Poslao: 31 Mar 2008 14:56
|
offline
- Igorio
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Feb 2008
- Poruke: 22
|
Opet neko ko je svratio na forum samo da bi se hvalio,izneo par cinjenica i nista nam nije pomogao,.Pa bre faco,kako si ti otisao na busotinu,niko se ne radja sa iskustvom?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 01 Apr 2008 00:08
|
offline
- Stena Guys
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Mar 2008
- Poruke: 11
|
@Igorio
poceo sam u saipem-u jer oni uzimaju ljude odmah nakon fax-a. tamo sam radio kao electronic engineer. prvo na castoru sei (semisubmersible pipelay barge) i onda na saipem7000 (semisubmersible crane vessel - DP 3 klase, drugi najveci brod dizalica na svijetu kapaciteta podizanja 14000 tona) - pogledaj na net-u saipem.eni.it tamo se mozes i prijaviti.
saipem vecinom ima brodove konstrukcijske flote, mada i par rig-ova i jedan drillship Saipem10000. Ako te prime ne mozes birati gdje ides nego gdje te posalju, a ako se dobro pokazes onda te salju na Saipem7000(to im je flag ship i kako oni kazu tamo ide samo elita).
Ujedno je i najbolja odskocna daska za svijet naftne industrje, no najveci problem je diskriminacija (talijani imaju sve privilegije dok ti kao balkanac uvijek si second class) i rotacija (radi se 56/28 i doma si cetiri mjeseca godisnje). pa sad vidi isplati li se.
|
|
|
|
Poslao: 03 Apr 2008 02:27
|
offline
- sinisabrkic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 04 Apr 2007
- Poruke: 19
|
Stena Guys ::braco srbi pa nemate pojma o naftnoj industruiji...bolje vam je da se uhvatite motike...u vecni slucajeva na pravim kompanijama place su od 5000-15000 evra...pozicije kao sto su mehanicar 8000 eur, elektricar 8000 eur, elektronicar 9000 eur, chieff engineer 12000 eur,
radi se sest mjeseci na bazi rotacija 28/28 (internacionalno - overseas), 14/28 (norveski sektor), 21/21 UK sektor (Sjeverno more). svi troskovi su placeni ukljucujuci tecaje, putne troskove, avionske karte.
radi se 12 sati dnevno svaki dan - nema slobodnih dana, praznika i dzabalebarenja. iskustvo je neophodno na tehnickim pozicijama - nitko vas nece uzeti na rig ako nemate iskustva. poznavanje jezika - engleski u govoru i pismu je imperativ.
sto se tice firmi kao sto su saipem, transocean - za koje krca fratelli cosulich - iskoristavaju ljude i daju im placu na osnovu pasosa kojeg posjedujete. bez obzira na znanje i vas trud...talijan , englez koji radi na istoj poziciji kao vi imat ce tri puta vecu placu (bolje privilegije sto se tice hrane i smjestaja - vezano za saipem).
opcenito izbjegavati americke kompanije i place u dolarima zbog osciliranja valute i nekorektnog odnosa prema radnicima sa istoka...
dovidjorno
Dopuna: 30 Mar 2008 3:28
@sinisa
pa ti prika pricas nebuloze..na vecinu vodecih kompanija moras slati application direkno na sluzbene stranice (human resources - HR).
ako im odgovaras zovu te na telefonski interview i poslije na face to face interview.
Prijatelju moj,
ako se ne varam, ovde pricamo o zaposlenju ljudi bez ikakvog iskustva, jer oni koji to imaju ovde zaista nemaju sta da traze osim da se hvale, ne znam ti ni ja cime.
Ja sam rekao i opet kazem da neko ko nema iskustva u ovoj robiji, jedino moze da dodje do posla preko neke agencije, recimo ove koju si ti spomenuo i iznio dosta neistina o njoj...
Druga stvar je da se Transocean nikako ne smije , niti moze porediti sa jednim jadnim Saipem-om, jer je TS daleko najveca naftna kompanija na svijetu, dok je sledeci Nobel, pa Ensco...
