Slazem se sa Lorkijem. Ako trazis mali auto, kupi Yaris vvt-i. Taj mali auto je dobio izuzetne ocene. Toyota i Nissan su u Nemackoj dobile bolje ocene od Mece i BMW-a, za motor, elektroniku i pouzdanost. Getz ti nije los, ali ne mirise pored Toyote. Reno ti je o.k. takodje i novi Polo. Ne bih ti savetovao Punta, Pandu, Daciju, pa ni Fabiju. Jer nije samo da je auto nov! Mnogi su kupovali Dacije, pre Logana koji je nesto bolji, pa su lupali glavama o zid, iako su bile nove.
Znaci nov auto je nov, to je prava stvar, ali ne i istocni.
Sto se polovnih tice, ja ih cesto nabavljam i prodajem i najiskrenije cu ti reci da je veliki rizik kupiti polovnu masinu bez znanja i dobrog pratioca tipa mehanicara, preprodavca itd. Necu da pricam o nekim manama jer ce se pojedini fanovi tih masina uvrediti, ali ciljaj na novu Yaris.
Svaki auto ima neku slabost, neki vecu, neki manju. Ali japanska vozila su no.1, niko se nije zalio, niti ce. Moj prvi Micubishi Lancer, kog sam vozio 2000., preso je 200.000km, prodao sam ga prijatelju. Zamenjen je jedan lager i jabucica, za svo vreme, a auto je 1991.god. Vozen je i cesto po seoskim putevima, ja sam mu licno dusu vadio. I dalje radi kao Doxa kad se upali...
Dopuna: 17 Sep 2007 22:00
I umalo da zaboravim! Lorki je u pravu iza odrzavanje. Nemacka vozila koja su prizvedena 80-tih i 90-tih godina prosloga veka su laka za kopiranje i proizvodnju mehanickih delova. Zato su se na nasem trzistu nasli ilegalni moto delovi Turskog i istocnog porekla. Neverovatno jeftini.
To doba prolazi jer su noviji delovi zahtevniji i jako dobre zavrsne obrade, te lager za Golfa dvojku mozes naci za 500din, dok za cetvorku kosta npr. 5000 orig. VW. Toliko kosta i za novijeg Japanca. A onaj za Golfa 2. je pun promasaj bez obzira sto kosta 500din, jer nije VW, nego Turcin, Palestinac, sta vec i nece izdrzati ni predjenih 20.000km, a ja toliko prelazim za 8-10 meseci. Pa sad razmisli sama...
|