Poslao: 22 Jun 2007 20:37
|
offline
- Radasin
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Apr 2007
- Poruke: 24
- Gde živiš: far away from here...
|
d_draguljce ::
Mada, ne razumem te kako kupujes auto od nekog ko nije ovlascen!
Ta osoba ima svoj auto-plac negde u ili oko Paracina....na osnovu toga mislim da je skroz O.K.
Pada mi cak napamet da odvezem taj automobil u AMSS-centar i tamo proverim kompletno sve, od regularnosti papira do stanja motora i karoserije. Samo....to nece ni malo jevtino da bude...moja racunica-oko 150E :hammer:
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 23 Jun 2007 15:31
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
manji motor(u ovom slucaju 1.5dci), koji se ugradi u veci automobil-megan, trpi veca opterecenja, nego sto bi trpio recimo kod klia.zato je(po meni) bolji izbor 1.9. veca kubikaza se bolje nosi sa velikom karoserijom. 1.5 dci ces morati voziti na vecem broju obrtaja nego 1.9, da bi dobio bar priblizne performanse 1,9 motora. sto vise obrtaja, to je manji vijek motora.
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2007 15:50
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
@grbe,
a da li si video gde sam napisao koliko je tezak "megane" sa motorom od 1.5 dci i motorom od 1.9dci, i karakteristike oba motora, sve je tu!!
Uvek je bolje uzeti jaci motor, slazem se sa tobom i nisam hteo da objasnjavam zasto jer sam vec rekao 1.5, ali nekad stvarno nema potrebe za jacim motorom, razlozi mogu biti razliciti!!
Clio ima slabiji motor, taj se ne ugradjuje u "megane"
|
|
|
|
|
Poslao: 24 Jun 2007 01:20
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
lorki ::
Clio ima slabiji motor, taj se ne ugradjuje u "megane"
znam, ali ima istu zapreminu. to je osnovno. programiranjem centralnog komp. on ima vise konja, ali samim tim mu se povecava i broj obrtaja i sl.ne prave se dzaba vece zapremine. mislim, ja bih covjeku savjetovao veci motor, jer bih ga ja uzeo. a naravno, svako prema svojim potrebama.
Dopuna: 24 Jun 2007 1:20
d_draguljce ::Trpi veca opterecanja! To nije Audi 100 sa 1.8L pa da trpi opterecenja! Zaista mislim da je 1.5dci mnogo bolje za njega jedino ako nema cetvoroclanu porodicu pa ih vozi stalno!
a sto ako ima 4.clanu porodicu? ili vece drustvo?zasto ameri imaju monstruozne kubikaze,kada evropljani isti broj konja dobijaju iz 2-3x manje radne zapremine?zbog toga te masine imaju nevidjen obrtni moment, a traju maltene vjecno. sve zbog razloga sto im masine nisu `navijene`.
|
|
|
|
Poslao: 24 Jun 2007 03:13
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
grbe ::mislim, ja bih covjeku savjetovao veci motor, jer bih ga ja uzeo.
Pa ko ne bi uzeo veci motor! Nisu ameri budale sto imaju Pontiac sa 4000cc! Ali opet, moj savet je 1.5dci, i nemoj da se zavaravate kao ni Ti Grbe, razlika je samo 400 kubika, a sigurno je veca rregistracija!
grbe ::
zasto ameri imaju monstruozne kubikaze,kada evropljani isti broj konja dobijaju iz 2-3x manje radne zapremine?zbog toga te masine imaju nevidjen obrtni moment, a traju maltene vjecno. sve zbog razloga sto im masine nisu `navijene`.
E, pa sad! A dali je Tebi neko, nekad, negde spomenuo koliko trose ti automobili!? Evo ovih dana svedjani slave pocetak leta i sve se voze ti stari modeli iz 67 i rade ko traktori! Pontiac, Mustang, Corvette 3 gen. Slikacu ih sutra ako mogu! Trose 100 na 100, a evropljani su zakon! Niko ne zivi vecno! Bolje motor 1.5dci!
|
|
|
|
Poslao: 24 Jun 2007 15:58
|
offline
- pravnik
- Građanin
- Pridružio: 21 Mar 2007
- Poruke: 207
- Gde živiš: Republika Srpska
|
@.........
