (do Kladova i nazad 332 km u oba pravca) pretezno 4-ta, po malo peta brzina.
Ako se vozi ostrije preko leta do 7L zimi 7.5-8 l, mesovita voznja.. Uglavnom grad, i do sela nekih 15 min, 13 km od prilike.
Tako da bajke da nekom ovaj pezo u gradu trosi 4 litra moze da zaboravi
Ne kazem da nije izvodljivo, ali verovatno vise stoji u garazi nego sto se vozi
Jedna od mana jeste prednji branik to cudo samo u rikverc da se parkira blizu visokih ivicnjaka, inace su opasni po tablicu i branik
Resenje za to bi verovatno bilo ugradjivanje prednjih senzora, ali ja sam se vec navikao pa od prilike stanem, ne kacim tako cesto kao u pocetku, prvih 3 meseca sam imao polomljenih ramova za tablice na kilo.
Par puta se desilo da mi otkaze klima ili restartuje radio, ali se to za ovih 7 meseci desilo mozda 2 puta..
Ovaj problem se resava sto stanete, ugasite kontakt i ponovo upalite auto.. Welcome to Peugeots world
Elektronika je jako osetljiva, pa ne bih predlozio ugradjivanje kineskih ksenona, imao sam tu ideju al isam ubrzo odustao jer nisam hteo da eksperimentisem da mi rikne BSI ili motor brisaca, neki kazu motor fara, tako da svejedno ne bih preporucio.
Pokusao sam da ugradim LED sijalice na prednjim pozicijama, i tu je alergican, ako vas ne nervira ona pistalica svaki put kad okrenete kontakt da ne radi sijalica, samo napred.
Ovaj problem sa led pozicijama se resava tako sto se kupe skuplje pozicije, koje u sebi imaju otpornik..
Sto se displeja tice, ako imate radio sa telefonom i mali displej (imate svu podrsku za veliki diplsej) potreban vam je drugi radio i displej, malih buksni i dva opticka kabla (pisao sam ranije u temi o tome)
Sto se malih displeja tice, ima ih kao karamela po internetu, sto u zutoj sto u fabrickoj boji pozadine, uglavnom se preporucuju sa crnom plastikom. (u ovu informaciju nisam siguran, jer i crni moze verovatno da crkne, a postoje i beli koji ne crkavaju tako lako. Uglavnom crkavaju oni u pocetnim godinama proizvodnje.
Veliki displej je najbolje resenje ali i najskuplje, vodite racuna od RT3, RT4, RT5,Rneg ima dosta oznaka, i vodite racuna da je ista veza (CAN,VAN)
Za sada je ovo moj utisak o automobilu, jako atraktivan i lep auto, za 7 meseci sam presao 10.000 i stize zamena ulja Osim ovih potrosnjih delova, koji mogu da vam crknu na bilo kom polovnjaku, savrsen auto, i svaka preporuka
Nadam se da sam pomogao nekom oko cena i nekih pitanja.
Pozdrav!
|