Poslao: 24 Sep 2010 10:32
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Znati li zašto se prestao proizvoditi pežo 404?
Nije se kvario a to nikako ne valja, zar ne!?
To je moj odgovor oko ovih kablova u gornjim postovima.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 24 Sep 2010 11:39
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Nije toliko komplikovano ako treniras, znaci samo trening i trening i onda zamena sijalice postane rutinska stvar koja traje 5 minuta. Snimak koji je Zeljko postavio nije realan, da ne kazem smesan. S obzirom da dolazi od Britanaca nista me ne cudi.
Kad sam prvi put menjao sijalicu bez skidanja tocka, (komotnije je sa skidannjem) trebalo mi je mozda sat vremena, gde sam pricao sa drugarom koji mi dosadjivao.
http://www.meganeownersclub.co.uk/changingmeganebulb.php
Pravilnik o kome Acid prica ako se ne varam trebalo bi da vazi od 2011.
I da, i ja sam za to da svaki vozac moze bez velikih kolikacija da zemni sijalicu.
|
|
|
|
Poslao: 24 Sep 2010 19:38
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Snimak jeste preteran, sala . Ali cinjenica je da su predvideli skidanje tocka, za zamenu sijalice.
Nevezano za sijalicu i Renault, ali preterase koliko malo mesta za motor ostavljaju u automobilima. Skoro sam ima priliku da vidim na jednoj marei gde remenica cese o sasiju, zato sto je nosac motora malo popustio. Cak i kada je zamenjen nosac, prostora ima tek toliko da se zavuce neki osrednji srafciger.
|
|
|
|
Poslao: 24 Sep 2010 19:50
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Nije to planirano da se popravlja kao sto se kod nas radi. U inostranstvu to voze dok radi i dok je novo pa posle prodaju nama da se maltretiramo.
|
|
|
|
Poslao: 24 Sep 2010 21:38
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
FAMAS ::Nije to planirano da se popravlja kao sto se kod nas radi. U inostranstvu to voze dok radi i dok je novo pa posle prodaju nama da se maltretiramo.
Jeste vala, cuvaju oni vise novac nego sto mi to radimo. I tamo cvjeta biznis sa polovnjacima.
|
|
|
|
Poslao: 24 Sep 2010 22:40
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
grbe ::I tamo cvjeta biznis sa polovnjacima.
Tamo barem rec polovnjak ima pravo znacenje dok kod nas rece polovnjak znaci sve samo ne polovan auto
|
|
|
|
Poslao: 25 Sep 2010 00:40
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Napisano: 25 Sep 2010 0:37
grbe ::Jeste vala, cuvaju oni vise novac nego sto mi to radimo. I tamo cvjeta biznis sa polovnjacima.
Sa ovim bih se potpuno slozio.
Zeljko, kakve se po kisi nocu te plazma eagle sijalice? To nesto kao ksenoni?
Famas, nasao sam momka koji bi mi uradio poliranje, samo ne znam sa kojom polir pastom radi, moracu da ga pitam. Obecava da ce mi kvaliteno odraditi ovaj posao, mada nismo neki drugari pa ne znam koliko mogu da mu verujem. Mozda da mu kupim ovo sto si naveo i pitam koliko bi uzeo za ruke? Sa njegovim materijalom + hemijsko ciscenje, 65e.
Dopuna: 25 Sep 2010 0:40
E da, na ovim sijalicama sto sam uzeo pise da su Nemacke, videcu kako ce se pokazati.
|
|
|
|
Poslao: 25 Sep 2010 10:15
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Napisano: 25 Sep 2010 0:55
Vidi, problem je u samom postupku poliranja. Nepisano pravilo je da se kod novih lakova izbegava masinsko (korektivno) poliranje, vec da se primenjuje samo tzv. kozmeticko poliranje radi zastite laka i ispravljanja malih ostecenja, ako postoje. Posle kozmetickog poliranja ce ti sa laka nestati i one masne mrlje od afalta, insekata i drugih prljavstina. Za to u servisu koriste razna abrazivna sredstva koje stete laku, samo zato da se ne bi mucili da ciscenjem.
