Pricaonica - ajde da pricamo :D

194

Pricaonica - ajde da pricamo :D

offline
  • Zastitar planete Zemlje i majke Prirode
  • Pridružio: 24 Jul 2012
  • Poruke: 219

@Srki sta treba da se radi, sve sem lopatanja Laughing



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

Srki94 ::
Inače, ima li zainteresovanih za jedan projekat, igra, apokalipsa, menadžment, simulacija, strateška izometrična ? Resursi bi bili free sa neta, ja pišem polako svaki detalj igre a u međuvremenu tražim pogodan alat koji će realizovati sve to.


Ako mogu sta da pomognem samo javi.

Jel moze potezna (turn based) strategija kao Dead State?



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Bilo kakav doprinos je dobrodošao.
Mislim da će najteže biti pronalazak određene grafike koja će se uklopiti.
Bilo kakav doprinos uključuje ama baš sve, ideje za određene sisteme, muzika, zvukovi, grafika, ikonice, priča, kvestovi itd.
Ja imam generalnu crtu koju ću pratiti ali će biti dosta izmena da bi se igra razlikovala od drugih na tržištu.
Eto dvoje vas je već željno da pomogne, ako se skupi više možemo i ovde projekat da radimo nekada Very Happy

Ja ću od septembra imati skoro dva meseca koja sam planirao da uložim u taj projekat.

Edit:
Nisam spomenuo da imam resurse od neke propale online igre, nema je nigde pa predpostavljam da nema ni autorskih prava nad tim resursima. Hteo sam prvobitno da ih iskoristim za Raize, međutim građevine izgledaju onako istrošenije pa mogu da se izmene i iskoriste za ovaj projekat.

Morando, mislim da je to previše kompleksno sem ako ne koristimo neko lakše rešenje da ne moramo da programiramo sve od nule.

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

Ja mogu da modelujem staticne objekte, trazim pogodne zvukove, texture, pravim pomocne alate ako zatreba... Samo izaberi glavnu temu i okruzenje da znamo na sta da se baziramo.

Citat:
Morando, mislim da je to previše kompleksno sem ako ne koristimo neko lakše rešenje da ne moramo da programiramo sve od nule.

Pa ne mora da bude bas tako, mozemo da uprostimo, uostalom mozes da izaberes neki endzin sa kojim bi pravio to (kao Unity, Torque...) da olaksa posao ili sta god drugo imas na umu nije problem.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Napisano: 13 Avg 2013 20:34

Dakle prvobitna zamisao je da to bude strategija.
Zašto turn based ne bih da bude : jer nema mesta pokretima. Možemo da implementiramo neki sistem, ali hajde ovako, za sada na papiru su u planu mogućnosti :

Celokupna kontrola skloništa
- To su dakle zgrade, ograde, kontrolne kule itd.
- Povremeno se to sklonište napada i bitno je da bude zaštićeno
U tom skloništu će živeti ljudi koj ćemo imati priliku da pozovemo u grupu preživelih.
Ti ljudi jedu hranu i piju vodu, igrač mora konstantno da šalje timove koji će tragati.
Ja sam u planu imao da to bude neka formula koja računa u zavisnosti od mesta šta će dobiti igrač, međutim tu postoji mesto da se ugradi šta želiš, neki kombat sistem npr. ?

I ja tu ne vidim nigde mogućnost da se na pravi turn based, eventualno da se završi dan posle nadogradnje ili ako implementiramo neki sistem pri pretrazi ? (Možda čak i opcije pred pretragu objekta koliko igrač da uloži napor u jedan resurs npr.)

Zatim crafting, oružja itd.

Da ne pričam bzv. sada sve te planove, završiću sve i osigurati pre nego što počne rad.

Dakle okruženje je apokaliptična atmosfera, skloništa mogu biti naselja, zgrade, blokovi grada. Ne da sija od sreće već onako malo, starije i da se vidi efekat te apokalipse.

Što se tiče okruženja, ja sam prvobitno imao na umu VB.NET - XNA ili napredna iscrtavanja koja neće praviti flickr a omogućiće kvalitetne animacije za DX i OGL nisam iskusan dovoljno niti ću biti skoro, niti želim tek tako da upadnem u sred sosa i učim u isto vreme, bar ne kada je ovakav projekat u pitanju .

Međutim naravno, može Unity, može bilo koja aplikacija koja će omogućiti razvoj igre , sve dok god ima pogodne licence Smile

Glavna poenta cele igre će biti da ima neke unikatne sisteme koji ranije nisu viđeni ili su retko upotrebljivani, jer mnogo apokaliptičnih igara ima isti kalup i to je smorilo igrače.
Videću da cimnem Acid Burna preko PP-a i pitam za nešto što bi on voleo da vidi jer obožava horror, serije i igre ove tematike Very Happy

Pored vas dvoje mi se nedavno javio još jedan lik sa foruma, on radi u ilustratoru, mogu da ga pitam da li je zainteresovan da pomogne.

Međutim dok ne počnemo da radimo polako, sada bi najbolje bilo da vidimo na koga možemo računati/gde je talentovan, da spojimo lepo sve i organizujemo pa ćemo polako, nigde ne žurimo ali bez organizacije ništa nema, dokazalo se mnnogo puta u praksi, kako na forumu sa projektima tako i u realnom svetu Smile

Ja nisam ni planirao da spomenem ovo do septembra kada bih već sve spremno imao i samo pitao želi li neko da učestvuje u izradi ali ovako će biti više vremena da narod razmisli Smile

Dopuna: 13 Avg 2013 22:13

Za sada nas ima petoro koji imamo želju da radimo na igri Smile

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

@Srki94
Trebao si otvoriti novu temu da sve bule lepo na jednom mestu. Wink
Sto se tice Unity-ja, ima free verziju sa delimicno osakacenim feature-ama koji ne bi mnogo kocilo ovaj tip projekta. Mozes pogledati ovde, mislim ako ti to odgovara jer ipak koliko znam sa XNA imas samo ucitavanje resursa reseno, sam sistem crtanja, animacije i ostalo moras sam da implementiras dok ovde samo pravis logiku same igre.