Mene interesuje jedan sitan detalj koji mi malo smeta kod Reno vozila, a to je sljedece kolega je nedavno uzeo megana 2003. godinu 1.9dci, full oprema, siva boja za 16.500 KM doduse istekla je registracija znaci 17.000 KM tj. 8.500 evra. Dobar auto, posebno mi se svidjela fora sa kljucem-karticom.
Dosta ljudi kupuje reno zbog cijene polovnih vozila, nisu losi, ima potraznje za njima a sa cijenom su jeftiniji oko 1.000-1.500 evra u odnosu na recimo VW vozila? Zbog cega?
Ako neko ima auto sa 1.9dci motorom, zamolio bih ga da napise cijenu servisa u Srbiji u evrima otprilike, nemora biti tacan iznos.
|
|
|
|
Poslao: 24 Jun 2007 17:04
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Bitan mu je obrtni momenat koji je za nijansu veci kod 1.9 dci ali je taj motor tezi, i bitna mu je kompresija motora ona je ista!!
Kod ovih dizela nema potrebe da se teraju u visoke obrtaje jer odlicno vuku jos od 1500 o/min ko je vozio sna o cemu pricam, pa ja recimo nikad nisam presao 2500 o/min, jedino sam jednom na auto-putu hteo da vidim kakva je buka i kako ce se ponasati kad ga nagazis do kraja, znaci do kraja, ali to je bilo samo jednom,
nema potrebe za takvom voznjom, znate i sami 1000 razloga protiv ovakve voznje, znaci ovi motori su vrlo elasticni, kad se pogleda kriva obrtnog momenta ona je skoro ravna!!
Na kraju na njemu je da odluci, jer mi ne znamo sta ce on da radi sa njim i jednostavno kakve zahteve ima kao vozac, za svakog od nas je razlicit pojam ubrzanja!!
Samo jos da dodam, da ce Reno motor 1.5 dci od 110 ks ugradjivati u novu Lagunu, cije slike su se vec pojavile, a ako se setim da je Reno obecao da ce ovaj auto biti medju vodecima sto se tice pouzdanosti, onda mogu da zakljucim da ovaj motor moze ladno da se nosi sa Meganom koji je svakako laksi od Lagune, ova auta i motori prolaze jako stroge zahteve i testove pa ako sve prodju onda se odobrava proizvodnja!!
|
|
|
|
Poslao: 25 Jun 2007 02:32
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
ni sam ne znam koliko sam kola do sada vozio i popravljao, sto benzinaca a sto dizelasa.ako cemo da pricamo sa aspekta ekonomicnosti, onda mozemo reci da je bolje uzeti 1.5dci. ako pricamo sa aspekta voznih karakteristika, onda nemojmo da svasta pricamo, i da pravimo teoriju da auto sa manjom zapreminom, ide kao auto sa vecom zapreminom.manje-vise svako auto dobro ide kada se u njemu voze 1-ili 2 osobe.kada se voze 3 ili vise osoba, onda do izrazaja dolazi veca zapremina.sto to znaci, da auto sa vecom zapreminom, u ovom slucaju 1.9dci, nema samo za 400cm2 vecu zapreminu, vec i veci broj konja, kao i sto je mnogo vaznije, veci obrtni moment. to znaci, da vozilo sa vecim brojem putnika moze lakse i bolje prihvatati gas, odnosno dato vozilo pokretati.da bi auto sa manjom zapreminom dalo makar priblizne vrijednosti, mora se `tjerati` na veci broj obrtaja, kao i da su saltanja cesca, jer je obrtni moment manji.ko se iole razumije u motore, zna o cemu govorim.
@ lorki
ma kakve veze kompresija ima kao pokazatelj koliko je koji motor jak!!!!!???????????kompresija pokazuje sasvim nesto sesnaesto, ali ja definmitivno necu sada o tome. to sto imaju istu kompresiju, to ama bas nema nikakve veze.nego, kada vec pricamo o SUS motorima, ajmo bar da imamo neki elementarni nivo znanja iz mehanike.cisto da bismo covjeku zaista pomogli oko izbora pravog motora, odnosno onog koji njemu treba.nema ljutis na ovu moju sugestiju.
|
|
|
|
|