Drugo. Veoma mali broj servisa koji to rade nemaju prave polirke, posto one kostaju mnogo. Ne mislim na ono smece sto se prodaje u Metrou, Tempu i slicno. Zato obicno koriste brusilice na koje nakace sundjer i time poliraju. To je smrt za lak.
Trece. Veoma bitna stvar je pravilan izbor paste ili voska. Tip sredstva se bira prema stanju laka i farbe. Ja sam ti napisao sta da kupis u tvom slucaju.
Nadjes nekog druga, kupis neki rostilj i pivo i zajedno to zavrsite za sat-dva. Ja sam sam moj auto polirao pre dve-tri nedelje, i trebalo mi je oko dva sata rada, a rezultat je fenomenalan.
Sto se tice sijalica. Sve te xenon-plazma-look sijalice OK svetle po suvom, dok se po kisi samo rastura svetlost. meni je to dosta smetalo dok sam ih koristio. To ne vazi za Philips, Osram, Wurth i slicno.
Dopuna: 25 Sep 2010 10:15
I jos nesto. Pasta ne utraljava specijalnim mekanim sundjerima, aplikatorima. A na mestima gde postoji ostecenje laka ili farbe, pastu utrljavas obicnom vatom jer je ona dobra da ubaci pastu u te neravnine a glancas mikrofiber krpom za poliranje.
|
|
|
|
Poslao: 25 Sep 2010 12:56
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Sto se tice sijalica, iznenadjen sam kako dobru svetlost daju i po kisi. Mogu vam reci da svako ko se vozi u kolima ima opasku "Kako su ti dobra svetla". To je nesto kao na foru ksenona, mada nije to videlo ksenone, ali u svakom slucaju su dobre.
Sto se tice poliranja, pre neki dan isao da kupim pastu. Trazio onu sto je Famas pominjao, sonax. Medjutim u jednoj prodavnici boja i lakova mi kazu, nemamo te jevtinije paste, drzimo samo profesionalne. Ja se malo iskreno iznenadio. Te profesionalne paste prodaju na meru, zaboravio sam koji je proizvodjac. Platio sam 300g grublje G6, 1000 dindzi. I isto tako finije G3. Nisam jos polirao auto, zato sto je kisa, prenecu vam iskustva. Ako mi ovo sr... ne skine farbu sa kola . Inace i ja sam vise za rucno poliranje. Samo sto meni treba ceo dan da ispoliram ceo auto, ja to poliram krvnicki (sedam dana me posle bole ruke).
|
|
|
|
Poslao: 25 Sep 2010 13:21
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Napisano: 25 Sep 2010 13:08
Paste za masinsko poliranje sluze samo da izgladjivanje farbe, tj. za postizanje sjaja. Nemaju zastitnu ulogu, tj. ne voskiraju farbu, i te paste nisu za rucnu upotrebu. Ta sredtsva sadrze i razredjivace, razne abrazive itd (to je ona fora, gruba pasta-fina pasta). Prilikom poliranja se skida osteceni sloj laka, oksidacija boje i ostala prljavstina koja se skuplja na povrsini automobila. Takodje prilikom masinskog poliranja se skida i zastitni sloj voska, tako da je obavezno i voksiranje automobila nakon masinskog poliranja.
Kod rucnog poliranja je situacija drugacija. Sredstva za rucno poliranje u sebi sadrze vosak i manje su abrazivna. U isto vreme skidaju oksidaciju farbe i druge necistoce, popunjavaju sitna ostecenja i voskiraju auto. Ona pasta koju sam predlozio Lorkiju sadrzi i pigmente boje koji vracaju prirodan izgled farbi. Sonax sredstva za poliranje sadrze i tzv. Karnauba vosak, sto je trenutno broj 1 u industriji auto kozmetike.
Najpoznatije marke farbi su Farecla, 3M, Sonax, Turtle Wax, Meguairs... iz mog iskustva, najbolji odnos cena-kvalitet ima Sonax.
Dopuna: 25 Sep 2010 13:21
zeljko f ::...Trazio onu sto je Famas pominjao, sonax. Medjutim u jednoj prodavnici boja i lakova mi kazu, nemamo te jevtinije paste, drzimo samo profesionalne...
Sonax proizvode ja kupujem preko interenta, ni ja ne znam gde ima da se kupi ovako u prodavnicama.
|
|
|
|