Evo radio sam jutros kulu. Mr. Green





Nisam neki modelar pa mi treba dosta vremena, za ovo sam utrosio ~3 sata.

offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

Pričaonica je puna tehnikalija Mr. Green

morando, mnogo si bre skroman, ovo dobro izgleda Smile

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

morando ::@Srki94
Trebao si otvoriti novu temu da sve bule lepo na jednom mestu. Wink
Sto se tice Unity-ja, ima free verziju sa delimicno osakacenim feature-ama koji ne bi mnogo kocilo ovaj tip projekta. Mozes pogledati ovde, mislim ako ti to odgovara jer ipak koliko znam sa XNA imas samo ucitavanje resursa reseno, sam sistem crtanja, animacije i ostalo moras sam da implementiras dok ovde samo pravis logiku same igre.

Evo radio sam jutros kulu. Mr. Green





Nisam neki modelar pa mi treba dosta vremena, za ovo sam utrosio ~3 sata.


Reći ću samo : OMG Mr. Green

Znači kao da si upio moje reči i sproveo ih u model, stil mi se jako sviđa i to je (stvarno ne mogu da poverujem da si uspeo da ideju pretvoriš totalno) baš onako kako sam zamislio. Izgleda kao da su te zgrade u sred neke apokalipse.

Ja pišem GDD sada i čim završim sa ispitima u septembru, čim odgovara svima možemo da krenemo. Ova dva lika koja sam spomenuo su komšije, jedan radi concept art čini mi se, drugi ilustrator i piše trenutno priču za neku njegovu igru.

Meni nije frka da platim neku licencu ako će nam trebati.
GDD ću pred početak okačiti, on za sada pokriva delimično priču, smisao, iskustvo korisnika, gameplay, opis umetnosti i stila igre.
Takođe bi mogli neki servis da iskoristimo da držimo sve na jednom mestu gde ćemo lako deliti ideje i sl. MyCity može koristiti ovom drugom delu (ideje, predlozi, napredak, info) dok za resurse itd. možemo koristiti Dropbox ili pak neko rešenje online.

Eto dakle, kao da si uzeo moje reči i sproveo u delo, takav stil je kraljevski za igru Smile

Edit :
Ja već vidim tone mogućnosti za tu kulu, stražar, snajper, odbrana itd Smile

Edit 2 :
Btw mogu i ja pomoći kod modeliranja, low poly lakši modeli, radio sam nešto malo u 3DS Max-u.

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

Ja sam skinuo Unity zato sto sam cuo dosta prica da je jednostavan alat a uz to mi je odlicna prilika da se upoznam i sa C#-om, mislim da mi nece biti neki veliki problem posto imam nesto iskustva sa C++-som.
Koliko sam razumeo licencu, nije problem ako godisnji prihod lica ne prelazi preko 100.000$ (ja toliko ne mogu za ceo zivot da zaradim Mr. Green ).

Citat:
Entity Size Restrictions for Unity Free

Unity Free, which include the free platform add-on products, may not be licensed or used by a commercial entity with annual gross revenues (based on prior fiscal year) in excess of US$100,000, or by an educational, academic, non-profit or government entity with a total annual budget for the entire entity (based on prior fiscal year) in excess of US$100,000.


Koliko sam video, imaju brdo tutorijala, bas sam danas odgledao par klipova cisto da se upoznam sa alatima i kako sve funkcionise. Mogu ti reci da je prilicno dobro objasnjeno a sve im je lepo i organizovano tako da nije neki problem ukaprirati stvari za relativno kratko vreme.

Citat:
Eto dakle, kao da si uzeo moje reči i sproveo u delo, takav stil je kraljevski za igru...

Texture skidam sa najboljeg sajta za texture http://www.cgtextures.com/ .
Za "free" clanove moze da se skida 15mb dnevno, a ja sam vec za par godina skupio oko 2gb, pa ti sad vidi. Mr. Green
Uz to 90% njihovih textura ima post-apocalyptic look, tako da odgovara temi. Mr. Green

Citat:
Btw mogu i ja pomoći kod modeliranja, low poly lakši modeli, radio sam nešto malo u 3DS Max-u.

Veruj mi, nisam nista bolji od tebe sigurno. Mr. Green
Bilo bi pozeljno da nadjes nekog pravog modelara da radi glavnicu.

Citat:
Takođe bi mogli neki servis da iskoristimo da držimo sve na jednom mestu gde ćemo lako deliti ideje i sl.

Slazem se. Vidi sta je najbolje pa cemo se dogovoriti.

offline
  • -
  • Sanjar
  • Pridružio: 09 Jul 2010
  • Poruke: 2484
  • Gde živiš: u prostoru između dva tona u dobrom riff-u

Predlog:
Otvorite posebnu temu: Pričaonica za tehnikalije

Hvala.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 826 korisnika na forumu :: 10 registrovanih, 1 sakriven i 815 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: acatomic, bozidar79, draganca, HrcAk47, ikan, Koridor, ladro, Milometer, royst33, t.mile