|
Poslao: 18 Jun 2011 23:19
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Sto se tice provere motora, ne mozes ti tu Bog zna sta da vidis, ako nije bas totalno unisten, pa vidis. Ko ce ici na merenje kompresije za svaki auto, a i merenje kompresije zna da pogresi. Ja sam isprobavao razne kojekakve uredjaje za merenje kompresije, na kraju se ispostavilo da je neki Ruski rucni merac (nista digitalno, kompjuter ludila) najpouzdaniji.
Upalis auto zagrejes ga na radnu, vidis kako radi, cuka li sta, mrsi li na leru itd., zadignes malo merac ulja da samo izadje ona gumica, i vidis duva li (ima li dima) na meracu, skines cep od vode , pogledas da li je masan da slucajno nije otisao zaptivac glave.Dok jos nije otvorio termostat, otvoris cep od vode, das mu gas i pogledas stoji li nivo vode na jednom mestu ili raste kako mu das gas, ne sme da raste dok je zatvoren termostat. Probas auto ostro, vidis kako ide, kako povlaci, pravi li trzaje prilikom naglog oduzimanja ili dodavanja gasa (transmisija). Manje vise, to ti je to, ne mozes ti rengenski da udjes u njega i kazes e ovaj leteci lezaj mi nesto pocrveneo.
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 23:33
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
hvala Zeljo, hvala!
Pogledao sam ovo sto si ti gore naveo, a vodu u onoj kantici nije uopste bilo!
Ulje u motoru je bilo ispod minimuma! Koje ulje sipano, devojka nije znala odgovor!
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 23:44
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Pa vidi, ako nema vode i ulje na minimumu, nema sta vise da gledas. Doduse to moze da ne znaci nista (zimi ispusta rashladnu tecnost, pred tvoj dolazak sipala, pa nije dodala kada je otvorio termostat, kaplje ulje na zaptivac kartera pa preko zime iskapalo), ali ne bi ja bas razmisljao da li je to tako
|
|
|
|
Poslao: 18 Jun 2011 23:48
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Taj BMW je izgleda neka teska crkotina, tako da se ja s njim ne bi petljao.
I ovaj E36 sto vozi moj brat trosi ulje pa rastura. Od Paracina do Panceva i nazad je potrosio 1,5 litar. Naravno, moj brat ga hvali na sva usta i jos prica kako mu je motor fenomenalan.
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Jun 2011 00:15
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
1.5lit. ulja od Panceva do Paracina je zaista mnogo ali mozda tvoj brat vozi taj BMW preko 200km/h. Meni Trica potrosi 200grama na 3-4000km. Danas sam presao put od 450km x 2, brzinom od oko 180 na auto-putu, i kad se sve sabere ta mashina mora negde da potrosi...
Ljudi vole taj E36, ali problem je u tome sto te mashine nisu odrzavane kako treba, a sada su ih sustigle godine pa se nasao jedan ''ja'' da kupi M3 koji je prosao sito i reseto!
Devojka kaze da su u M3 sipali propisano ulje 0w-40, a ja sam na netu nasao da se u taj motor sipa 10W-60 recimo!
|
|
|
|
Poslao: 19 Jun 2011 08:50
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Pregusto je 10w60 za Svedsku iako je zaista to ulje racing.
|
|
|
|