Sto se tice razlike u ishrani, plati, smjestaju... izmedju radnika, recimo Francuza, Engleza ili nekog sa nasih prostora, pa nemojmo se zavaravati, nema od toga nista, osim mozda na jadnom Saipem-u.
E sada je dosta prazne price i vrijeme je da opravdamo svoje pisustvo na ovom forumu. Moja kompanija trenutno trazi vise ljudi sa zavrsenim Masinskim - Strojarskim fakultetom i naravno poznavanjem engleskog jezika, pa ako je neko zainteresovan za posao na platformi, neka mi se javi, ja cu rado da mu pomognem da dobije vizu ( to ce da srede agenti iz agencije ) i da ode na razgovor u Ravenu gdje se nalazi nas ofis.
Svi treba da znate da zivot i rad na platformi nije ni malo lagan, jer ste u zatvoru, ne mozete ni da zamislite kakvom . Hrana i smjestaj su jako dobri a sve ostalo ne vrijedi tih para . Svake godine vaseg zivota, pola provedete na ovom zeljezu, tj. bacite u vodu.
Ovde je malo normalnih ljudi i jako je zalosno za jednog mladog covjeka da mora da dodje u ovaj pakao, ali sta da se radi...
|
|
|
|
Poslao: 03 Apr 2008 07:17
|
offline
- Stena Guys
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Mar 2008
- Poruke: 11
|
@sinisa
to tvoje dizanje tranoceana u oblake je ocito jer vjerovatno imas neke koristi od toga...prvo i osnovno znam sta pricam o transoceanu jer i sam sam radio za njh u Sjevernom moru na jednom od Sedca...moj kolega je radio na Radaru tako da znamo kakvi su odnosi...dalje sto se tice placa postoji velika razlika izmedju nas i njih...istina je da je transocean - global santa fe postala jedna kooperacija, ali ocito nisi informiran da im svi ljudi odlaze...plus to sto su im rig-ovi stari po 30 god - sve zivo u raspadu...
sto se tice saipema ti nemas pojma da je to najveca konstrukcijska flota na svijetu i posjeduje brodove o kojemu jedan transocean moze samo sanjati te je dio jedne od najvecih svjetskih kooperacija - ENI.
idealno za pocetnike - elektricare, elektronicare i mehanicare - zbog opreme i sustava koji se nalaze na brodovima
kao elektronicar si svakodnevno ukljucen u odrzavanje (DP-a, Propelera, Generator, Simrad, Siemens Simoreg drive, Ansaldo, Automatizirani sustavi, Step 7, PLC)
Problem su jedino medjuljudski odnosi (osvrni se na moj prethodni mail), ali negdje se mora poceti.
moje osobno misljenje vise se da nauciti na saipemu nego na jednom transoceanu jer ipak prije ili kasnije cete vidjeti da postoje kompanije koje placaju jako velike svote novaca, ali za njih je poterbno iskustvo.
|
|
|
|
Poslao: 03 Apr 2008 10:05
|
offline
- dexdexter70
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Mar 2008
- Poruke: 13
|
sinisa,
sta bi sa Banja Lukom i agencijom?
Od svih mailova koje sam poslao delom sam dobio formalne odgovore kao :u nasoj ste bazi ako zatreba zvacemo vas ali moram da priznam da italijani rade i takve formalne stvari shmekerski pa se Daniele Bembi sasvim drugacije a opet isto zahvaljuje na mojoj aplikaciji.Da nisam lutao po Italiji 3 godine vec bi mislio da treba da se spakujem,takav mi je odgovor poslao.
Da li na ovom forumu postoji osoba pod nickom popvladimir sa drugog foruma?Imao sam neko pitanjce..
