Poslao: 21 Feb 2018 19:40
|
offline
- aleksandar_ng
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 10 Nov 2014
- Poruke: 5
|
^dzony97
Nije me bilo neko vreme, šta ćeš, gužva ovih dana. Vidi se da se razumeš u materiju, prijatelju. Mehaničar?
Desna štopka sređena, problem si pogodio.
Fap filter softverski isključen, 50e prijateljski, a uz to mi je i ključ rezervni uradio, bez tastera naravno.
Svratio do majstora za to "lupkanje", ispostavilo se da si i tu bio u pravu. Inače, motor i trap utegnuti, bez problema. Kaže, ceo set kvačila, sa zamajcem...i kao, nije još urgentno, mogu da teram 10.000km još sigurno, ali bolje je da rešim to ranije, što ću i da uradim. E sad ide glavna stvar. Pogodio si za cenu (ponovo), novi delovi su oko 50.000 dinara + ruke. I preporučuje mi reparirane delove, kaže, iskoštaće me oko 150e. I još kaže, da može da nabavi i originalne reparirane s 407, ali da je mnogo bolja varijanta s Citroena C5, kao, bolji su i trajniji. Mišljenje? Savet?
Da, pala temperatura ispod 0 par dana u nizu...krenuo akumulator da zeza. Punio ga jednom, i sad ajde da kažemo, šljaka...pitanje je do kad, tako da, trebalo bi da pazarim i njega u skorije vreme. Preporuka neka?
I najtužnije za kraj, jbg, za felne ću da sačekam srećnija vremena...jurim neke ratkapne kao privremeno, low-cost rešenje.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 21 Feb 2018 20:01
|
offline
- Rastafarii
- Moderator foruma
- Pridružio: 22 Mar 2006
- Poruke: 3760
- Gde živiš: 127.0.0.1
|
aleksandar_ng ::3. e sad realan problem. Čuje se lupkanje ispod haube. U leru ne, uglavnom pri polasku i zaustavljanju.
Znam da ce delovati smesno, ali pogledaj prvo da ti nije upalo nesto negde.
Ja sam jesenas imao slican problem, isti simptomi - lupanje na malim obrtajima - dakle pri polasku i zaustavljanju, majstor rece nesto oko menjaca... Dva-trista evra u najavi. Problem je resio surak, izvadio orah koji je upao izmedju haube i soferke, od tad - nikakvo lupkanje.
|
|
|
|
Poslao: 12 Jan 2019 01:11
|
offline
- steva zr
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 12 Jan 2019
- Poruke: 1
|
Poštovanje svima,
da se predstavim, ja sam Steva , iz Zrenjanina sam i oko 3 godine imam Pežo 307 2.0 16v, sa RT3 navigacijom i malim displejom, i naravno crkao mi je displej (nije baš bio OK ni kad sam kupio auto, ali sad je sroz otkazao).To je Magneti Marelli sa 6 pinova, koji nema teorije da nađem...
Čitajući vaša iskustva rešio sam zato da nabavim veliki - DT V displej i skontao sam kako se povezuje, samo bih molio za info gde ste nabavili optičke kablove i kakvi treba da budu priključci na njima?
Zahvaljujem se unapred
Pozdrav
|
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Jan 2020 14:34
|
offline
- aleksandar_ng
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 10 Nov 2014
- Poruke: 5
|
Drugari...imam par pitanja, da kažemo "kozmetičke" prirode. Naravno, 2.0 hdi, 2005.
Obzirom da mi je akumulator "go", tj. samo pričvršćen za postolje, bez zaštitne plastike... Pretpostavljam da to nije bilo tako fabrički zamišljeno, već je bilo tu nekog poklopca? Ili pak kutije u koju bi se akumulator spustio pa tek onda stavio pokopac? Ako može i neka slika, kako bih znao šta da tražim po netu...
Dalje, za aluminijumske felne idu isti šrafovi kao i za čelične ili se razlikuju? (možda je pitanje malo banalno, ali ne zamenite)
Takođe, spojleri na prednjem braniku, oni koje služe da ih slomimo o ivičnjake... Kako se montiraju novi? Da li se samo žabice postave na mesto ili je potrebno da se šrafi štogod?
Hvala!
dzony97....sedmica za primer! Svaka čast!
|
|
|
|
Poslao: 11 Jan 2020 16:53
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Ono što sigurno znam je da ne idu isti zavrtnji za čelične i alu felne.
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2020 10:45
|
offline
- Ćimi
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Jun 2020
- Poruke: 1
|
Pozdrav. Kupio sam peugot 407. Sad u njemu imam obični displej. Ugadija bi ono radio i navigaciju. Da li je to moguće i jel se na instalaciji sta minja?
|
|
|
|
|
Poslao: 14 Okt 2024 06:03
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Nakon 20 godina, Dekica je otišao u penziju.
Mada preranu, morao sam da ga penzionišem jer sam prošle godine izdvojio oko 1000 evra za reparaciju dizni, veliki i mali servis te zamenu nosača.
Servis koji je radio reparaciju je odradio posao loše i auto ima veće probleme sa paljenjem nego što je imao pre reparacije. Nažalost, nisam imao živce da ih gonim sudski a nisam više ni želeo da ulažem u auto jer je i zamor delova odradio svoje. Verujem da motor ima preko 600-700k realnih pređenih kilometara u ovom trenutku.
Istina, auto i dalje vuče nenormalno ali još jedna stavka koja je dosta uticala je i potrošnja goriva.
Od ove godine, registracija mu je oko 20 hiljada.
Zamenila ga je jedna 508 lepotica iz 2013. godine sa 1.6 e-HDI motorom koji ima ~ 120ks a sve što mogu o njoj da kažem je da sam imao priliku da me voze u najnovijim automobilima od 20-100k evra i da je opšti utisak nešto slabiji od mog oduševljenja vožnje u tim automobilima po pitanju komfora i opreme.
Iako sam imao strah da će 1.6 motor biti slab, ispostavilo se da ova e-HDI verzija ima i više nego dovoljno snage i da ubrza i da pruži više nego komfornu vožnju, dok je ekonomičnost neuporedivo bolja u odnosu na 2.0 HDI.
|
|
|
|