Poslao: 19 Feb 2014 11:26
|
offline
- Pridružio: 07 Nov 2004
- Poruke: 261
|
Imam jutros iste probleme kao mcrule na početku posta. Da li je to samo kod mene? Šta je rešenje? Ne mogu ni da resetujem šifru i ako znam da je tačna: ˝Your password can’t be reset online.
For security reasons, you need contact Yahoo! Customer Care to help you reset your password.˝
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 11:01
|
offline
- Yahoo problem
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 20 Feb 2014
- Poruke: 5
|
I ja imam identičan problem od juče.
Ja sam juče već bila kontaktirala Customer Care ali sam dobila od njih sledeći odgovor:
Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.
Hi (moje ime i prezime),
Reasons your Yahoo account was deleted:
help.yahoo.com/kb/index?page=content&id=SLN.....XpchISHw==
We're looking forward to your reply, (moje ime i prezime).
Regards,
Giovanni
Yahoo Customer Care
We will assume your issue has been resolved if we do not hear from you within 72 hours.
Thank you for allowing us to be of service to you.
Znači, ladno su me uputili na stranu na kojoj se objašnjava zbog čega je možda moj malog obrisan!!!???
Msm, stvarno su idioti.
Baš bi mi mnogo značila pomoć, ako ima nekoga ko je prošao već kroz sve ovo da nam kaže koji je epilog? Da li da zaboravimo kompletno na yahoo nalog ili ima smisla truditi se oko ovoga?
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 13:25
|
offline
- Pridružio: 07 Nov 2004
- Poruke: 261
|
Ja sam u kompletnom ludilu! I dalje ne radi, juče sam prijavio preko Help-a 2 puta njihovoj podršci i još nema odgovora. Zvao sam i preko Google Voice direktno njihovu podršku, po nekoliko sati na čekanju, veza na kraju prekine.
Ja ne znam šta da radim?!
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 13:29
|
offline
- Yahoo problem
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 20 Feb 2014
- Poruke: 5
|
Ni ja ne znam sta vise da radim, ja sam im ponovo danas pisala i pitala kako je moguce da mi je nalog obrisan i zbog cega? Sada cekam odgovor.
Kada smo glupi i koristimo yahoo. Ako budem ikako povratila pristup nalogu i ako isti nije obrisan posle ovog cu ga sama obrisati.
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 14:16
|
offline
- bojan1000
- Građanin
- Pridružio: 26 Feb 2010
- Poruke: 99
- Gde živiš: Pirot
|
Pre nekoliko dana se dogodio hakerski upad na Yahoo mail tako da treba da sačekamo malo da poprave šta se popraviti može.
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 14:19
|
offline
- Yahoo problem
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 20 Feb 2014
- Poruke: 5
|
Hvala ti na odgovoru, ali trebalo bi onda da nam i daju takvo nekakvo obaveštenje a ne da mi odgovore da mi je nalog obrisan!?
Mogli su da kažu - imamo technical issues, radimo na njihovom rešavanju, a ne da me ladno upute na stranu gde pišu razlozi brisanja naloga.
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 14:35
|
offline
- bojan1000
- Građanin
- Pridružio: 26 Feb 2010
- Poruke: 99
- Gde živiš: Pirot
|
Totalno neodgovorno sa njihove strane,slažem se.A da li imaš još neku E-mail adresu za oporavak naloga ja sam sad pogledao u Yahoo mail da sam nakada ostavio dve E-mail adrese valjda za neke ovakve situacije mislim.
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 14:38
|
offline
- Yahoo problem
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 20 Feb 2014
- Poruke: 5
|
Izgleda da nemam ili mozda i to ne funkcionise. Meni je bila ponudjena opcija da se ulogujem sa google account-om ili FB, FB nemam a google imam, ali kada sam pokusala tako da se ulogujem izasla mi je poruka da taj google account nije vezan ni za jednu yahoo e-mail adresu. A ja sam ubedjena da sam bila vezala google i yahoo account, ali mozda i nisam, stvarno ne mogu da se setim.
|
|
|
|
Poslao: 20 Feb 2014 19:33
|
offline
- Pridružio: 07 Nov 2004
- Poruke: 261
|
Napisano: 20 Feb 2014 15:32
I ja sam probao da se ulogujem preko Gmail-a, javlja da nalozi nisu povezani a mislim da sam ostavio Gmail kao rezervni mail
Dopuna: 20 Feb 2014 19:33
Proradilo!!!!
Odgovorili smu mi sa Yahoo Customer Care.
Thanks for contacting Yahoo.
Your Yahoo Mail account may have been compromised. In other words, someone may have accessed your account without your permission.
You do not need to close your account, but you should change your account password immediately to something new and strong to re-secure it. If your password no longer works or you've forgotten it, you can use our Password Helper. We also recommend reviewing our help article about compromised accounts to learn about how this may have happened.
After securing your account, verify that your account's alternate email address has not been changed. If it has, fix it so that it reflects the correct information.
We also suggest checking your mailbox and your Yahoo Contacts list to see if any information has changed. If anything is missing, we can take action in a limited time frame. Send us a request to restore your mailbox or restore your contacts so we can try to repair your account.
Please also visit the Yahoo Security Center to learn more about protecting your information online.
You can find some extra information about this (and other Yahoo! products) through Yahoo! Help Central.
Thanks again,
Shania Christophers
Yahoo Customer Care
Pratio sam ova uputstva i prvo promenio šifru. Istina kad sam kliknuo na dati link u poruci odmah me prebacilo na stranu za promenu lozinke što do sada nije bilo moguće. Da li su to oni nešto otljkučali ne znam. Sad je šifra promenjena i mail radiiii....
|
|
|
|
Poslao: 25 Feb 2014 13:33
|
offline
- Yahoo problem
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 20 Feb 2014
- Poruke: 5
|
I kod mene se razrešilo na sličan način s time što sam ja morala prvo da odgovorim na dva kontrolna pitanja pre nego što su mi dali da izmenim lozinku, dobro da sam uspela da se setim šta sam bila odgovorila inicijalno. U svakom slučaju, mnogo nerviranja, ja sam nakon ovoga svu bitnu prepisku preusmerila na svoj gmail nalog.
|
|
|
|