Posto svi kazu da su varioci najodgovorniji za izazivanje pozara ajde ljudi ako vam se neka platforma ne svidja sredite mi sljaku tamo pa da pevaju :"gori more,tope se planine..."
|
|
|
|
Poslao: 03 Apr 2008 11:42
|
offline
- sinisabrkic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 04 Apr 2007
- Poruke: 19
|
Sto se tice agencije koja je trebala da bude otvorena na nasinm prostorima, od toga za sada nema nista...
Oni koji misle da kad` tad` dodju do posla na platformi, moj im je savjet da ne spominju imena agenata nigdje, a posebno ne na forumima.
Istina je da Transocean ima dosta starih platformi, ali su isto tako prije par dana iz Mexickog zaliva za afriku krenule 4 nove platforme, koje imaju potpisan ugovor za PetroKanadu na 5 godina.
Razlika izmedju TS i neke manje kompanije je sto u slucaju da neka nasa platforma izgubi ugovor, zbog bilo cega, bez problema rasporedi radnike na svoje platforme, kojih ima svuda po svijetu, dok neke manje kompanije u tom slucaju mogu samo da podjele momentalne otkaze...
Cinjenica je da je TS daleko naj veca i naj bolja naftna kompanija na svijetu.
|
|
|
|
Poslao: 03 Apr 2008 14:20
|
offline
- Stena Guys
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Mar 2008
- Poruke: 11
|
Cinjenica je da je Transocean najveci ali i najlosiji na svijetu trenutno..
Razlika u placi na poziciji Elektronicar (ET) je ogromna. Na transoceanu placa elektronicara je 3500 USD mjesecno dok je na Steni, SeaDrill-u 9000 EUR mjesecno plus razni lojaliti bonusi. Da ne pricam o Sevanu tamo su jos vece place...Stari moj ti nemas pojma sta pricas o tome tko je najbolji i najtrazeniji na trzistu...Stena trnenutno radi 3 nova drillshipa 7 generacije (prvi u svijetu imaju brod 7 generacije DrilMax1), Seadrill 2 drillshipa 6 generacije (dizajn saipem 10000) i 6 semi-a i svi imaju ugovore na 5-8 god.
|
|
|
|
Poslao: 03 Apr 2008 18:52
|
offline
- sinisabrkic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 04 Apr 2007
- Poruke: 19
|
To je tvoje misljenje i ne mora da znaci da je istina.
Ono sto ja znam, to je da je nasa kompanija u prosloj godini imala cistu zaradu od 18 000 000 000 dolara, dok su svi ostali oko 1 000 000 000 na godinu, to govori sve .
Ma necemo vise o tom`. Daj ti nama legendo reci kako da ubacimo nekog na bilo koju kompaniju. Daj da malo pokusamo pomoci ljudima...
Pozdrav !
|
|
|
|
Poslao: 03 Apr 2008 19:42
|
offline
- dexdexter70
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Mar 2008
- Poruke: 13
|
vec sam pomislio da ste PR menadzeri ili imate prihod od lojalnosti kompanijama
zato,ako mozemo malo konstruktivnije...
u sutini,ako vec nemamo agenciju koja moze da pomogne imamo ovaj forum i ljude na platformama kao i njihove prijatelje pa nam i ne treba agencija jer je preporuka pola posla.Svakako,ne moze se garantovati za drugoga ,pogotovo nepoznatog,ali moze da se ogovarajuci CV preporuci bez ulaganja svog kredibiliteta.nadam se da smatrate da je bolje vise nasih ljudi na takvim mestima?
I ovih 11 stranica na forumu je dobar pokazatelj da interesovanje postoji kao i napredak u informisanosti zainteresovanih.Evo ,ja sam primer.
idemo dalje...
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2008 08:14
|
offline
- temsi
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 04 Sep 2007
- Poruke: 6
|
sve je ovoOK
kako da mi dodjemo do tih radnih mesta.
u mojoj firmi gde radim ja mogu da zaposlim ili da preporucom nekoga
gde da se direktno obrati
to trazimo i mi
gde da saljemo CV
pozdrav
|
|
|
|