Poslao: 25 Mar 2019 08:45
|
offline
- Kaplar2
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1243
|
Srki94 ::Kupio sam neki USB kabl za mobilni telefon od 200 dinara.
Zbog čega je konektor na ovim kablovima takav kakav je pa često ispada iz ležišta bez velike sile?
Najskuplji delovi u elektronici su bakar i legure bakra, a kod čelika se najčešće štedi na kvalitetu i opružnosti, a neretko i na debljini materijala za mehaničko obezbeđenje kontakta. Zatim, uštede na hemijski stabilnim izolatorima, na mašinama za izradu, standardima, kontroli kvaliteta i na kraju dobijaš loš proizvod. Pečeni pesak jeste jeftin, ali i tu zakinu ljudi, koji se nemaju čime lepim pohvaliti.
No međutim, na menadžerima se nikad ne štedi.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 25 Mar 2019 18:25
|
offline
- Skywhaler
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Moderator foruma
- vampire and philosopher, problem owner©smt, racist/fascist hunter on duty©t
- Pridružio: 13 Dec 2013
- Poruke: 8822
- Gde živiš: Esgaroth
|
Како оно беше: улога модерног менаџмента јесте да отежа иоле нормално обављање посла...
|
|
|
|
Poslao: 25 Mar 2019 22:30
|
offline
- Fil
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Nemojte tako, i tu sve zavisi
Uspeće one firme koje imaju jak menadžment s vizijom.
Uzmite na primjer Google.
Propašće one firme koje imaju loš menadžment.
Tu su npr. državna preduzeća, gde vlada anarhija, gde je kriterijum politički angažman, a ne struka.
|
|
|
|
Poslao: 26 Mar 2019 05:57
|
offline
- Srki94
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Ako vam treba Mac za kompajliranje i debagovanje Xamarin Forms iOS aplikacija, probajte sa VM-om.
Može i tako
|
|
|
|
Poslao: 26 Mar 2019 12:51
|
offline
- Kaplar2
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1243
|
Skywhaler ::Како оно беше: улога модерног менаџмента јесте да отежа иоле нормално обављање посла...
I to je moderna bolest. Dening-Krigerov efekat.
|
|
|
|
Poslao: 26 Mar 2019 18:43
|
offline
- mpman
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Mod u pemziji
- Pridružio: 12 Okt 2010
- Poruke: 10910
|
@Kaplar, pošto se baviš elektromotorima, da nemaš neku literaturu koja jednostavno objašnjava za šta se koristi koji motor? Pitam jer... Moj 'posao' (još ne radim,ali u projektima) jeste da odaberem pogon i to obično radim na osnovu snage. Onda otvorim kataloge i kaže: dizalični kliznokolutni ili kako već i počne da nabraja različita izvođenja... U čemu se razlikuju dizalični od motora za pogon sistema neprekidnog transporta, lifta ili žičare?
Na fakultetu kad pitam, svi izbegavaju odgovor, a razmišljam se da uđem u projektovanje konzolne dizalice.
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2019 07:44
|
offline
- Kaplar2
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1243
|
mpman, iskreno, stvari se drastično brzo menjaju. Nisam siguran da ću ti naći pravu literaturu, budući da spominješ kliznokolutne mašine. Ja sam tu situaciju imao na početku karijere, gde smo rešavali dizalične pogone i pogone sa teškim zaletanjima, intermitentnost, i tome slično, a tada nam je knjiga sa najvećim znanjima bila naš firmin katalog u kom je sve sažeto opisano, što bi se reklo - prežvakano da se lakše snađu inženjeri, koji projektuju pogone. Sada se svi pogoni rešavaju pomoću frekventnog pretvarača.
Ako se slažeš, pisaću ti na pp moj e-mail i kad ostvarimo kontakt, ja ću gledati da ti pošaljem što više literature kratkog sadržaja. Naravno, otvoren sam za sva potpitanja i vrlo rado bih pomogao.
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2019 08:20
|
offline
- Ričard
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Sada se za liftove i kranove koriste klasični trofazni asihroni el. motori sa mehaničkom kočnicom, a upravljaju se frekventnim regulatorima specijalne namene upravo za liftove i kranove, imaju opciju magnetizacije statora, tako da se onemogući proklizavanje.
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2019 08:46
|
offline
- Kaplar2
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1243
|
Mehanička kočnica je što bi se reklo - obaveza. Obrtni moment sada dobijamo i u slučaju mirovanja putem vekrotskog upravljanja. Konkretno kod liftova je to sporo okretanje obrtnog polja u smeru suprotnom od tereta.
Ja sam pisao kolegi mpman da dobije moje kontakt podatke. Ako nekoga još interesuje, neka mi se slobodno javi.
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2019 14:27
|
offline
- mpman
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Mod u pemziji
- Pridružio: 12 Okt 2010
- Poruke: 10910
|
Ričard ::Sada se za liftove i kranove koriste klasični trofazni asihroni el. motori sa mehaničkom kočnicom, a upravljaju se frekventnim regulatorima specijalne namene upravo za liftove i kranove, imaju opciju magnetizacije statora, tako da se onemogući proklizavanje.
Koliko sam primetio dok sam projektovao lift u okviru projektnog zadatka, pravi se sklop motora, reduktora i užednjačom odjednom. Italijani prave čini mi se ceo sklop. Međutim, projekat koji sam imao kao uzor, pravi, odrađeni projekat lifta zgrade sa šest spratova iz 2005. godine koristi klasičan motor i pužni reduktor sa mehaničkom kočnicom i zupčastom spojnicom.
Kad smo već kod liftova, ovo je nešto na šta sam po malo ponosan
|
|
|
|