Poslao: 31 Mar 2020 08:18
|
offline
- mpman
- Mod u pemziji
- Pridružio: 12 Okt 2010
- Poruke: 10910
|
Ako nemam prijavljeni broj, na šta mi onda stižu sms poruke od banke svih ovih 5 godina?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 31 Mar 2020 08:38
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13409
- Gde živiš: Z-moon
|
To nije pitanje za mene, i ti to dobro znaš
Mogao bih i ja tebe pitati kako je onda meni stigao kod na mobilni telefon ali bih pitao pogrešnu osobu, zar ne?
Budi uporan, nije lako biti punoletan i rešavati glupe probleme.
|
|
|
|
Poslao: 31 Mar 2020 10:43
|
offline
- mpman
- Mod u pemziji
- Pridružio: 12 Okt 2010
- Poruke: 10910
|
Zbog dva ipo minuta 'posla', za vreme kojih je službenica uglavnom proveravala sanduče za imejl, ja sam danas stajao na +3°C još sat i četrdeset minuta duže. Sve je prošlo kako treba, ali ne razumem zašto to nije moglo biti odrađeno juče.
|
|
|
|
Poslao: 31 Mar 2020 14:43
|
offline
- Krstić
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 02 Nov 2014
- Poruke: 614
|
Jel ti rek'o čovek da je zauzet danas Posle ovoga znam da mi Raiffeisen neće biti prva banka...
|
|
|
|
|
Poslao: 31 Mar 2020 15:56
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13409
- Gde živiš: Z-moon
|
@mpman
Nije mi jasno što si išao do poslovnice? Mrzelo te da čekaš operatera a nije te mrzelo da džedžiš u redu?
I, da. Zbog čega ti kod nije stigao na telefon? Šta su ti rekli?
|
|
|
|
Poslao: 31 Mar 2020 16:30
|
offline
- mpman
- Mod u pemziji
- Pridružio: 12 Okt 2010
- Poruke: 10910
|
_Sale ::@mpman
Nije mi jasno što si išao do poslovnice? Mrzelo te da čekaš operatera a nije te mrzelo da džedžiš u redu?
I, da. Zbog čega ti kod nije stigao na telefon? Šta su ti rekli?
Zvao sam operatera više puta. Posle automatske sekretarice me stave na čekanje. Posle deset minuta čekanja mi prekinu vezu. To me je koštalo oko 400 dinara kredita sa kojim sam udario u limit na kartici. Bez ikakvog uspeha.
|
|
|
|
Poslao: 06 Apr 2020 15:07
|
offline
- Lulubi
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 21 Maj 2011
- Poruke: 548
|
povodom današnje godišnjice, a i gradiva koje se poklopilo tematski, nešto razmišljam o andriću... taj čovek je napisao tri kapitalna dela za vreme okupacije beograda. ne pada mi na pamet da se poredim, ali ja ne mogu da popunim tačno tabelu sa fondom časova za odeljenje pod ovim okolnostima. kakvi su to živci, karakter i talenat - tek sad shvatam da mi nikada neće biti pojmljivo.
|
|
|
|
Poslao: 06 Apr 2020 16:38
|
offline
- mpman
- Mod u pemziji
- Pridružio: 12 Okt 2010
- Poruke: 10910
|
Lulubi ::povodom današnje godišnjice, a i gradiva koje se poklopilo tematski, nešto razmišljam o andriću... taj čovek je napisao tri kapitalna dela za vreme okupacije beograda. ne pada mi na pamet da se poredim, ali ja ne mogu da popunim tačno tabelu sa fondom časova za odeljenje pod ovim okolnostima. kakvi su to živci, karakter i talenat - tek sad shvatam da mi nikada neće biti pojmljivo.
Nije imao internet
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2020 06:55
|
offline
- Sagacity
- Elitni građanin
- Pridružio: 27 Feb 2013
- Poruke: 2318
- Gde živiš: Zapadna Srbija
|
Skywhaler ::Moje iskustvo sa RajHfajzenom
Kada se pojavila, bila je banka sa najskupljim uslugama. Bila je primamljiva jer je imala niže granice na osnovu kojih si mogao da uzmeš kredit. Usluge su im bile pristupačnije, ali i skuplje. Radili su na promociji, bili su među prvim inostranim bankama koje su ušle na naše tržište.
Prvi su imali revolving karticu, koju ljudi nisu shvatali pa ih je ista uvela u začaran krug. Ja sam imala istu karticu, ali sam je koristila ciljano i znala sam po kom principu radi tako da nisam imala problem.
Problem je nastao, kada su samoinicijativno počeli da mi povećavaju kreditni limit na toj kartici bez mog odobrenja i želje. Ja sam limitirala na iznos koji mi odgovara. U međuvremenu sam otišla do njih i zamolila da mi vrate na kreditni limit koji sam u startu zahtevala i to su uradili. I to je tako bilo jedno godinu dana, a onda su vremenom opet počeli da mi povećavaju kreditni limit koji meni nije trebao a uvodi me u neku zonu rizika za slučaj da izgubim karticu, ili ne daj Bože da je neko ukrade. To je meni bila kartica koju sam isključivo imala zbog kupovine u inosranstvu ako mi za nešto zatreba.
U momentu kada su mi kreditni limit povećali za čak 4 puta od onog što sam zahtevala imala sam dug od 6.000,00 din sa kamatom na toj kartici. Opet sam otišla do banke da bi mi rekli da su počeli da naplaćuju usluge za zahtev da se smanji kreditni limit Oni sami povećavaju kreditni limit za džabe, ali ako to hoćeš da vratiš na zahtevani nivo, onda moraš da platiš (zanimljivo).
Naljutim se, i istog momenta otplatim dug i poništim karticu. Ja nikada nisam imala tekući račun kod njih, samo tu kreditnu karticu. Danima su me zvali sa novim ponudama.
Ono što je interesantno, da ako ste njihov pravi klijetn (primate platu preko njihovog tekućeg računa), teško da lako možete izaći iz te banke. Moj kolega se rastavlja od njih skoro 10 godina. I svaki put kada želi da ode, uvale mu po neki sitni kredit koji mu u startu izgleda super, dok ne shvati da su i druge banke imale isti ili boljii finansijski proizvod....
Itd....
|
|
|
|